تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/11/18 - 09:35
کد خبر: 225834

به بهانه جشن ازدواج دانشجویی در 2 دانشگاه بزرگ؛

جزئیات و برنامه‌های اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس

مراسم ازدواج دانشجویی 340 زوج در دو دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تهران ظهر امروز در کنار مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد که از این تعداد، جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور 140 زوج و جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با حضور 200 زوج انجام خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در سال جاری 19 کاروان سه روزه در بازه زمانی 22 دی تا 26 اسفند به منظور تشرف این زوج ها به مشهد مقدس و استفاده از برنامه های فرهنگی و آموزشی طرح  پیش بینی شده و سایر کاروان ها نیز از 22 فروردین به بعد در مشهد حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اولین جشن «ازدواج دانشجویی» در زمستان سال 1376 با کمک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی و با شرکت 60 زوج از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد. این رویکرد در سال های بعد در سایه پیام مقام معظم رهبری، حمایت نهادهای مختلف و هدایای بخش های مختلف به تدریج با اشتیاق بیشتری روبرو شد، به گونه ای که در حال حاضر عملیات بیستمین مرحله آن در حال اجرا است و مطابق آمار، استقبال دانشجویان از این طرح، روز به روز بیشتر می شود.

امروز؛ جشن ازدواج دانشجویی در 2 دانشگاه
در همین راستا، مراسم ازدواج دانشجویی 340 زوج در دو دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف امروز برگزار خواهد شد که از این تعداد، جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور 140 زوج و جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با حضور 200 زوج انجام خواهد شد. در این مراسم زوج های دانشجو از طریق ماشین های تزیین شده به ایستگاه قطار بدرقه می شوند و پس از آن با قطار به سفر معنوی مشهد مقدس می روند. در مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک دانشجوی یمنی شاغل به تحصیل در این دانشگاه نیز حضور دارد.

جزئیات اعزام زوج های دانشجو به مشهد
در سال جاری 19 کاروان سه روزه در بازه زمانی 22 دی تا 26 اسفند به منظور تشرف این زوج ها به مشهد مقدس و استفاده از برنامه های فرهنگی و آموزشی طرح  پیش بینی شده و سایر کاروان ها نیز از 22 فروردین به بعد در مشهد حضور خواهند داشت.

- 3 روز اقامت رایگان در مشهد مقدس
- برگزاری کارگاه‌های آموزشی

- دوره‌های آموزش مجازی همراه با جوایز ارزنده

برنامه ها در سه گروه برنامه های ویژه حرم مطهر، کارگاه های آموزشی و نیز برنامه های فرهنگی متنوع برنامه ریزی شده است ضمن آنکه قبل و بعد از این مراسم نیز زوج های دانشجو با استفاده از سایت ستاد ازدواج دانشجویی به آدرس ezdevaj.org و مرکز آموزش مجازی نهاد به آدرس ec.nahad.ir  از آموزش های تکمیلی نیز بهره مند می شوند.

برنامه های معنوی و سخنرانی کارشناسان مذهبی برجسته کشور در برنامه حرم، برگزاری کارگاه های کاربردی با موضوعات بنیان روانی زن و مرد و کارگاه بهداشت روابط جنسی توسط اساتید حوزه خانواده، مسابقات قرآنی و فرهنگی از جمله این برنامه هاست، ضمن آنکه در هتل‌های محل استقرار زوج‌های دانشجو مشاورینی جهت ارائه مشاوره مستقر می شوند تا در صورت نیاز، زوجین از مشاوره و راهنمایی آنان استفاده کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top