تاریخ انتشار: جمعه 1395/12/06 - 13:07
کد خبر: 227989

خطیب جمعه تهران: فلسطین در راس مسائل ماست

هدف دوم دشمنان اسلام از تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی «تسلط بر منابع عظیم انرژی و نفت و تسلط بر منطقه سوق‌الجیشی» بود، لذا تصمیم گرفتند در دل کشورهای اسلامی ماده سرطانی کاشته شود که از طریق آن و تقویت آن به اهداف شیطانی خود برسند.

خبرنامه دانشجویان ایران: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله فلسطین در رأس مسائل جمهوری اسلامی ایران است، گفت: منافع ملی، منطقه‌ای و سیاسی ما هم به مسئله فلسطین گره خورده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: لازم می‌دانم از حضور شخصیت‌هایی که در این مراسم و کنفرانس حضور داشتند، تشکر و برای آنها از خداوند متعال آرزوی توفیق کنم.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله «اسلامی» است، افزود: برخی می‌گویند شما چه کاری به فلسطین دارید، خب! صریحاً بگویید چه کاری به اسلام دارید؛ مسئله فلسطین مسئله اسلام است، این اسلام است که می‌گوید حرام است بیگانگان و کفار بر اراضی اسلامی سلطه داشته باشند، این اسلام است که می‌گوید حرام است کفار بر کشور فلسطین سلطه داشته باشند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم از مسئله فلسطین بگذریم، بدانیم و دنیا بداند مسئله «فلسطین» در رأس مسائل جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: البته منافع ملی، منطقه‌ای و سیاسی ما هم به مسئله فلسطین گره خورده است، رژیم اشغالگر قدس جنایتی مرتکب شد که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و هیچ انسان خرمندی نمی‌تواند این فاجعه را تحمل کند، آنان نقشه‌ای ریختند و مردمی را از کشورشان خارج کردند، از خانه و کاشانه‌شان بیرون و آواره کردند و آنان را یا کشتند یا سوزاندند و خود جای آنها نشستند، بنابراین مگر می‌شود نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر این حرکت خطرناک، زشت،‌غصب،‌دزدی،‌جنایت و خیانت بی‌تفاوت باشد؟!

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: این طرح شیطانی (اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها) که مبتکرش انگلیسی‌ها بودند و سپس مدیریت آن را به آمریکایی‌ها سپردند، بیش از یک قرن پیش طراحی شد و بیش از نیم قرن یک نظام جعلی و غیرمشروع به وجود آمد، آنان اهدافی دارند، باید اهداف این نظام غیرمشروع را شناخت و در مقام علاج و مقابله برآمد، هم‌اکنون در جبهه دشمن، تمام دشمنان، تمام جبهه کفر و استکبار و نفاق دست به دست هم دادند تا چنین فاجعه‌ای را به وجود آوردند، بنابراین ما هم باید همه باید دست به دست هم دهیم.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی تضعیف اسلام، تضعیف حکومت‌های اسلامی و تضعیف جامعه اسلامی را از اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دشمنان اسلام تا دیدند ربع جمعیت دنیا «مسلمان» هستند، تا عظمت اسلام را فهمیدند و متوجه شدند در صدر اسلام مسلمین بر شرق و غرب جهان حاکم شدند، قدرت مراجع دینی و علمای ربانی را به خوبی شناختند، نوشته دو خطی مرجع عالیقدر آیت‌الله میرزای‌شیرازی دولت انگلیس را به زانو درآورد، لذا در صدد برآمدند هر طور شده اسلام، علما و مسلمین را تضعیف و منزوی کنند.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: هدف دوم دشمنان اسلام از تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی «تسلط بر منابع عظیم انرژی و نفت و تسلط بر منطقه سوق‌الجیشی» بود، لذا تصمیم گرفتند در دل کشورهای اسلامی ماده سرطانی کاشته شود که از طریق آن و تقویت آن به اهداف شیطانی خود برسند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top