تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/11/17 - 03:09
کد خبر: 225663

تکنولوژی جدید رژیم صهیونیستی برای نفوذ در سازمان‌های دولتی ایران

سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی چند سالی است جمع آوری اخبار از محیط داخلی ایران را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و صرف هزینه های بسیار سنگین در دستور کار قرار داده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی چند سالی است جمع آوری اخبار از محیط داخلی ایران را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و صرف هزینه های بسیار سنگین در دستور کار قرار داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یک پژوهشگر حوزه امنیت داخلی در گفتگو با جهان نیوز اظهار داشت: این رژیم بدافزاری را مورد آزمایش قرار داده که بر اساس آن هدفون رایانه با عمل معکوس سازی، تبدیل به میکروفون شده و صدای محیط را به کاربر مدنظر منتقل می کند.

وی افزود: پیش از این نیز گزارشاتی مبنی بر تلاش این رژیم برای جمع آوری امواج رادیویی ساطع شده از صفحه نمایش رایانه ها از طریق گیرنده های FM و همچنین تلاش برای آلوده سازی چاپگرهای دارای قابلیت بی سیم به منظور نفوذ در شبکه های اداری داخلی دریافت شده بود.

این پژوهشگر حوزه امنیت داخلی افزود: سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی چند سالی است جمع آوری اخبار از محیط داخلی ایران را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و صرف هزینه های بسیار سنگین در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: نهادهای امنیتی و نظامی ایران به علت رعایت بالای اصول امنیتی و ضد جاسوسی  کمتر در اینباره دچار آسیب هستند و تهدید اصلی این تکنولوژی معطوف به نهادها و سازمان های دولتی می باشد.

پیش از این نیز جهان نیوز از گسترش جمع آوری خبر به عنوان راهبردی اصلی اطلاعاتی سازمان سیا در دوران رئیس جدید آن (مایک پمپئو) خبر داده بود.

در همین باره یک پژوهشگر مسایل آمریکا، که مواضع مایک پمپئو را ارزیابی کرده در گفتگو اختصاصی با جهان نیوز، اظهار داشت: رئیس جدید سازمان سیا یک راهبرد کلان اطلاعاتی را درباره ایران به صورت ویژه گسترش خواهد داد.

وی افزود: مایک پمپئو در بررسی پرونده های ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا به این نتیجه رسیده است که خلا اطلاعاتی درباره ایران مقامات آمریکایی را دچار مشکل و شکاف در تصمیم گیری کرده و به همین دلیل وی راهبرد جمع آوری گسترده اخبار درباره رویدادهای راهبردی در ایران را به شدت افزایش خواهد داد.

این کارشناس مسایل امنیتی تصریح کرد: معتقدم بمپو از مدت ها قبل طرح جمع آوری خبر گسترده درباره ایران را به کارشناسان ارشد سازمان سیا را پیشنهاد داده بود و چند ماه قبل برای تست کردن طرح خود  تلاش کرد که زمینه های سفر به ایران را فرآهم کند.

این پژوهشگر مسایل امنیتی آمریکا افزود: فوریه 2016 مایک پمپیو به همراه دو نماینده جمهوری‌خواه دیگر از طریق دفتر حفاظت منافع ایران در آمریکا برای بازدید از ایران درخواست روادید کردند ولی با هوشیاری امنیتی ایران این اقدام خنثی شد.

وی افزود: بمپو تصورش این بوده که با سفر به تهران می تواند طرح جمع آوری اخبار از ایران را با شرایط حقیقی تر لمس کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top