تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/10/19 - 13:00
کد خبر: 222378

سیدامیر شایان حقیقی؛

چرایی بازداشت آرش صادقی

چرایی بازداشت آرش صادقی

سلبریتی هایی که با این تراژدی عاشقانه و بشر دوستانه با ژست روشنفکر‌ مآبانه به حمایت از آرش صادقی پرداختند؛ از مهناز افشار، حامد بهداد، باران کوثری و..... که به حمایت از آرش صادقی و همنوایی با این مظلوم نمایی ها پرداختند.

خبرنامه دانشجویان ایران: سیدامیر شایان حقیقی// احتمالا اکثر قریب به اتفاق شما در چند روز اخیر این نام را شنیده‌اید. شاید هم این داستان را در کنار داستان‌های لیلی و مجنون نظامی در مجالس و محافل اخیر شنیده باشید.

تراژدی اعتصاب غذای آرش در فراغ گلرخ؛ آزاد مردی که تنها خواسته اش رهایی همسری دلسوز و بی‌گناه است. مردی که فعال حقوق بشر میخوانندش، اشعار و یادداشت‌هایی در وصفش نوشته‌اندکه قلب هر ایرانی را از ظلم روا رفته به او به درد می‌آورد. هشتگ‌هایی که سر‌تا‌سر توییتر را درنوردید اما توسط توییتر هم جعلی شناخته شدند و تاییدی بر جو‌سازی رسانه‌ای فریب‌دهندگان ملت.

سلبریتی هایی که با این تراژدی عاشقانه و بشر دوستانه با ژست روشنفکر‌ مآبانه  به حمایت از آرش صادقی پرداختند؛ از مهناز افشار، حامد بهداد، باران کوثری و..... که به حمایت از آرش صادقی و همنوایی با این مظلوم نمایی ها پرداختند.

به راستی چرا آرش صادقی بازداشت شده‌است؟ و سوال مهم‌تر اینکه چرا تا این مقدار در کانون توجه قرار گرفته است؟

فعالیت هایی از حمایت فرقه های انحرافی وضاله گرفته تا ترتیب دادن مصاحبه برای رسانه های خارجی به منظور سوء استفاده و سیاهنمایی ز ارتباط با سرپل منافقین در داخل کشور (بهروز جاوید تهرانی) تا ارتباط سازمانی با گروه پژاک، از برنامه ریزی در اخلال نظم عمومی شهری تا ارسال گزارشات مکرر به شهیدی برای سیاه نمایی وتحریم های بیشتر علیه ملت ایران.

از آنهایی که خود را حامی حقوق مردم می دانند، آنهایی که با ژست روشنفکری به حمایت از آرش صادقی پرداختند. افراد مدعی وطن پرستی و افراد همراه با هشتگ #savearash و به ویژه بازیگران همنوا با این مظلوم نمایی ها  فقط سوالی دارم که ذهنمان را به عنوان یک دانشجو درگیر خود کرده! آیا از جرم صادقی اطلاع داشتید و ندای مظلومیت و حقوق بشر سر دادید یا تنها فریب هجمه رسانه ای و مظلوم نمایی های این تراژدی را خورده اید. اگر نمی دانستید پس چرا در حمایت از او برخواستید و با مظلوم نمایی ها علیه جمهوری اسلامی که حتی با اسرای جنگی خود اینچنین رفتاری را نداشته همراه شدید!!

و اگر می دانستید و با موج سواری بر روی عواطف مردم ندای حمایت از او سردادید؛ شما مدعیان وطن پرستی به من بگویید که چگونه و با چه رویی می توانید در چشمان دختری که پدرش را در پاسبانی از مرز وخاک این وطن در برابر هجوم پژاک از دست داده نگاه کنید و همچنان ندای حمایت از فعال سازمانی پژاک را سر دهید.

چگونه سر خود را در برابر مادر شهیدی بالا می گیرید که منافقین از بدن فرزند رشیدش تنها بدنی مثله و بی سر باقی گذاشته اند، چگونه در برابر 17 هزار مردم بیگناه به خاک و خون کشیده شده توسط منافقین می ایستید و همنوا با دشمنان از صادقی حمایت می کنید؟

آیا در کنار به بازی گرفتن عواطف مردم وتراژدی های غم انگیز گلرخ و آرش، حرفی از گزارش های مکرر آرش صادقی به احمد شهید زدید؟ گزارش هایی برای سیاه نمایی و تحریم بیشتر علیه ملت ایران را چگونه شرح می دهید؟ آیا همراهان توییتری که این تراژدی غمبار و مظلومانه را پذیرفته اند.

حق سایر مردم مظلوم که به خاطر این دست وطن فروشی ها و این تحریم ها از نان شب خود مطلع نیستند را ادا کرده اند. آرش صادقی را با وجود برنامه ریزی برای اخلال در نظم شهری و درخواست تحریم علیه مردم عزیز کشورم فعال کدام حقوق بشر می دانید؟

در ایسنا می خواندم به گفته موکل آرش صادقی او همسرش با تودیع وثیقه به مرخصی می روند.... شاید تمام این بازی های رسانه ای پس از ماجرای شکست خورده شبنم مددزاده تنها برای انحراف افکار عمومی از حقوق های نجومی، اشرافیت، بیخانمان ها، رکود و گورخوابی باشد.

کما اینکه همواره بهانه هایی همچون کنسرت و  لغو سخنرانی برای به حاشیه راندن مطالبات مردم در دستور کار بوده است.

البته از روشنفکران نوکیسه حامی حقوق سگها و گربه های شمال تهران و پیشنهاد دهندگان عقیم کردن انسانها چیزی جز این انتظار نمی رود.

فعالیت های زیر که در دادگاه و در حضور آرش صادقی به همراه وکیلش به او تفهمیم شدند، برای من بیشتر او را به مشابه جاسوس وطن فروشی نمایان می کند که با وقاحت تمام از احساسات و فداکاری های هموطنانم سوء استفاده می کند.

1. ارتباط با یکی از سرپل‌های اطلاعات سازمان منافقین در داخل کشور (بهروز جاوید تهرانی)

2. ارتباط سازمانی با گروهک تروریستی پژاک

3. اتهام واهی و جنجال‌سازی در مورد شکنجه‌ی سران فتنه!

4. حمایت از فرقه ضاله بهائیت

5. ترتیب دادن مصاحبه خانواده‌های مجرمان امنیتی با رسانه‌های خارجی و معاند

6. برنامه‌ریزی برای اخلال در نظم عمومی شهری

7. شرکت در جلسات سازمان یافته دراویش

8. ارسال اخبار غیرواقعی از زندان اوین برای رسانه‌های ضد انقلاب

9. ارسال گزارش مکرر به احمد شهید برای سیاه‌نمایی و تحریم های بیشتر علیه ایران

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) +فیلم
طرح‌های شیطانی باید دفن شود/ از تمایز رئیس دولت تا صبر انقلابی در رفع مشکلات
نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در حرم سیدالکریم +فیلم
هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top