تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/10/19 - 02:49
کد خبر: 222310

متن سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در نماز جمعه

بهنام بهرام زاد سوادکوهی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بابلسر

خبرنامه دانشجویان ایران: بهنام بهرام زاد سوادکوهی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران سخنران پیش از خطبه نمازجمعه این هفته شهرستان بابلسر

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، متن سخنرانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین

با سلام

بهنام بهرام زاد سوادکوهی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک اتمی-مولکولی دانشگاه مازندران.

قبل از شروع عرایضم تشکر می کنم از حاج آقا قلیپور به خاطر وقتی که در اختیارمون گذاشتن و همچنین از دکتر میرنیا، ریاست محترم دانشگاه مازندران که دانشگاه را در چارچوب علم انوزی و علم افزایی هدایت می کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با توجه به رسالت مطالبه گری خود، در کنار امام جمعه ی بزرگوار شهر، پیگیر مشکلات بابلسر خواهد بود و برای خدمت به مازندران و بابلسر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد. لذا دست یاری به سوی شما عزیزان دراز می کنیم تا ما را یاری فرمایید و در جریان مشکلات قرار دهید. برای ارتباط با ما می توانید از طریق دفتر امام جمعه اقدام کنید. ما حاضریم با تمام وجود در کنار مسئولین زحمت کش بابلسری همه ی تلاشمان را برای کاهش مشکلات شهرستان و استان صرف کنیم. اگر بخواهم بطور صریح به برنامه در دست اقدام بسیج دانشجویی برای رفع مشکلات شهرستان به خصوص بخش تولید اشاره کنم به برند سازی و تجاری سازی تولیدات واحدهای تولیدی خُرد شهرستان مربوط می شود. فعالیت های  ما در قالب اردوهای جهادی در سطح شهرستان و شهرهایی مثل بابل و سوادکوه و شهرهای دیگر استان و فعالیت های فرهنگی، بیانگر رویکرد تعاملی بسیج دانشجویی با مسئولین استانی بوده است. از مسئولین استان دعوت می کنم تا با برقراری تعاملات بیشتر به اقدامی قابل توجه در راستای حمایت از تولید بومی گام برداریم. هرچند به نظر می رسد واژه ی اقتصاد مقاومتی بیشتر شبیه به یک شعار محض در سخنرانی ها و همایش های مسئولین امر تبدیل شده است.
و مجددا تأکید می کنم بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران جهت ایفای نقشی هر چند اندک، حاضر به ارائه ی راهکارهای علمی و عملی خود در راستای برند سازی تولیدات بومی شهرستان می باشد.
و به مسئولین هم عرض می کنم که حواسمان باشد تا مبادا اتاق های بزرگ ریاستی و میز و صندلی های مارک دار و زندگی اشرافی گری ما را نسبت به مردم مغرور کند. که هرچه امروز عایدمان شده است با نثار خون فرزندان و خویشان و عزیزان و از حضور همین مردم در عرصه های حساس بدست آمده است.

نکته ی بعد اینکه؛
متأسفانه شاهدیم که برخی ها با تکیه بر مَناصب لایه ی اول قانون گذاری و اجرایی، دم از سبک شمردن جرم فتنه گران سال ۸۸ می زنند. مردم ایران فراموش نکرده که فتنه گران بر خلاف خواست ملت و منافع ملی و در یک زمان هشت ماهه چگونه کشور را به لبه ی پرتگاه نا امنی بردند و به خیال خام خود و به بهانه ی اعتراضات انتخاباتی، سرمست از حمایت های آمریکا و اسرائیل و انگلیس، اصل ولایت فقیه را نشانه گرفتند و هیچ توجهی به برهم خوردن آرامش مردم نمی کردند و با اقدامات غیرقانونی مانع از کسب و کار ملت می شدند و مغازه های مردم را آتش می زدند.
باید از اینها پرسید، چرا در آن برهه سکوت کردید؟ چرا فکر می کنید با گذشت زمان، مردم ما فراموش می کنند؟
شما قانون گذار این مملکت هستید، آن وقت می آیید و دم از رفع حصر می زنید و از کسانی حمایت می کنید که قانون شکن بوده اند. با شعار قانون مداری آمدند و قانون شکنی کردند. قداست قانون را زیر سؤال بردند. آن وقت می آیید و از قانون شکن حمایت می کنید؟
به جای سوء استفاده از اقدام رئوفانه ی نظام در قبال فتنه گران، هم صدا با مردم باشید. انگار شما از حساسیت مردم نسبت به فتنه و فتنه گران خبر ندارید؟ انگار مانور قدرت و اتحادِ امت حضرت صاحب الزمان را یادتان رفته. خشم انقلابی بابلسر و مازندران را در روز نهم دی به یاد بیاورید. حضور مردم در آن روز ستون های کاخ سفید را به لرزه در آورد. به گفته ی مقام معظم رهبری، ۹ دی برخاسته از دشمن شناسی و از وقت شناسی و از حضور مجاهدانه ی مردم در عرصه بود.
به فراموش کاران توصیه می کنم بر خلاف حرکت مردمِ باهوش ایران تصمیم نگیرید. با مردم باشید. از موقعیتی که این مردم در اختیارتان گذاشته اند سوء استفاده نکنید و برای اعتماد مردم ارزش قائل شوید.

و اما سؤالی که از شما، مردم زحمت کش بابلسری دارم این است که در این چند سالی که دانشگاه مازندران در بابلسر مشغول فعالیت است آیا برای شما مفید بود؟ آیا دانشگاه وظیفه ی خود را به خوبی انجام داد؟ آیا دانشگاه فقط بهانه ای بود برای اجاره دادن منازل دانشجویی و رونق تاکسی های شهری؟ یا تفاهم نامه ی همکاری با چند سازمان؟
دانشگاه مازندران به عنوان یکی از مراجع نخبه پرور در مباحث علمی و فرهنگی در استان نقش ایفا می کند. بنده به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه و با توجه به جدیت و جامع نگری آقای دکتر میرنیا در پیشبرد اهداف دانشگاه و پیشرفت استان، از جوانان فعال مازندرانی و بابلسری دعوت می کنم تا در کنار دانشگاهیان وارد عرصه های مورد نیاز استان شویم تا بتوانیم رضایت خداوند متعال را جلب کنیم.

سلام و درود می فرستم به شهدای عزیزمان به ویژه شهدای مدافع حرم بابلسری و مازندرانی و بر خانواده های قهرمان این عزیزان که به حق مایه ی مباهات شهرمان هستند.
و در پایان از شما مردم باصفای بابلسر و مسئولین زحمت کش بابلسری و به ویژه از امام جمعه ی محترم سپاسگذارم.
و برای همه از خداوند متعال آرزوی عاقبت به خیری دارم.
اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top