تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/11/28 - 16:32
کد خبر: 227128

وزیر ورزش: 800 هزار فقره وام ازدواج دادیم

با این همدلی و وحدتی که بین مجموعه استان لرستان قرار دارد آینده استان را خوب ارزیابی می‌کنیم و مجموعه دولت در بخش‌های مختلف حمایت‌های لازم را توسط وزارت خانه‌های مختلف انجام می‌دهد و تمرکز ویژه‌ای به برخی استان‌ها ازجمله استان لرستان وجود دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: وزیر ورزش و جوانان  گفت: ۸۰۰ هزار فقره وام ازدواج به جوانان پرداخت شد و تا پایان امسال این میزان به بیش از یک‌میلیون فقره می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مسعود سلطانی فر ظهر امروز در دیدار جوانان، سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های ورزشی استان لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: حرکت  توسعه استان  در عرصه‌های مختلف سرعت قابل‌توجهی گرفته و امیدواریم با همکاری نمایندگان و مسئولان استان در سال‌های آینده بسیاری از مسائل و مشکلات استان که در مسیر حل شدن قرارگرفته یکی پس از دیگری برطرف شود.

وی افزود: با این همدلی و وحدتی که بین مجموعه استان لرستان قرار دارد آینده استان را خوب ارزیابی می‌کنیم و مجموعه دولت در بخش‌های  مختلف حمایت‌های لازم را توسط وزارت خانه‌های مختلف انجام می‌دهد و تمرکز ویژه‌ای به برخی استان‌ها ازجمله استان لرستان وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: جوانان مطالبات و خواسته‌هایی در راستای اشتغال، ازدواج، تحصیل، اوقات فراغت دارند که مسائل اشتغال، ازدواج، تحصیل و مسکن  به‌عنوان نیازهای اولیه و مسائل اوقات فراغت به‌عنوان مسائل معنوی مدنظر است که مسائل مرتبط با وزارت و جوانان و مابقی دستگاه‌هایی  که متولی امور فرهنگی و اجرایی هستند دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: در سه سال و نیم گذشته در چند عرصه توانسته‌ایم قدم‌های خوبی برداریم ازجمله افزایش تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با جوانان بوده به‌طوری‌که تعداد سازمان‌های مردم‌نهادی که در  ارتباط با وزارت ورزش و جوانان که در کل  کشور کمتر از 50 تا بود در حال حاضر  به حدود هزار و 500 تا رسیده است و تا چند ماه آینده به مرز دو هزارتا می‌رسد.

سلطانی فر تصریح کرد: مسئولان ورزش و جوانان استان لرستان هر چه سریع‌تر تلاش کنند پرونده‌های بلاتکلیف در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد را تشکیل داده و مجوز بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: وام ازدواج سال گذشته از سه میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافت  و امسال دولت و مجموعه سیستم بانکی کارنامه روشن و امیدوارکننده‌ای دارد و تا پایان دی‌ماه حدود 800 هزار فقره وام 10 میلیون تومانی ازدواج به جوانان پرداخت شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 200 هزار وام  تعیین شعبه و ابلاغ‌شده است  که تا پایان سال تعداد  وام‌های ازدواجی که  پرداخت می‌شود به بیش از یک‌میلیون فقره خواهد رسید و همین روال سال آینده نیز استمرار خواهد یافت تا بتوانیم از این محل تلاش بیشتری برای  حل مشکلات ازدواج جوانان داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top