تاریخ انتشار: شنبه 1395/10/18 - 14:33
کد خبر: 222217

عباسی: زمانی که خیلی عقب‌نشینی کردیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: در اوایل سال 82 هیأت روحانی و ظریف با انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره کردند و در همان زمان که خیلی عقب نشینی داشتیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: در اوایل سال 82 هیأت روحانی و ظریف با انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره کردند و در همان زمان که خیلی عقب نشینی داشتیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در مسجد انصارالحسین(ع) طی سخنانی در جمع مردم اظهار داشت: در زمان شاه هم مذاکراتی که بر سر هسته‌ای داشتیم یک سری حقوق را برای ایران در نظر گرفتند.

عباسی ادامه داد: در اوایل سال 82 هیئت مذاکره کننده روحانی و ظریف با انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره کردند در همان زمان که خیلی عقب نشینی داشتیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد ولی در دولت احمدی‌نژاد 6 قطعنامه صادر شد.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه همه چیز را دادند و شکلات گاز زده گرفتند، افزود: کدام عقل سالم در شرایطی که دشمن بعه ما حمله و علیه هسته‌ای ایران نفوذ، جاسوسی و ترور انجام می‌دهد، غنی سازی را تعطیل می‌کند؟

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم به جای مقابله با ادعای غیر صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران، رأکتور های کشور را تعطیل کردند، خواص جاهل امروز همانند جاهلین حادثه عاشورا در مجلس عنوان کردند که رآکتور ما به حادثه چرنوبیل ختم خواهد شد و حالا خودشان در سوراخ موش رفته‌اند.

عباسی ادامه داد: آنها می‌گویند ما کسی را اخراج نکردیم و قرارداد اینها تمام شده بود، در کجای دنیا با نیروی متخصص این گونه رفتار می‌کنند؟

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به تخصیص بودجه 8 میلیاردی، متذکر شد: آقایان مگر می‌خواهند آپارتمان خریداری کنند؟ این تیم به دلیل نوع و مکان درس خواندن‌شان و تأثیری که از غرب گرفته‌اند به دشمن اعتماد کردند، مگر شما باید به آمریکا اعتماد می‌کردید؟

وی با بیان اینکه سوخت پیشران‌ها به اورانیوم 56 درصد مورد احتیاج است، افزود: شاید اکنون فتنه ای بزرگتر از 88 داشته باشیم، حضرت آقا به خوبی هشدار دادند، آمریکا هم به‌دنبال نفوذ در ایران و هم به‌دنبال نفوذ در منطقه بود؛ حال که باید پاسخ دهند، کنسرت و فضای مجازی را مطرح می‌کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top