تاریخ انتشار: شنبه 1395/12/07 - 10:20
کد خبر: 228087

مشاور سازمان سنجش خبر داد؛

آخرین خبر‌ها از کنکور دکتری 96

آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در ۱۳۳ حوزه امتحانی ۵۴ شهرستان برگزار شد و آمار قطعی غایبان و حاضران جلسه آزمون پس از دریافت تمام پاسخنامه ها از حوزه های امتحانی اعلام می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دکتری سال ۹۶ روز گذشته برگزار شد و از میان ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب تا آخرین ساعت امکان دریافت کارت، ۸۸.۶۳ درصد داوطلبان کارت آزمون گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر حسین توکلی افزود: ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تا آخرین لحظات امکان دریافت کارت ورود به جلسه، تعداد ۲۳۰ هزار و ۵۴۶ داوطلب معادل ۸۸.۶۳ درصد کارت آزمون خود را دریافت کردند.

وی یادآور شد: آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در ۱۳۳ حوزه امتحانی ۵۴ شهرستان برگزار شد و آمار قطعی غایبان و حاضران جلسه آزمون پس از دریافت تمام پاسخنامه ها از حوزه های امتحانی اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۱۳۹۶ لازم است با ورود به سایت سازمان سنجش و در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون ، پرسشنامه نظر سنجی را تکمیل کنند.

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج اولیه، کارنامه و انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ گفت: کارنامه آزمون دکتری هفته آخر فروردین ماه ۹۶ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۶ باید به سایت سازمان سنجش و سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. همچنین مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه آزاد نیز باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: البته افرادی که هم مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و و هم مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند می توانند به سایت های سازمان سنجش و مرکز سنجش مراجعه کرده و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top