تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/11/21 - 12:29
کد خبر: 226290

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیرامون راهپیمایی 22 بهمن

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در قسمتی از این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با رهبری حضرت امام خمینی(ره) آغاز ظلم ستیزی، عدالتخواهی و در یک کلام آرمان گرایی یک ملتی بود که نشان داد اگر روحیه خودباوری در کنار توکل به خدا وجود داشته باشد تمام محاسبات مادی کنار رفته و شاهد نصرتی از جانب پروردگار خواهیم بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن کامل بیانیه این اتحادیه دانشجویی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی (بگو: من شما را فقط یک پند مى دهم و بدان توصیه مى کنم، و آن این که به خاطر خدا، دو تا دو تا، یا یکى یکى به پا خیزید)

سپاس خداوندی را که با پیروزی انقلاب اسلامی نور امید در دل مستضعفان عالم را روشن و کافران را مایوس و نا امید کرد. اکنون در شرایطی سی و هشمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که در سی و هشت سال گذشته دستگاه استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جهانخوار از هیچ تلاشی برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند.

درود بی پایان بر امام بزرگوارمان که با دم مسیحایی خود برای مردمانی که توسط حاکمان وابسته به استعمار به استثمار کشیده شده بودند عزت آورد و این باور را در ملت شریف ایران اسلامی به وجود آورد که راه پیشرفت نه در نگاه برونگرا و چشم دوختن به مواهب آمریکایی بلکه در خودباوری و تحقق عملی شعار ما میتوانیم می باشد.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با رهبری حضرت امام خمینی(ره) آغاز ظلم ستیزی، عدالتخواهی و در یک کلام آرمان گرایی یک ملتی بود که نشان داد اگر روحیه خودباوری در کنار توکل به خدا وجود داشته باشد تمام محاسبات مادی کنار رفته و شاهد نصرتی از جانب پروردگار خواهیم بود.

۲۲بهمن ماه امسال نیز بار دیگر نمادی از وحدت ملی و بیعتی با امام راحل خواهد بود که ما این راه را تحت رهبری نائب امام زمانمان حضرت آیت الله خامنه ای تا ظهور دولت حضرت مهدی(عج) ادامه خواهیم داد و نمی گذاریم که این انقلاب که از نعمات بزرگ خداوند متعال است به دست نامحرمان افتاده و از مسیر ولایت خارج شود.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با دعوت از آحاد مردم و بخصوص دانشجویان برای شرکت در این جشن بزرگ ملی تاکید می کند: حضور حداکثری ملت فهیم ایران اسلامی می تواند یک پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های اخیر دولتمردان تازه از راه آمده ی آمریکایی باشد.

قطعا حضور گسترده اقشار مختلف مردم می تواند به یاس و نا امیدی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب تبدیل شده و نمادی از وحدت و هوشیاری سیاسی ملت شریف ایران را به رخ جهانیان بکشاند.

والسلام علی عباد الله الصاحین
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top