تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/26 - 16:41
کد خبر: 226880

هدف آل‌خلیفه از سرکوب انقلابیون

دبیرکل جنبش آزادگان بحرین با بیان اینکه رژیم آل خلیفه می‌خواهد آنقدر به سرکوب ادامه دهد تا ملت خسته شود و دست از مطالبات خود بردارد، اظهار داشت: هرکس که بخواهد ملت را خسته کند با شکست مواجه می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل جنبش آزادگان بحرین با بیان اینکه رژیم آل خلیفه می‌خواهد آنقدر به سرکوب ادامه دهد تا ملت خسته شود و دست از مطالبات خود بردارد، اظهار داشت: هرکس که بخواهد ملت را خسته کند با شکست مواجه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، دکتر "سعید الشهابی" با اشاره به فرار سیدن سالگرد انقلاب بحرین گفت: ملت بحرین از  14 فوریه سال 2011 تاکنون علیه  رژیم آل خلیفه انقلاب کرده اند. دراین مدت نظامیان سعودی به کمک  نیروهای امنیتی رژیم منامه شتافتند تا بلکه  بتوانند این انقلاب را سرکوب کنند.  این  درحالی است  که کشورهای غربی و نهادهای بین المللی  در طول این مدت با رژیم آل خلیفه همداستان  شدند. به رغم  تمام این مشکلات،  خیزش  مردم بحرین  تداوم یافت و آنان در راه  رسیدن  به حقوق خود پایداری  کردند و بر خواسته های  خویش اصرار ورزیدند. اکنون  مطالبات مطرح شده  دراین  خیزش  خواسته  بخشی  از جامعه بحرین نیست  بلکه مطالبات  تمام  اقشار این جامعه است. 

رهبران بحرین هدف حملات منامه
رئیس جنبش آزادگان بحرین با اشاره  به  حصر عملی شیخ "عیسی قاسم" در خانه اش  و زندانی شدن  شیخ "علی سلمان"  دبیر کل جمعیت الوقاق این کشور گفت: رژیم آل خلیفه  رهبران  دینی و سیاسی  بحرین  را  هدف  حملات خود  قرار داده است  و این روند همچنان  ادامه  دارد. منامه  معتقد است  که  اینان  مانع  اجرای  سیاست های  آل خلیفه هستند. به همین دلیل،  مشاهده می شود که شیخ عیسی قاسم  بیش از 9 ماه است که خانه اش  تحت  محاصره  نیروهای  امنیتی  رژیم منامه است  اما  مردم  دراطراف خانه او مستقر شده اند  تا نیروهای امنیتی  شیخ عیسی قاسم  را دستگیر نکنند. مردم  در اطراف  منزل شیخ "محاطن بن شرات"  اجتماع  کرده اند تا اجازه  ندهند  نیروهای امنیتی او را دستگیر کنند. به هرحال،  ملت بحرین ، علما  و رهبران آنان  هدف  حملات  وحشیانه  رژیم آل خلیفه  قرار دارند. مقاومت مردم، این پیام را دارد که  آنان از خواسته های خود دست بردار نیستند و دست از شیخ عیسی قاسم برنخواهند  داشت تا اینکه  دراین  راه  به شهادت  برسند  یا پیروز شوند.

سازمان های غیردولتی حامی مردم
وی  درپاسخ  چرایی عدم فشار دولت های غربی و سازمان های بین المللی بر رژیم منامه  گفت: مشکل این  است که  جهان امروز در غل و زنجیر دولت ها و سازمان های  استکباری اسیر است. ملت بحرین  در روند انقلاب  خود با  دوگونه  سازمان و نهاد روبرو است  یک طیف آنهایی هستند که  از حقوق این مردم  دفاع می کنند. مثل سازمان های غیر دولتی و مردم نهاد. این گونه  سازمان ها و نهادها  بطور رسمی اعلام کرده  که رژیم آل خلیفه  مرتکب  قتل، شکنجه، زندانی کردن بحرینی ها و لغو تابعت آنان شده است. طیف مقابل، سازمان ها و نهادهای  دولتی هستند.  آنها به خاطر وابستگی  که به دولت های  خود  دارند، مواضع  مختلفی  اتخاذ  کرده و می کنند. این دولت ها قرار دادهایی  را با منامه  امضاء کرده اند. به همین دلیل،  حاضر نیستند مناسبات شان با رژیم آل خلیفه  دچار خدشه شود. مضافا به اینکه  دولت های مزبور می ترسند آسیب دیدگی  روابط  با منامه موج  ناراحتی  سعودی ها و انگلیسی ها بشود چراکه  رژیم آل خلیفه  تحت حمایت ریاض و لندن قرار دارد. لذا مشاهده می شود، سازمان های مدنی  و غیردولتی از مطالبات مردم بحرین  حمایت می کنند و دولت ها و سازمان های دولتی حامی منامه هستند.

سرکوب تنها گزینه منامه
شهابی درباره انقلاب بحرین و گزینه های پیش روی رژیم آل خلیفه گفت: این رژیم گزینه های چندانی در پیش روی خود ندارد. تنها  چیزی که این رژیم  می داند سرکوب ملت بحرین است. رژیم آل خلیفه می خواهد آنقدر به سرکوب  مردم ادامه دهد تا  آنان ساکت شوند. زندان، شکنجه،  قتل،  لغو تابعیت و اخراج از کار از جمله شیوه های سرکوب است که رژیم منامه  درحال انجام آنهاست.  رژیم  براین باور است که  با اتخاذ  چنین  روش هایی مردم خسته خواهند شد و دست از مطالبات  خود برخواهند  داشت. رژیم آل خلیفه  باید  بداند هرکس که  بخواهد ملت  را خسته کند  با شکست مواجه  می شود و این ملت به اذان خدا به پیروزی خواهد رسید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top