تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/10/19 - 12:19
کد خبر: 222371

رئیس دانشگاه تاکید کرد:

احتمال ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه گفت: چاره‌ای جز هم‌افزایی و یکپارچه کردن امکانات دو معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی حداقل در کوتاه مدت نداریم.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه علامه گفت: چاره‌ای جز هم‌افزایی و یکپارچه کردن امکانات دو معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی حداقل در کوتاه مدت نداریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسین سلیمی در مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید و قدیم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی مهم ترین اثر ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی را هم‌افزایی میان امکانات محدود دانشگاه عنوان کرد و گفت: امروزه دیگر دوران آزمون و خطا نیست اما چاره‌ای جز هم‌افزایی و یکپارچه کردن امکانات دو معاونت حداقل در کوتاه‌مدت نداریم.

وی با بیان اینکه ملکی معاون فرهنگی دانشگاه علامه در شرایط سختی برنامه‌های این معاونت را دنبال کرد، افزود: در ابتدای کار نیز مشکلاتی وجود داشت که بخشی از آن به ما و کمبود امکانات برمی‌گشت و بخشی دیگر نیز به دلیل فضای خاص اجتماعی در این دوره زمانی است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: معاون فرهنگی دانشگاه فشارها را تحمل کرد و توانست رشد مناسبی برای برخی از شاخص‌های فرهنگی دانشگاه ایجاد کنند.

سلیمی به کوچک ‌سازی معاونت‌های دانشگاه بر اساس رویکردهای کلی دانشگاه و وزارت علوم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه نباید بیشتر از پنج معاونت داشته باشد و تشخیص این بود که شاید بتوان با یک آزمون و خطا با چهار معاونت دانشگاه را اداره کنیم اما هنوز به نتیجه قطعی در این زمینه نرسیده‌ایم.

وی مهمترین اثر ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی را  هم افزایی میان امکانات محدود دانشگاه عنوان کرد و افزود: یکی از دلایلی که موجب شد نسبت به برخی از عملکردهای دانشگاه در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی گله مند شویم، کمبود فعالیت‌های فرهنگی در خوابگاه‌ها بود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: در صورتی که فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در یک معاونت جمع شوند، امکان جا به‌ جایی و هم‌افزایی وجود دارد.

سلیمی با بیان اینکه معاون دانشجویی فعلی دانشگاه مسئولیت معاونت فرهنگی را خواهند داشت، تاکید کرد: شاید در حین عمل و کردار در این معاونت به نتیجه رسیدم که ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی موجب بهتر شدن فعالیت ها خواهد شد و براین اساس بهتر بتوانیم این تغییر تشکیلاتی را ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: اما در صورت عدم رضایت از عملکرد به همان ساختار قبلی بازمی‌گردیم و این دو معاونت ادغام نمی‌شوند.

در پایان این مراسم از حسن ملکی معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی تقدیر و مسئولیت این معاونت به حسین سلیمی‌بجستانی معاون دانشجویی و اجتماعی دانشگاه واگذار شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
وکیل مدافعان شیطان در تهران!
۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
بارش‌های اخیر شدت خشکسالی را کاهش نداد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top