تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/12/19 - 09:07
کد خبر: 229460

افتتاح دفاتر جمنا در 450 شهرستان

تقریبا 3 باری که در انتخابات‌های گذشته برای موضوع وحدت تلاش شده هر بار بدنه نیروهای انقلابی از رای خود ناامید و سرخورده شدند و مکانیزم‌های اجماع و وحدت عموماً به نتیجه نرسیده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از افتتاح ۴۵۰ دفتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تجربه‌های وحدت و اجماع در جبهه نیروهای انقلاب در گذشته تجربه تلخی بوده است اما به آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: تقریبا 3 باری که در انتخابات‌های گذشته برای موضوع وحدت تلاش شده هر بار بدنه نیروهای انقلابی از رای خود ناامید و سرخورده شدند و مکانیزم‌های  اجماع و وحدت عموماً به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: این جبهه نقطه آغاز حرکت خود را آسیب شناسی ناکامی‌های گذشته در امر وحدت و اجماع جریان انقلاب قرار داد.

محمدی با بیان اینکه در آسیب شناسی‌های خود به چند نکته رسیدیم، تصریح کرد: نکته اول این بود که مهمترین دلیل شکست خوردن مکانیزهای اجماع در گذشته این بود که بدنه نیروهای انقلابی در سراسر کشور در این گونه مکانیزم‌ها به بازی گرفته نمی‌شد و کسانی که از افراد دلسوز و شریف بودن در اتاق‌های در بسته می‌نشستند و بر اساس ملاحظات سیاسی خود تصمیماتی می‌گرفتند و آن را به بدنه ابلاغ می‌کردند.

وی با بیان اینکه در مدل قبلی بدنه در بسیاری از موارد انگیزه‌ای برای پذیرش این تصمیمات را نداشت، گفت: ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش کردیم این روند معکوس شود، ما امروز با یک روند پایین به بالا مواجهه هستیم که این یک روند انتخاباتی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر نیروهای انقلابی با روند پایین به بالا در انتخابات حرکت کنند احتمال موفقیت بالاتر می‌رود، گفت: اگر کسانی خارج از فرایند باشند هزینه‌های اجتماعی زیادی در بدنه نیروهای انقلاب باید پرداخته شود و ضمانت بیشتری را برای موفقیت در مسیر ایجاد می‌کند.

محمدی تصریح کرد: بنده تصورم این است که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شروع خیلی خوبی داشته و با وجود اینکه بیش از 2 ماه از اعلام موجودیت این جبهه نمی‌گذرد ولی در طول این مدت توانسته‌ایم در بیش از 450 شهرستان  دفاتر جبهه را افتتاح کنیم. امیدواریم ظرف ماه‌های آینده به ویژه در ایام انتخابات، شورای مرکزی جبهه مردمی بتواند کارنامه خوبی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 31 استان مجامع استانی تشکیل شده و 27 قشر نیز به جبهه پیوستن و انتخابات برگزار کردند، هیئت موسس نیز بیش از 20 جلسه برگزار کرد و اسناد بالادستی جبهه همه تنظیم شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حمایت علما و فقهای معظم از این جبهه خبر داد و گفت: تمام تصمیات جبهه مردمی با اطلاع و ارشاد آنها اتخاذ شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top