تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/10/23 - 17:34
کد خبر: 222851

پخش کلیپ‌های تفرقه انگیز به بهانه بزرگداشت هاشمی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: متاسفانه انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه با سوء استفاده از فضای موجود از رحلت هاشمی رفسنجانی، بدون اخذ مجوز از هیات نظارت و شورای فرهنگی دانشگاه، اقدام به برپایی غرفه‌ای برای بزرگداشت آن مرحوم کرد که در این غرفه کلیپ‌های تفرقه انگیز پخش شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: متاسفانه انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه با سوء استفاده از فضای موجود از رحلت هاشمی رفسنجانی، بدون اخذ مجوز از هیات نظارت و شورای فرهنگی دانشگاه، اقدام به برپایی غرفه‌ای برای بزرگداشت آن مرحوم کرد که در این غرفه کلیپ‌های تفرقه انگیز پخش شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، علی نیک آئین، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیان داشت: متاسفانه در روزهای گذشته تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان که نامی اسلامی دارد، اقداماتی انجام داد که نه تنها در اسلام بلکه در هیچ مذهب ساختگی هم جای نداشت.

وی افزود: این تشکل با سوء استفاده از فضای موجود از رحلت هاشمی رفسنجانی، قصد ایجاد تشویش و اختلاف را داشتند؛ به طوری که بدون اخذ مجوز از هیات نظارت و شورای فرهنگی دانشگاه، اقدام به برپایی غرفه ای برای بزرگداشت آن مرحوم کردند که در این غرفه کلیپ های تفرقه انگیز، صوت ها و شعارهایی که فتنه‌گران در سال 88 سر میدادند، پخش شد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه پس از بروز این موارد ما طی تماسی که با مدیر فرهنگی دانشگاه داشتیم که وی نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و فعالیت غرفه متوقف شد، افزود: با توجه به زمان کم، برگزاری غرفه برای بزرگداشت آن مرحوم امری پسندیده و قابل چشم پوشی است؛ اما پخش کلیپ، تصاویر و صوت‌های تفرقه انگیز و ضد ارزش نظام به هیچ عنوان قابل چشم پوشی و کوتاهی نیست.

نیک آئین ادامه داد: تشکلی که طبق اساسنامه خود می بایست پایبند به نظام باشد و اقدامی خلاف مصلحت نظام انجام ندهد، این روزها پا در مسیر معاندان و فتنه‌گران گذاشته است و تصاویر و صوت فتنه گرانی را منتشر می کند که در سال 88 اشک نائب امام زمان را جاری ساختند و متاسفانه با وجود شکایت های متعدد تشکل جامعه اسلامی از اقدامات شنیع این تشکل، مسئولان دانشگاه موضوع را پشت گوش می اندازند.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان تصریح کرد: به راستی چه دست های پشت پرده ای وجود دارد که افرادی ذیل تشکل اسلامی اقدام به فعالیت هایی می کنند که بارها از دیدگاه رهبری عظیم الشانمان نکوهیده شده است و باز هم عنوان تشکل مظلوم را برایشان یدک می‌کشند؟ چگونه است که فتنه گران هم چنان در نظر این افراد جایگاه ویژه ای دارند؟ مگر فراموش کرده اند هتک حرمت عاشورای ۸۸ را؟ مگر فراموش کرده اند خساراتی که به نظام وارد کردند؟

نیک آئین گفت: توصیه ما به مسئولان دانشگاه این است که پیرو صحبت های مقام معظم رهبری که فرمودند فتنه خط قرمز نظام است، فتنه را خط قرمز بدانند و در برابر فتنه گران و حامیان آنان مواضعشان را صریح بیان کنند و نسبت به این مطالبه مقام معظم رهبری موضع خود را نشان دهند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم
سخنگوی جبهه پایداری: سعی می‌کنیم وحدت در دور دوم انتخابات را تقویت کنیم
افزایش سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان
آماری جدید از میزان مخاطبان تلویزیون؛ «شبکه ۳» پربازدیدترین
بار سنگین نمایشگاه‌ها روی دوش مردم
برگزاری رویداد صنایع خلاق و فرهنگی در پارک فناوری پردیس
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top