تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/11/13 - 10:36
کد خبر: 225215

اعتراض دانشجویان صنعتی اصفهان به نبود برنامه‌های شادکننده در دانشگاه؛

نه به شادی، آری به دخانیات! +تصاویر

مگر می شود ته سیگارها را پشت پنجره ی خوابگاه ها و حتی در ”صدفِ بی هیاهو” ندید؟! آری اینجا صنعتی است و با این همه فاصله و دوری از شهر و نبود امکانات تفریحی در ترمی که گذشت برنامه های شادی که با زحمت بسیار برنامه ریزی و آماده شده بود کنسل شد ! ”به همین راحتی.

خبرنامه دانشجویان ایران: عصر روز گذشته در جریان برگزاری مراسم تدیر از فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان اتفاقات قابل تاملی روی داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در اعتراض به آنچه "عملکرد ضعیف معاون فرهنگی" این دانشگاه می نامیدند، با حضور در این مراسم اعتراض خود را به صورت جالبی اعلام کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن برگه هایی با عنوان "نه به شادی، آری به دخانیات" از نبود برنامه های «شادی آور» توسط معاونت فرهنگی اعتراض خود را اعلام کردند.

شورای صنفی دانشگاه در اطلاعیه خود درباره دلایل این اعتراض خود نوشت: اعتراض به عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی در جشنواره تقدیر از فعالان فرهنگی دانشگاه! "شاید این عنوان برای مسوولین طرحی جذاب و جالب باشد و جلسه پشت سر جلسه بگذراند و هم اندیشی کنند و فلان و بهمان ولی مگر میشود؟ مگر میشود دانشجوی صنعتی اصفهان بود و خوابگاهی هم بود و لباس های آویزانت در لابی خوابگاه ها بوی سیگار نگیرد؟ مگر میشود بوی تند سیگار وقتی که از طبقات خوابگاه ها بالا میروی به سرفه نندازدت؟ مگر میشود ته سیگارها را پشت پنجره ی خوابگاه ها و حتی در ”صدفِ بی هیاهو” ندید؟!  آری اینجا صنعتی است و با این همه فاصله و دوری از شهر و نبود امکانات تفریحی در ترمی که گذشت برنامه های شادی که با زحمت بسیار برنامه ریزی و آماده شده بود کنسل شد ! ”به همین راحتی”

در ادامه این مطلب آمده است: "برنامه ها کنسل شدند و از بیرون هم فشاری وارد نشد و کک کسی نگزید چون اینجا صنعتی است و آن ها بهتر می دانند که دانشجوی صنعتی حال اعتراض ( بخوانید جرئت اعتراض ) را ندارد و ”پس هرچه میخواهیم میکنیم !“ و شاید هم بگویند که: ”اعتراض هم بکنند دستشان به جایی بند نیست.“، ”صلاح دیدیم که نباشد !“، ”به هیچکس هم پاسخگو نیستیم !“، ”شورای صنفی؟ چی هست اصلا؟“، ”پرسش و پاسخ هم نمیایم و گردنمون هم کلفته !“

این تشکل در اطلاعیه دوم خود که امروز منتشر شده است، می نویسد: بعد از اعتراض شورای صنفی دانشجویان به معاونت فرهنگی دانشگاه در شماره 21 نشریه چوب خط این ارگان در زمینه عدم شاد سازی محیط دانشگاه و خوابگاه ها که به استناد نظرسنجی انجام شده نارضایتی 95 درصدی از فعالیت های این مجموعه داشتند، امروز با چسباندن اطلاعیه ای با مضمون: "در اعتراض به عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی دانشگاه در زمینه شاد سازی و لغو و عدم وجود برنامه های مناسب هشتگ زیر را داغ می کنیم! #نه_به_شادی_آری_به_دخانیات" پیش از برگزاری جشن تقدیر از فعالان فرهنگی دانشگاه اعتراض رسمی و مصالحت آمیز خود را اعلام کردند.

این اعتراض سالم متاسفانه به طور ناگهانی با برخورد بسیار گستاخانه و بی ادبانه مسوولین امور فرهنگی و کندن اطلاعیه ها و همچنین برخورد فیزیکی با یکی از اعضای شورای صنفی دانشجویان تا جایی ادامه پیدا کرد که دانشجویان تصمیم به برگزاری این اعتراض در حین برنامه گرفتند"

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه صنعتی اصفهان در ترم گذشته یکی از خبرسازترین دانشگاه های کشور بود؛ "تحریف رسالت پیامبر(ص) و تفسیر عجیب آیات قرآن درباره حجاب"، سخنرانی "مبلغ همجنسگرایی و ازدواج‌های کوتاه مدت" و حواشی خاص برگزاری یک اردوی مختلط، از مهمترین اتفاقات این دانشگاه بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top