تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/12/08 - 19:21
کد خبر: 228285

علی عربی؛

«بی عرضه» کیست؟

جناب دکتر زیباکلام بی عرضگی را در افرادی می توان یافت که دم از آزادی بیان می زنند اما نزدیک انتخابات 96 به دلیل فرار از پاسخ گویی به سوالات منتقدین مبنی بر ضعف عملکرد دولت تدبیر و امید دست به طرحی می زنند که 6 ماه تا 2 سال زندانی دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: علی عربی*// دیروز (شنبه 7 اسفند) آقای صادق زیباکلام به دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آمدند و مجددا نظریه پردازی کردند، نظریه هایی از جنس فراموشی تاریخ معاصر، استادی که کرسی استاد تمامی دانشگاه تهران را در اختیار داشته باشد آن هم در رشته علوم سیاسی و با آن همه دب دبه و کب کبه، که به زعم خود به دنبال آگاه سازی قشر دانشجو پیرامون جریانات سیاسی بودند، افاضاتی کردند فراموش نشدنی، ایشان در طی صحبت های هوشمندانه خود گفتند که "امام خمینی(ره) قبل از سال 57 به فکر تشکیل حکومت بر پایه ولایت فقیه نبودند" و آن بزرگواری که قبل از انقلاب در نجف تبعید بود و کتاب ولایت فقیه را نوشت با امام خمینی(ره) تشابه اسمی دارد و اِلا امام که اهل این حرفا نبود!

سپس در ادامه سخنرانی خود گفتند که از اول قرار نبود انقلاب، آمریکا ستیز و اسرائیل ستیز باشد که در این هنگام با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» دانشجویان روبه رو شدند و ایشان هم بی صبرانه و بدون تامل گفتند از اول انقلاب تریبون های نماز جمعه و رسانه از جمله صدا و سیما دست شما حزب اللهی ها بوده حالا عرضه ندارید یک ساعت سخن مخالف خود را تحمل کنید!

جناب پروفسور، دانشمند محبوب اصلاحات، جناب آقای زیباکلام بدانید بی عرضه کسانی هستند که برای منافع خود که آن را در غرب می یابند و با ولع دست گدایی به سوی آن دراز می کنند، صحبت های امام راحل را تحریف می کنند؛ مگر حضرت امام(ره) نفرمودند که آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنی دارند، مگر امام راحل نفرمودند که ایران با پیروی از قرآن و سنت بود که مقابل ظلم غرب به پاخواست و انقلاب نمود و پیروز شد؟

بی عرضگی را در به رسمیت شناختن اسرائیل غاصبی می دانیم که امام راحل فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو گردد، دکتر اصلاحات بدان که بی عرضه آن کسی هست که جنایات اسرائیل غاصب را ببیند و ساکت باشد مگر امام راحل نفرمودند: کسانی که در مقابل جنایات اسرائیل ساکتند، نوبتشان خواهد رسید، جناب پرفسور زیبا کلام گویا وقت شما هم رسیده است که بی عرضگی در برائت از مشرکین را به حد اعلی برسانید و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و... را بی عرضگی قلمداد کنید.

جناب دکتر زیباکلام بی عرضگی را در افرادی می توان یافت که دم از آزادی بیان می زنند اما نزدیک انتخابات 96 به دلیل فرار از پاسخ گویی به سوالات منتقدین مبنی بر ضعف عملکرد دولت تدبیر و امید دست به طرحی می زنند که 6 ماه تا 2 سال زندانی دارد. بی عرضگی را در کسانی می توان یافت که خنده دیپلماسی در مقابل غرب را حلال مشکلات مردم می دانند.

پرفسور عزیزم بی عرضگی را در از بین بردن عزت پاسپورت ایرانی هم می توان یافت، بی عرضگی را در کسانی می توان یافت که پول بیت المال را به راحتی می خورند و از سوی دولت ذخیره نظام قلمداد می شوند. در فیش های نجومی می توان دید، همان نجومی بگیرانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند من هنوز برخوردی با این نجومی بگیران ندیده ام.

جناب دکتر زیباکلام بی عرضگی را در هوای خوزستان می توان یافت در همان جایی که رئیس سازمان محیط زیست ماهیگیری می کند (هور خشکیده). جناب زیباکلام بی عرضگی را در قراردادهای ننگین نفتی می دانیم که خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرده است، جناب دکتر زیبا کلام بی عرضگی را در عدم تمکین از دستور رهبر انقلاب مبنی بر اعتماد نکردن به آمریکا در پی مذاکرات هسته ای می دانیم. در فشارهای ایمیلی می دانیم، در جرات نداشتن بابت عذرخواهی از مردم مبنی بر روئیدن گلابی های گندیده برجام می توان دید. همان گلابی هایی که فقط با عینک گلابی کاران برجام دیده می شود. جناب زیبا کلام بی عرضگی را می توان در جاده های ایران یافت در حادثه قطار مشهد_تبریز و زندانی شدن مسافران فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در همان هواپیماهایی که خریدشان اولویت به اشتغال جوانان دارد.

بی عرضگی را در رکود اقتصادی بی سابقه می توان دید، جناب دکتر بی عرضگی را در سیل هم می توان دید همان جایی که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سیل ایلام و چند شهر دیگر را طبیعت قلمداد می کند و ابراز خوشحالی می کند، چرا که درختان را شست و شو داده است، نه جناب دکتر بی عرضه کسانی هستند که به فکر شست و شوی رسانه های انقلابی هستند همان هایی که برنامه های انقلابی صدا و سیما از جمله برنامه "ثریا" را لغو کردند همان هایی که شکایت های مکرر از روزنامه هایی همچون «وطن امروز» کردند، جناب زیبا کلام می دانید چرا همچین شکایت هایی شده است؟ چون جریان وابسته به اصلاحات و تئوریسین های روشنفکر مآبی همچون شما تحمل شنیدن صدای مخالف را در این رسانه ها نداشته اند.

* دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top