تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/10/29 - 11:01
کد خبر: 223471

در اعتراض به کشته شدن سه جوان انقلاب بحرینی صورت گرفت؛

اعلام آمادگی دانشجویان برای حضور در تجمع اعتراضی امروز مقابل سازمان ملل

اعلام آمادگی دانشجویان برای حضور در تجمع اعتراضی امروز مقابل سازمان ملل

جنبش عدالتخواه دانشجویی در اعتراض به سکوت مجامع حقوق بشری و سازمان ملل با توجه به تقارن این دو اتفاق از تمام دانشجویان و فعالین مردمی امروز (چهارشنبه 29/10/95) راس ساعت سه بعداظهر برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم بحرین و مردم فراموش شده حرکت اسلامی نیجریه در تجمع مسالمت امیز مقابل دفتر سازمان ملل در تهران حضور به امر رسانند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: جنبش عدالتخواه دانشجویی در  تجمع جلو دفتر سازمان ملل حضور می یابد.

امیر سردارآبادی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی درگفتگویی با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اشاره به تجمع امروز عموم مردم در اعتراض به شهادت سه تن از جوانان انقلابی بحرینی گفت:  امروز ما شرمنده هستیم که وزارت خارجه نماینده سیاست خارجه جمهوری اسلامی اقدام قاطعی پیرامون کشته شدن سه جوان بحرینی و پیرامون رهایی خمینی نیجریه انجام نداده است.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت نتوانسته است به اصول حمایت از مستضعفان جامعه عمل بپوشاند در صورتی که یکی از ارمان های انقلاب و نگاه های حضرت امام در پیام پذیرش قطع نامه 598 (جام زهر) حمایت از مبارزان و مستضعفان عالم را یکی از اصول سیاست خارجه می داند.

مشاهده نقشه

وی با بیان این مطلب که "امروز دراین بازی های سیاسی دیگر حرفی از جهان اسلام و ارمان فلسطین به میان نمی اید"، افزود: حتی عده ای در تلاش برای تئوریزه کردن که در مقابل استکبار نمی توان ایستاد. راه برجام را برای ملت های دیگر نسخه می کنند. مستضعفان جهان به امید و پشتوانه ملت ایران با استکبار جهانی در افتاده‌اند ولی ما شرمنده‌ایم که به عنوان ام القرای جهان اسلام دم از تنش‌زدایی با استکبار می‌زنیم .

سردارآبادی  در پایان نیز گفت: جنبش عدالتخواه دانشجویی در اعتراض به سکوت مجامع حقوق بشری و سازمان ملل با توجه به تقارن این دو اتفاق از تمام دانشجویان و فعالین مردمی امروز (چهارشنبه 29/10/95) راس ساعت سه بعداظهر برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم بحرین و مردم فراموش شده حرکت اسلامی نیجریه در تجمع مسالمت امیز مقابل دفتر سازمان ملل در تهران حضور به امر رسانند.

خاطر نشان می شود، اتحادیه بین‌المللی امت واحده روزگذشته در اطلاعیه ای از تمامی فعالان مردمی دعوت کرد تا به منظور اعلام همبستگی با انقلاب مردم مظلوم بحرین و نیز مظلومین حرکت اسلامی نیجریه، در تجمع مسالمت‌آمیز روز چهارشنبه مورخ ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۵ در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران واقع در خیابان شریعتی، خیابان قبا، بلوار شهرزاد حضور به هم رسانند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top