تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/10/22 - 19:42
کد خبر: 222747

اندوه دانشگاه آزاد در فقدان هاشمی

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد در میان اندوه فراوان مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد در میان اندوه فراوان مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد عصر امروز با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی عضو هیأت موسس دانشگاه آزاد، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو هیأت موسس دانشگاه آزاد، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، انصاری معاون رئیس‌جمهور، گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان، جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزندان و همسر آیت‌الله هاشمی، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، معاونان وی، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد و عموم مردم در مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد برگزار شد.

در انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی در محل ساختمان دانشگاه آزاد بنرهای بزرگی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نصب بود و بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد هم با یک بنر مشکی نشان‌دهنده عزادار بودن این دانشگاه بود. همچنین در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه یک ایستگاه صلواتی تعبیه شده بود که از عابران با کیک و چای پذیرایی می‌کرد.

در ورودی واحد علوم تحقیقات با بنرهایی محل برگزاری مراسم نشان داده بود، زیرا مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) در فاصله‌ای دورتر از سازمان مرکزی قرار داشت.

در فاصله‌ای مانده به مسجد تعداد بیشماری پلاکاردهای تسلیت و بنرهای بزرگ از ایت‌الله هاشمی نصب شده بود که بیشتر این پلاکاردها از سوی واحدهای دانشگاه آزاد بود.

در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز عکس‌هایی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به چشم می‌خورد و تاریخچه فعالیت‌های وی را نشان می‌داد.

برای ورود به مسجد دانشگاه باید از تعداد بسیاری از پله‌های برقی عبور می‌کردیم.

معاونان دانشگاه آزاد و جمعی از مدیران کل و مسئولان این دانشگاه مقابل مسجد دانشگاه ایستاده بودند و به میهمانان خوشامد می‌گفتند.

میرزاده، یاسر هاشمی، مهدی هاشمی و محسن هاشمی نیز داخل مسجد ایستاده بودند.

مراسم پس از سخنرانی‌هایی در توصیف فعالیت‌های آیت‌الله هاشمی و مداحی به پایان رسید، ولی در پایان این مراسم مانند بسیاری از مراسم دیگر شاهد صحنه‌هایی از گرفتن عکس سلفی برخی افراد با صاحبان مراسم بودیم، به‌طوری‌که در زمان خروج محسن هاشمی از مسجد چند نفر از افرادی که برای سلفی گرفتن همراه وی بودند، در ازدحام جمعیت به زمین خوردند که ممکن بود حوادث تلخی رخ دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top