تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/10/27 - 09:53
کد خبر: 223216

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به عراقچی درباره حواشی اخیر

اما متاسفانه و برخلاف تاکیدات فراوان رهبری خاصه به اعضای مذاکره کننده جهت حضور و استماع نقاط نظر منتقدین و دانشجویان و از جهت «و شاورهم فی الامر» برای شما مسئولین، پس از گذشت سه سال از عمر دولت هیچگونه پاسخی به دعوت دانشجویان نیز داده نشده است و این خود زمینه ساز بسیاری از شکافها گشته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) نامه ای را به عباسی عراقچی درباره حواشی اخیر وی برای حضور در گفتگوی زنده تلویزیونی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای عراقچی، رئیس ستاد پیگیری برجام؛
سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد و ضمن عرض خداقوت و آرزوی توفیق در مسئولیت چندماه باقی مانده جنابعالی در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران

بیش از سه سال است که از آغاز مذاکرات هسته‌ای و تلاش شما و همکارانتان در وزارت خارجه جمهوری اسلامی میگذرد و در طول این سه سال و با گذشت دورانی که لحظه لحظه ی آن برای امت هوشیار ایران اسلامی سخت و ناگوار و همراه با مشقات و آزمون های فراوان همراه بود، بارها و بارها با تهدیدها و تحریمهای مختلف از سوی شیطان بزرگ «آمریکا» و هم پیمانان مزدورش که شما و اعضای تیم مذاکره کننده روزها و ساعتها با آنان به مذاکره پرداختید، مواجه گشتند.

از آغاز شروع مذاکرات دولت یازدهم جنبش دانشجویی فرای از نگاه های جناحی و تنها در راستای رسالت تبیین و مساعدت به مسئولین در راستای پیشبرد هر چه بهتر نظام اسلامی به سوی اهداف و آرمان ها، مکررا نکات و تذکرات لازم را به شما و اعضای محترم تیم مذاکره کننده گوشزد گردانید. هرچند که این نکات تنها و تنها در قالب نامه های یک طرفه و جلساتی در غیاب شما و مسئولین امر انتقال داده شد و دعوت های رسمی بسیج دانشجویی امام صادق علیه السلام جهت حضور شما و اعضای تیم مذاکره کننده در دانشگاه مبنی بر پرسش و پاسخ و شنیده شدن نکات، بی پاسخ ماند.

رسالت مطالبه گری به عنوان یک حق و نیز به عنوان یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی بر دوش همگان و مخصوصا دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و پیشرو جامعه است. انتظار از مسئولین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی آن است که با حضور در جمع دانشجویان علاوه بر شنیدن نکات آنها به پاسخگویی به شبهات و سوالات آنها پرداخته تا هرچه بهتر پیوند میان این دو قشر تاثیرگذار در جامعه ایجاد گردد.

اما متاسفانه و برخلاف تاکیدات فراوان رهبری خاصه به اعضای مذاکره کننده جهت حضور و استماع نقاط نظر منتقدین و دانشجویان و از جهت «و شاورهم فی الامر» برای شما مسئولین، پس از گذشت سه سال از عمر دولت هیچگونه پاسخی به دعوت دانشجویان نیز داده نشده است و این خود زمینه ساز بسیاری از شکافها گشته است.

حال و پس از گذشت سه سال از عمر دولت و با تمدید قانون داماتو توسط آمریکا و نقض صریح برجام توسط آمریکا و فهم صد در صدی شما و مردم به بدعهدی آمریکا و در سالگرد برجام، جنابعالی در پاسخ به عدم حضور خود در صدا و سیما و پاسخگویی مستقیم به عموم مردم، خود را سربازی از میدان بازگشته خواندید که نبایستی در کنار یک منتقد قرار گیرد. اما قطعا شما بهتر میدانید که سرباز اگر سرباز باشد و به عملکرد خویش مطمئن و پاسخ درخوری داشته باشد از قرارگرفتن در برابر هیچ منتقد و شخصی واهمه ای ندارد. آیا مردم را محرم نمیدانید تا در رسانه ی ملی پاسخگوی سوالات و گزارشات خویش باشید یا آنکه حقیقتی وجود دارد که از برملا شدن آن در پیشگاه ملت عظیم الشان ایران بیم دارید؟ آیا یک سرباز بیش از همه نبایستی خود را ملزم به پاسخگویی صریح نسبت به عملکرد خود در میدان به مردمش بداند؟

اگر برای حضور در صدا و سیما و پاسخگویی مستقیم به ملت ملاحظه ای دارید از شما به عنوان یک سرباز دعوت میکنیم تا در جمع افسران این میدان حضور پیدا کرده و نسبت به شبهات و سوالات دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام در قبال نقض برجام و واکنش مقتضی دولت و وزارت خارجه به این اقدام و عملکرد سه ساله تیم مذاکره کننده در مذاکرات، به پاسخگویی بپردازید.

سایه رهبری مستدام
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top