تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/10/29 - 20:06
کد خبر: 223547

برج سلطنتی یک بدهکار بزرگ بانکی +تصاویر

برخی از اخبار حکایت از آن دارد که این بدهکار بانکی اسپانسر بزرگ ستادی بوده است که به تازگی کمک های بابک زنجانی به آن توسط رئیس قوه قضائیه رسانه‌ای شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اخبار منتشر شده حکایت از بازداشت رئیس یکی از شرکت‌های فولادی اهواز در روز گذشته (سه شنبه 28 دی 95) دارد که به‌دلیل بدهی بانکی 2 هزار و 600 میلیارد تومانی بوده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از رجانیوز، فرد یاد شده به دلیل این بدهی معوقه به وسیله بخش مبارزه با مفاسد اقتصادی اطلاعات سپاه بازداشت شده است. «ر.د» به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های خود تحت تعقیب بوده و از بدهکاران بزرگ بانکی در کشور به حساب می‌آید.

گفتنی است که ر.د  یکی از ابر بدهکاران بانکی است. او از دست پرورده های ر.ص بوده و از تکنیک های او یعنی ایجاد کارخانه ای کوچک به عنوان ویترین فعالیتها برای اخذ تسهیلات نجومی است.

یکی دیگر از تکنیک های این دو مفسد اقتصادی نیز  پرداخت رشوه به مدیران شعب بانکی جهت همراهی در ارائه تسهیلات بوده که حداقل منفعت آن عدم شکایت بانک از بدهکار است!

این بدهکار بانکی در دهه هفتاد بیشتر تمرکز خود را بر شعبه فردوسی بانک ملی گذاشت. اخذ وام و ال سی های کلان به اسم کارخانه نورد سمنان که در اغلب موارد با تخلف در اسناد و محل مصرف همراه بود، رشد سریع مالی او را رقم زد. حمایت مالی از برخی مدیران بانکی و سرویس گرفتن در تسهیلات بانکی شگرد وی بوده  است. شگردی که تنها معوقات او به بانک ملی را از سقف 3000 میلیارد تومان گذرانده است! او با این ترفند منابع لازم برای خرید فولاد کاویان و مجتمع فولاد گیلان بدست آورد و علاوه بر آن املاک و برجهای عظیمی در داخل و خارج بهم زد.

ر.د  بخش عمده تسهیلات بانکی را صرف برج سازی در داخل و خارج کشور کرده که از جمله آن برجهای فوق سلطنتی در کامرانیه تهران است!

برخی از اخبار حکایت از آن دارد که این بدهکار بانکی اسپانسر بزرگ ستادی بوده است که به تازگی کمک های بابک زنجانی به آن توسط رئیس قوه قضائیه رسانه‌ای شد.

این خدمات در انتخابات 92 و 94  صورت گرفته و البته در ازای خدمات، از امتیاز دریافت تسهیلات سفارشی برادر یکی از مقامات دولتی هم بهره مند شده است. او در دولت تدبیر مشمول گشایش اقتصادی شد و از بانکهای تحت سلطه یک باند خاص تسهیلات کلان دریافت کرد و البته پورسانت این تسهیلات را نیز به خوبی به این برادر پرحاشیه پرداخت کرده است. پورسانتی که شناسایی گوشه ای از آن توسط دستگاه نظارتی بزودی پای وی را به ندامتگاه سایر مفسدین اقتصادی خواهد گشود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top