تاریخ انتشار: جمعه 1395/11/22 - 10:25
کد خبر: 226340

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند بمناسبت 22 بهمن

ملت ایران هوشیار باشند و بدانند که دستگاه تبلیغی استکبار و برخی رسانه‌های داخلی معلوم‌الحال به‌مانند تمام انتخابات‌های گذشته از مدت‌ها قبل شروع به جنجال‌آفرینی، زیر سؤال بردن انتخابات و کم کردن ارزش انتخاباتِ سال آینده کرده‌اند. ان شاء الله مردم با حضور گسترده‌ی خود در انتخابات اردیبهشت‌ماه آینده بار دیگر اعتماد خود به‌نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند بیانیه ای را به مناسبت ۲۲ بهمن صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»
و می‌خواهیم بر آنان که در زمین ضعیف شمرده شدند منت نهیم و ایشان را پیشوایان و وارث زمین قرار دهیم «5 قصص»

22 بهمن 1395 سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی و یادآور حضور پرشور مردمی با بصیرت در مقابل حکومتی ظالم و نشان‌دهنده‌ی استقلال و آزادی‌خواهی یک ملت مؤمن است.

ملت ایران در 38 ساله گذشته با حضور گسترده‌ی خود درصحنه‌های مختلف ازجمله راه‌پیمایی‌ها، انتخابات‌ها و... نشان داده است که همواره حامی انقلاب اسلامی و شعارهای اصیل آن می‌باشد.
22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور این نکته است که می‌توان با دستان خالی و توکل بر خدا، کدخدا را به‌زانو درآورد. امیدواریم که مسئولین محترم با در نظر گرفتن این نکته بااراده‌ای محکم

اقدامات عملی بیشتری را برای حل مشکل فرهنگی، اجتماعی و به‌خصوص اقتصادی این ملت بصیر انجام دهند.

همگان بدانند که هسته‌ای، موشکی و حقوق بشر تنها بهانه‌هایی است که از سوی استکبار جهانی مطرح می‌شوند و هدف اصلی مستکبرین از تحریم، تهدید و فشار، فاصله انداختن میان مردم و انقلاب اسلامی و ایجاد تردید در ملت ایران از راهی است که در حال پیمودن آن هستند.

ملت ایران 22 بهمن هرسال با طنین‌انداز کردن شعار زیبای «مرگ بر آمریکا» در سراسر ایران اسلامی به آمریکا و مزدوران داخلی آن نشان می‌دهد که در نظر این ملت، آمریکایی‌ها نه باهوش‌اند و نه مؤدب بلکه جنایت‌کاران عهدشکنی هستند که در 38 سال گذشته از هیچ اقدامی علیه مردم مسلمان ایران کوتاهی نکرده‌اند. مسئولین بدانند که در صورت کوتاهی و یا انحراف از مسیر اهداف انقلاب اسلامی و شعارهای اصیل آن توسط همین مردم کنار گذاشته خواهند شد.

شیطان بزرگ در نزدیک به چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته است حتی لحظه‌ای از توطئه علیه این ملت دست برنداشته است. حال جای تعجب است که عده‌ای با خوش‌بینی به آمریکا و مذاکره با آن می‌نگرند و حتی بعد از برجام نیز این جماعت سر در برف فروبرده نمی‌خواهند ماهیت واقعی آمریکا را ببینند و حتی به دنبال برجام های دیگری در سایر مسائل نیز هستند. حال که رئیس‌جمهور منتخب آمریکا کار ملت ایران را ساده کرده و بسیاری از حقایق این کشور را در چند ماه گذشته هویدا کرده است امیدواریم این جماعت روشنفکرنمای داخلی نیز بر سر عقل بیایند.

ملت ایران هوشیار باشند و بدانند که دستگاه تبلیغی استکبار و برخی رسانه‌های داخلی معلوم‌الحال به‌مانند تمام انتخابات‌های گذشته از مدت‌ها قبل شروع به جنجال‌آفرینی، زیر سؤال بردن انتخابات و کم کردن ارزش انتخاباتِ سال آینده کرده‌اند. ان شاء الله مردم با حضور گسترده‌ی خود در انتخابات اردیبهشت‌ماه آینده بار دیگر اعتماد خود به‌نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به عنوان بخشی از بنده جنبش دانشجویی ضمن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی این عید بزرگ - به معنای واقعی کلمه- را به همه‌ی ملت ایران تبریک می‌گوید و از همه‌ی مردم و به‌خصوص جامعه‌ی دانشگاهی دعوت می‌کند که با بانگ تکبیر و مرگ بر آمریکا توطئه‌ی کسانی را که به دنبال کمرنگ کردن انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن هستند خنثی کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top