تاریخ انتشار: جمعه 1395/12/20 - 07:58
کد خبر: 229564

فرمانده هوافضای سپاه: آقایان با یک تشر آمریکا موشک ماهواره‌بر را به انباری بردند

برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر که دارای اهداف غیرنظامی است با تشر آمریکا به انبار برود! تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم. ما اگر راهبردمان را تغییر ندهیم و به دستورات برخی از خواص که به گل نشسته‌اند عمل کنیم روز به روز وضعیت‌مان خراب‌تر می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون ما موشک ماهواره‌بر برای اهداف غیرنظامی را آماده پرتاب کرده‌ایم اما آقایان با یک تشر آمریکا این موشک را به انباری برده‌اند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته (پنجشنبه 19 اسفند) در گردهمایی فرزندان شهدا گفت: این جلسه متمایز از سایر جلسات است چرا که هیئتی از خانواده‌های شهدا و جانبازان میزبان هستند.  جلساتی که برای شهدای آن ماه هر ماه برگزار می‌شود. این ماه 68 تن شهید با خانواده‌ها تقدیم انقلاب کرده‌اند. شهید باکری و شهید همت و شهید رستگار از شهدای شاخص آنها هستند. بنده به این اقدام خانواده شهدا تبریک عرض می‌کنم چرا که شما صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستید و با ایجاد این تشکل می‌توانید اقدامات وسیعی در جهت پیشبرد اهداف نظام و یاری رهبری نظام انجام دهید. این اقدامات در قالب تشکل‌ها قابل انجام است و نباید تعداد و کمیت افراد در این جلسات مدنظر باشد چرا که به‌واسطه ویژگی‌های خانواده شهدا به‌ویژه فرزندان شهدا برخوردار هستند و می‌توانند اثرگذاری در کشور داشته باشند و نباید از برجستگی‌ای که خدا به آنها داده غفلت کنیم.

وی افزود: ما در طول 38 سال عمر انقلاب موانعی را داشتیم که از آنها گذشتیم، توطئه‌های فراوانی را به‌برکت خون شهدا و پایداری ملت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری خنثی کردیم ولی همچنان موانع ملت را آزار می‌دهد و این مربوط به موانع باقی‌مانده نیست، مشکلات باقی‌مانده بسیار کوچک‌تر از مشکلات گذشته هستند. مشکل اساسی ما نوع نگاه و راهبرد مسئولان است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: امروز دو طرز تفکر از بدو انقلاب وجود داشته است؛ عده‌ای قلیل از مردم و مسئولان ما عقیده دارند با تکیه و ارتباط با آمریکا مشکلات باید حل شود. در دنیا آمریکا مشکلی از مشکلات کشور را حل نکرده است. آمریکا از اینکه تمام نقشه‌هایش توسط ملت ایران خنثی و نقش بر آب می‌شود کینه دارد و شما نگاه کنید زمانی که در سال 2011 آمریکایی‌ها مجبور به ترک عراق شدند با طراحی چندساله داعش را درست کردند و به عراق فرستادند که به این بهانه دوباره بازگردند. داعش طرح صهیونیستی ــ آمریکایی است که با باقی‌مانده رژیم صدام و عناصر فریب‌خورده مکتب وهابیت ترکیب شده عراق را به این روز انداختند.

سردار حاجی‌زاده گفت: اگر شما به اخبار برگردید می‌بینید که آمریکایی‌ها آن روزی که به‌بهانه داعش به عراق بازگشتند، به‌جای حمله به ستون‌های پفکی داعش پایگاه‌های خود در عراق را تثبیت کردند و گفتند که مبارزه با  داعش سال‌ها طول می‌کشد. ما اسنادی داریم که می‌فهمید آمریکایی‌ها چه‌بلایی سر ملت عراق آوردند. در مقابل عراقی‌ها ستون نفت‌کش‌های داعش به‌سمت ترکیه حرکت می‌کردند و آمریکایی‌ها با آنها کاری نداشتند. این آمریکا است و با عراق چنین کاری کرد.

وی ادامه داد: امروز هم ملت و مسئولان عراق باید هوشیار باشند. آمریکایی‌ها بازگشته‌اند. وضعیت سوریه هم همین طور است. کشوری که حاکمیت دینی ندارد و زندگی عادی در آن در جریان بوده است حال به این روز افتاده است. بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل گفت بلایی که سر سوریه آمده باعث شده زن سوری به‌قیمت 40 دلار معامله شود همین خیانت و جنایت در یمن در حال اتفاق افتادن است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها به سعودی‌ها کمک می‌کنند. هواپیماهای اطلاعاتی و سوخت‌رسان آمریکایی دائماً به سعودی‌ها کمک می‌کنند. ملت یمن با بمب‌های آمریکا و اسرائیل کشته می‌شوند.

سردار حاجی‌زاده اظهار داشت: ما به این دقت نکردیم اینکه امام راحل فرمودند رابطه آمریکا با ایران رابطه گرگ و میش است و هر دو ذاتشان هیچ وقت عوض نمی‌شود. مقام معظم رهبری نیز بارها در این مورد سخن گفتند. شیرین‌زبانی اوباما در رابطه با تبریک عید نوروز بود که رهبر معظم انقلاب در مقابل آن گفتند "دست چدنی آمریکا را در زیر دستکش مخملین آن ببینید".

وی در خصوص برجام گفت: برجام یک آزمایش بزرگ برای ملت ما بود. عزیزان وزارت خارجه زحمت کشیدند و ما هم صادقانه به تعهدات خود عمل کردیم، در مقابل آنها کارهای کوچکی انجام دادند و عملاً اینهمه آن کارهایی نبود که وعده دادند. ما در کشورمان جوانان و نیروهای مستعدی داریم که همه دنیا آن را تحسین می‌کنند، همچنین در کشورمان همه عناصر را داریم، حال چرا منتظریم غربی‌ها بیایند و سرمایه‌گذاری کنند.

فرمانده هوافضای سپاه همچنین اظهار داشت: انتظار ما از هیئت فرزندان شهدا این است که فرامین مقام معظم رهبری را با سایر سخنان یکسان تلقی نکنند. به سخنان مقام معظم رهبری که مخاطب ایشان همه ملت است باید توجه و دقت کنیم، برای کسانی که خوب  متوجه نمی‌شوند روشنگری کنیم و لایه‌های آن را باز کنیم، اینها همگی قطعات یک پازل می‌باشد که به هم مربوط هستند. ما به کدام سخنان امام راحل و رهبری عمل کردیم و ضرر کردیم؟

وی ادامه داد: این یک مصیبت است که رفتیم با دشمن قرارداد بویینگ بستیم. این نطفه‌ای که امروز بسته می‌شود حتماً اولاد ناقصی را تحویل ملت خواهد داد. ما در داخل کارهای بزرگی می‌کنیم که رسانه‌ای نمی‌شود، می‌ترسیم که تهمت و افترا به ما بزنند، مثلاً چندی پیش هلیکوپتری که وزیر محترم دفاع آن را معرفی کرد در رسانه‌ها پخش شد و در مقابل هواپیمایی که از غرب خریداری شد در همه شهرها گردانده شد و به آن شکل از آن استقبال شد.

سردار حاجی‌زاده افزود: آیا برای ایران و ایرانی تحقیرآمیز نیست که ایران با تمدن چند هزار ساله سرنوشت خود را به آمریکا با قدمت 250 سال گره بزند؟ امروز آمریکا و انگلیس و فرانسه در خلیج فارس رزمایش برقرار می‌کنند و رسانه‌ها  آن را پوشش می‌دهند اما ما می‌ترسیم رزمایش‌های‌مان را رسانه‌ای کنیم و هیچ اعتراضی هم نمی‌کنیم.

وی گفت: برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر که دارای اهداف غیرنظامی است با تشر آمریکا به انبار برود! تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم. ما اگر راهبردمان را تغییر ندهیم و به دستورات برخی از خواص که به گل نشسته‌اند عمل کنیم روز به روز وضعیت‌مان خراب‌تر می‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه ادامه داد: امروز هدیه‌ای برای خانواده شهدا آورده‌ام، ما بعد از خلیج فارس و موشک هرمز یک، با موشک بالستیک هرمز 2 را از فاصله 250 کیلومتری هدف بسیار کوچکی را مورد اصابت قرار داده و ثواب آن را به شهدا هدیه می‌کنیم. ما امروز با تبعیت از رهبری در سپاه و وزارت دفاع و ارتش، توانسته‌ایم به سخت‌ترین و پیچیده‌ترین فناوری نظامی فائق بیاییم و خودکفا بشویم. آن مشکلات بخش غیرنظامی صدها برابر ساده‌تر از بخش نظامی است فقط با مدیریت جهادی و نگاه به داخل با دست کشیدن از مکتب آمریکا و انگلیس قابل دستیابی است.

سردار حاجی‌زاده در پایان گفت: باید در مقابل انحراف مسیر انقلاب و نظام حرکتی کرد و نباید اجازه آن داده شود. حرکت ما باید کاملاً تهاجمی باشد. موضع ما [در این زمینه] دفاعی نیست و باید ثابت کنیم که اهل عقب‌نشینی نیستیم. ما یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم ولی اگر می‌خواهیم وفادار باشیم به خون شهدا، باید با عمل آن را ثابت کنیم  و با حرف این امکان وجود ندارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top