تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/05 - 03:59
کد خبر: 224191

حسن عباسی: شیشه عمر لیبرال‌ها شکسته شده

عباسی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان به قرآن قسم می‌خورند و رأی اعتماد می‌گیرند ولی به آن پایبند نیستند و ترویج‌دهنده لیبرالیسم می‌شوند، خاطرنشان کرد:دولت قبلی امریکا یک هفته به پایان رسیدن دوره چهارساله خود 5،6 لگد محکم را به کشور وارد کردند و ما را با دیوانه زنجیری به نام ترامپ در کاخ سفید رها کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس اندیشکده یقین گفت: شیشه عمر لیبرال‌ها شکسته و امیدی برای ادامه کار آن‌ها در مملکت ایران دیگر وجود ندارد و باید جوانان انقلابی و پرشور کار را دنبال کنند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، حسن عباسی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد خاتم‌الانبیاء منطقه پردیسان قم اظهار داشت: امروزه جوانان ما باید قدردان حکومت جمهوری اسلامی باشند زیرا که این نظام آسان به دست نیامده و حاصل خون شهدا بوده است.

وی بابیان اینکه در کشورهایی همچون عراق و سوریه خط انقلاب ادامه دارد،افزود:هزاران تن از جوانان کشورمان در کشورهای سوریه ،عراق و... به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

عباسی ادامه داد: کشورهایی همچون سوریه و عراق ضرر بسیار سنگینی را متحمل شده‌اند و زیرساخت‌های این کشورها کاملاً نابودشده، اما درس خوبی به نام مقاومت گرفتند و جریانات همچون حشدالشعبی در کشور عراق به وجود آمد که روح آزادی را ترویج می‌کند.

وی درباره نظام سرمایه‌داری توضیح داد: نظام سرمایه‌داری هر آنچه در عالم معنی و ماده وجود دارد را کالا محسوب و برای هر چیزی قیمتی تعیین می‌کند و این نظام ضربه شدیدی به انسانیت وارد کرده است.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: یکی از ویژگی‌هایی شهدا، این است که قیمت ندارند و بها دارند، اگر نتوانیم قیمت و بها را از هم تفکیک نکنیم دچار برده‌داری نوین می‌شویم.

عباسی در مورد انتخابات اخیر ایالات‌متحده امریکا گفت: دونالد ترامپ در حالی رئیس‌جمهور کشور امریکا شده که مردم این کشور به علت ریاضت‌های اقتصادی در حال آشوب هستند و سرنوشت این کشور نامعلوم شده است.

وی ادامه داد: این اتفاقی که در حال حاضر در کشور امریکا رخ‌داده است، نشان‌دهنده شکست و فروپاشی لیبرالیسم است، این مکتب نفس‌های آخر خود  را می‌کشد و همچون شوروی نابود می‌شود.

به گفته وی،به دلیل ضعیف بودن ایمان برخی‌ها،آن‌ها آمریکا را عظیم می‌بینند که فکر نمی‌کنند این کشور نابود شود، اما امروزه ایالت متحده همچون یخی که در برابر آفتاب باشد در حال ذوب شدن است.

عباسی در مورد ماهیت اساسی لیبرالیسم عنوان کرد: لیبرالیسم نافی شریعت در تمام ادیان الهی است و جوهر اصلی حرف لیبرال است تنها در یک جمله است، بگذار هر چه می‌خواهد انجام بدهد ، به معنای دیگر همه‌چیز را مباح مطلق می‌دانند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز ایران تأکید کرد:این‌که امریکا این بدهکاری عظیمی دارد دستاورد لیبرالیسم این کشور است،تمدن حاصل‌شده از مکتب لیبرال امپراطوری انگلیس در قرن نوزدهم و ایالت متحده امریکا در قرن بیستم هستند که می‌بینید در اقتصاد شکست‌خورده است.

وی افزود:مشکل اساسی که امروزه جامعه را درگیر کرده، این است که جوانان گمان می‌کنند ضعف‌های موجود براثر اسلام است اما این‌گونه نیست، هرکجا پیروزی و ارتقا در کشور حاصل‌شده حاصل عزم جهادی و اسلامی است و آنجایی که ناکامی و ضعف بوده حاصل لیبرالیسم موجود در کشور است.

عباسی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان به قرآن قسم می‌خورند و رأی اعتماد می‌گیرند ولی به آن پایبند نیستند و ترویج‌دهنده لیبرالیسم می‌شوند، خاطرنشان کرد:دولت قبلی امریکا یک هفته به پایان رسیدن دوره چهارساله خود 5،6 لگد محکم را به کشور وارد کردند و ما را با دیوانه زنجیری به نام ترامپ در کاخ سفید رها کرد.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد:ایالات‌متحده در حال طی کردن ضعیف‌ترین روزگار خود است و در مقابل آن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ تبدیل‌شده که حاصل خون شهداست.

وی درباره اسلام لیبرالیسمی عنوان کرد:اسلام لیبرالیسمی یک تفکر القایی است که امام خمینی (ره) فرمود این تفکر خیانت بزرگ به اسلام و مسلمین است و وقاحت در مدیر جمهوری اسلامی که می‌گوید مراجع معظم تقلید تحت تأثیر عوام هستند، اگر به ایشان باشد برای مراجع و علما نیز عینک تجویز می‌کند.

عباسی گفت:اگر حکومت ما یک حکومت اسلامی است و در آن ولی‌فقیه جاری است، پس باید هر چیزی که در جامعه جریان دارد فقه باشد، اما امروزه جریان و مفاد لیبرال رواج پیداکرده است، کجای بانکداری کشور ما اسلامی است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز ایران تصریح کرد: کشور آمریکا به علت چاپ پول بدون پشتوانه دچار بحران اقتصادی شده و کشوری که 60 تریلیون دلار بدهی دارد نمی‌تواند فرشته نجات ما باشد.

وی اظهار داشت:امروزه دانشمندان انقلابی به حدی پیشرفت داشته‌اند که می‌توانند موشک کروز را تولید کنند اما در تولید اتومبیل داخلی مانده‌ایم چون نتوانسته‌ایم روحیه انقلابی در این کار نبوده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز عنوان کرد:امروزه در جامعه بین‌الملل چیزی به نام جنگ سخت و جنگ نرم  وجود ندارد بلکه جنگ نیمه سخت که همان جنگ پولی و ارزی است جایگزین آن شده است.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد:مقام معظم رهبری سال 74 در بین طلاب استان قم درخواست کردند که در مورد تعریف پول تحقیق کنند، اما پس از 21 سال مطالبه رهبری محقق نشد.

وی بیان کرد:کشور ایران می‌تواند با کشورهای منطقه پیمان دوجانبه امضا کند و دلار را کنار بگذارند،با این کار به‌گونه‌ای دلار کنار رفته و صندوق پول بین‌المللی بی‌ارزش می‌شود.

عباسی تصریح کرد:شیشه عمر لیبرال‌ها شکسته و امیدی برای ادامه کار آن‌ها در مملکت ایران دیگر وجود ندارد و باید جوانان انقلابی و پرشور کار را دنبال کنند.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top