تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/05 - 09:30
کد خبر: 224214

طبیب‌زاده:

رئیس‌جمهور اجازه رسیدگی به تخلفات اطرافیانش را بدهد

این خط قرمز شرعی نیست که آقایان برای خودشان رسم می‌کنند و باید بین مسئولانی که باتمام وجود به مردم خدمت می‌کنند با کسانی که از مسئولیت دولتی به عنوان یک سکو برای رسیدن به رانت های اقتصادی استفاده می کنند،تفاوتی باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مجلس نهم با اشاره به اظهارات سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر مشهود بودن ارتباط دانیال‌زاده ابربدهکار بانکی کشور با حسین فریدون گفت: رئیس جمهور اجازه دهد به تخلفات اطرافیانش رسیدگی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، زهره طبیب‌زاده نماینده سابق مجلس با اشاره به اظهارات سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر مشهود بودن ارتباط دانیال‌زاده ابربدهکار بانکی کشور با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی برای مفسدان اقتصادی هیچ خط قرمزی وجود ندارد. اما متأسفانه سنتی که روسای جمهور به وجود آوردند این است که تا زمانی که سر کار هستند اجازه رسیدگی به تخلفات اطرافیانشان را نمی‌دهند.

وی افزود:این خط قرمز شرعی نیست که آقایان برای خودشان رسم می‌کنند و باید بین مسئولانی که باتمام وجود به مردم خدمت می‌کنند با کسانی که از مسئولیت دولتی به عنوان یک سکو برای رسیدن به رانت های اقتصادی استفاده می کنند،تفاوتی باشد.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: کسانی که از مسئولیت و موقعیت خودشان سوءاستفاده می‌کنند باید آنها را به مردم معرفی کرد، اما متأسفانه رئیس جمهور اجازه‌ی رسیدگی به تخلف اطرافیانشان را نمی‌دهد.

طبیب‌زاده تصریح کرد: زمانی که سخنگوی قوه قضائیه صراحتاً ارتباط بین مفسدان اقتصادی و بدهکاران بزرگ بانکی با برادر رئیس جمهور را مطرح می‌کند، وظیفه دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم این است که به نمایندگی از مردم با اینگونه رانت‌های دولتی و چنین افرادی برخورد قاطع کند.

وی ادامه داد: زمانی که از سوی نمایندگان مجلس هم موضوع هدیه دادن یک دستگاه آپارتمان از طرف دانیال‌زاده به همسر حسین فریدون مطرح می‌شود، این دیگر جای تعلل ندارد، زیرا این موضوع یعنی چه؟ دریافت یک دستگاه آپارتمان از سوی یک بدهکار بانکی، چه معنی می‌دهد و قوه قضائیه باید این موضوع را به‌طور جد پیگیری کند.

نماینده سابق مجلس در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که آقای سراج صراحتاً اعلام می‌کند که روسای بانک‌های مسئله‌دار با حمایت و اسرار حسین فریدون به عنوان ریاست بانک منصوب شدند یعنی بیانگر عمل وی است، به نظرم قوه قضائیه باید در مرحله اول با دانیال‌زاده و بعد از آن حسین فریدون بدون هیچ رودربایستی و به طور  شفاف برخورد کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top