تاریخ انتشار: جمعه 1395/12/13 - 14:20
کد خبر: 228780

cpr مهرورزی و بازارچه ای از جنس مهربانی؛

دومین بازارچه خیریه کانون مهرورزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

برگزاری دومین دوره ی بازارچه ی خیریه در طی سه روز متوالی با غرفه های بسیار متنوع و ارائه و فروش انواع آثار هنری و دیگر محصولات و صرف تمام عواید آن در امور خیریه توسط کانون خیریه ی cpr مهرورزی و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این بازارچه 13 غرفه اعم از مواد غذایی، صنایع دستی، محصولات هنری،گل و گیاه و... بر پا گردید که در مقایسه با اولین دوره ی بازارچه که در اسفند ماه سال 94 برگزار گردید، از تنوع بسیار بیشتری برخوردار بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ غرفه مواد غذایی با همت اعضای کانون و جمع زیادی از دانشجویان علاقه مند، با ایده هایی نو و بسیار متنوع پذیرای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه بود که با استقبال بسیار زیادی از جانب بازدید کنندگان مواجه شد.

دومین غرفه، با همکاری جمعی از دانشجویان رشته ی هنر، با ارائه ی انواع بسیار زیبایی از بدلیجات توجه بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کرد.

غرفه صنایع دستی یکی از متنوع ترین غرفه های بازارچه بود که دانشجویان هنرمند با حداقل هزینه ی ممکن، با ارائه ی محصولاتی بسیار زیبا و متفاوت، هنرمندانه های خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند که این غرفه نیز همانند دیگر غرفه ها با استقبال کم نظیری مواجه شد.

در غرفه  گل و گیاه علاوه بر فروش گیاهان متنوع،تعدادی از دست سازه های زیبا و متفاوتی از دوستان هنرمند نیز در معرض فروش قرار داده شد. زیبایی و طراوت کم نظیر این غرفه، آن را به یکی از پر بازدید ترین و دوست داشتنی ترین غرفه ها تبدیل کرد.

لازم به ذکر است که جنبش زیبا و فراگیر جمع آوری درب بطری در این غرفه ادامه پیدا کرد. ( با جمع آوری هر سه هزار درب بطری و تحویل آن ها به مرکز مربوطه می توان یک ویلچر دریافت کرد.)

هم چنین بازدید کنندگان این غرفه با ثبت اثر انگشت خود بر روی تابلویی که هنرمندانه طراحی شده بود قدوم سبز خود را در بازارچه ماندگار کردند. این تابلو که در ابتدا به صورت درخت خشکیده ای به نظر می رسید،در نهایت به درختی سر سبز و پر از برگ های نو رسته بدل گردید که نوید بخش شکوفایی " مهرورزی "در آستانه ی شکوفایی طبیعت بود.

غرفه دیگر، غرفه ی جدید محصولات "cpr مهرورزی " بود. دست سازه های زیبایی که لوگوی  "cpr مهرورزی "  روی آن حک شده و به دلیل محبوبیت این کانون خیریه در بین دانشجویان با استقبال ویژه ای رو به رو شد.

لازم به ذکر است در این غرفه " ویژه نامه ی مهرورزی "به فروش رسید که این ویژه نامه شامل آرزو های کودکان بخش هماتولوژی بیمارستان امام علی (ع) می باشد که با همت اعضای کانون در چند مرحله گردآوری شده و به شکلی ویژه و هنرمندانه در قالب یک ویژه نامه طراحی گردید که بسیار تاثیر گذار واقع شد.

غرفه ی دیگر، غرفه ی خانه ی دوست بود، ( خانه ی دوست؛ گروهی که دغدغه ی آموزش کودکان محله های زاغه نشین و حاشیه های شهر را دارد و در این راستا گام های بسیار مهم و تاثیر گذاری را تا کنون برداشته است.)  در این غرفه آثار، هنر ها و دست سازه های بسیار ارزشمند دستان کوچک و توانای این کودکان که اکثر آن ها در رده ی سنی10_ 7 سال می باشند ارائه گردید که زیبایی و ظرافت کم نظیر این آثار تحسین و استقبال بازدید کنندگان را در پی داشت.

یکی از مهم ترین غرفه ها، غرفه ی آرزو ها بود. غرفه ای که حاصل تلاش فراوان اعضای کانون برای جمع آوری آرزو های افراد بسیار نیازمند در تمام رده های سنی بود. دانشجویان، کارکنان و اساتید با بازدید از این غرفه و مطالعه و بررسی آرزو ها، هر کدام با در نظر گرفتن توانایی های خود، آرزویی را متقبل شده که در نهایت تعداد بسیار زیادی از آرزوها توسط هر کدام از بازدید کنندگان انتخاب شده که با پیگیری اعضای کانون تا بحال تعدادی از این آرزوها برآورده شده و در روزهای آینده نیز این روند تا برآورده شدن همه ی آرزوها ادامه خواهد داشت.

از جمله غرفه های دیگر بازارچه نیز غرفه ی لوازم جانبی و غرفه ی به روز رسانی بود که همانند دیگر غرفه ها مورد توجه و استقبال دانشجویان قرار گرفت.

در طی این سه روز، همکاری و تلاش بی وقفه ای برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازارچه توسط اعضای کانون خیریه ی cpr مهرورزی صورت گرفت که خوشبختانه استقبال بی نظیر دانشجویان و مسئولین دانشگاه را در پی داشت و در انتها مبلغ بسیار قابل توجهی حاصل شد.

لازم به ذکر است که تمام عواید این بازارچه صرف امور خیریه می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top