تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/19 - 23:58
کد خبر: 226073

افتتاح درمانگاه شبانه روزی دانشگاه مازندران در تابستان ۹۶

خبرنامه دانشجویان ایران: درمانگاه شبانه روزی دانشگاه مازندران، تابستان 96 افتتاح می گردد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هم زمان با طلیعه سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر, بیست و ششمین آیین تجلیل از فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه مازندران با حضور جمع کثیری از خانواده های دانشگاهیان در بعد از ظهر روز سه شنبه( 19 / 11 / 95) در سالن ورزشی شهید طالبی سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با برگزاری برنامه های متنوعی همراه بود، دکتر سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران، ضمن ابراز امیدواری مواجه شدن با سالی خوب و پر موفقیت،‌ گفت: امروز روز تقدیر از دانش آموزان ممتاز و برگزیده خانواده دانشگاهیان است، اما متاسفانه دانشگاه ما امکانات مناسب برای پذیرایی از خانواده های دانشگاهیان را ندارد. البته این بدین معنا نیست که دانشگاه فقیر است، بلکه متاسفانه در طی سالیان سال، تلاش جدی نکردیم تا از امکانات مناسب کشور برای توسعه دانشگاه اسنفاده کنیم

رییس دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنانش به امکانات رفاهی برخی دانشگاه ها در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه خانواده دانشگاه مازندران، در سایر شهرها فاقد مکانی آبرومند هستند تا در کنار خانواده به استراحت بپردازند و این جای تاسف دارد.

دکتر میرنیا ضمن ابراز تاسف از کمبود امکانات رفاهی در دانشگاه مازندران جهت استفاده همکاران و خانواده های آنان خاطرنشان کرد: ما دو پروژه بسیار مهم انجام نشده داریم، یکی پروژه درمانگاه شبانه روزی دانشگاه است که به امید خدا نقشه آن آماده گردید و تاییدیه آن را نیز از دانشگاه علوم پزشکی مازندران گرفتیم و به زودی با انتخاب پیمانکار، تا تابستان درمانگاه شبانه روزی دانشگاه مازندران افتتاح خواهد شد.

دکتر میرنیا همچنین از پروژه رفاهی دانشگاه به عنوان پروژه ای بسیار مهم یاد کرد و افزود: بنا داریم مهمانسرایی شصت واحدی در پنج طبقه برای استفاده ی کارکنان دانشگاه مازندران و دانشجویان متاهل احداث کنیم که درحال حاضر منتظر آزمایش خاک هستیم تا محاسبات فنی آن انجام پذیرد و به فضل الهی تا دو ماه آینده کلنگ این مجموعه نیز به زمین زده می شود.

رییس دانشگاه مازندران در پایان سخنان خود با اشاره به این که اگر خدا بخواهد تا هر زمان که بنده حضور دارم، این جشن منظم تر و محترمانه تر برگزار خواهد شد، گفت: این وضع مطلوب من نیست، امیدوارم که بتوانیم با برنامه ریزی، مدیریت، تلاش و همکاری همه دوستان، سال های شادابی را برای خود و خانواده های خود رقم بزنیم. برگزاری این گونه برنامه ها برای تحویل قلوب و برای آشنا شدن خانواده ها با هم است. این آشنا شدن خانواده دانشگاهیان به شدت به نفع فرهنگ دانشگاه و فرهنگ جامعه ما است.

 در جشن تشویق امسال، از تعداد 350 نفر از فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه مازندران با اهدای لوح سپاس، تندیس، ویژه نامه تصاویر ممتازان و کارت هدیه، تجلیل به عمل آمد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
در نخستین سفر استانی ۱۴۰۳؛ رئیس جمهور وارد سمنان شد +فیلم
به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
چرا دچار وسواس می‌شویم؟
هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top