تاریخ انتشار: شنبه 1395/12/21 - 08:40
کد خبر: 229606

اعتراض 400 نفری دانشجویان دانشگاه یاسوج به افزایش اجاره بهاء خوابگاه +عکس

در این نامه که بیش از ۴۰۰ امضا دارد، دانشجویان از ریاست دانشگاه خواستند تا ضمن کاهش هزینه های دریافتی بابت خوابگاه های دولتی، در خصوص ودیعه هایی که در ترم های گذشته از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان بازگردانده نشده، شفاف سازی نماید.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان دانشگاه یاسوج طی نامه ای از ریاست دانشگاه خواستند تا ضمن کاهش هزینه های دریافتی بابت خوابگاه های دولتی، در خصوص ودیعه هایی که در ترم های گذشته از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان بازگردانده نشده، شفاف سازی نماید.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دنانیور؛ جمعی از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه دولتی یاسوج، طی نامه ای، اعتراض شان از هزینه ی بالای خوابگاه های دانشجویی را به رئیس دانشگاه اعلام کردند.

در این نامه که بیش از ۴۰۰ امضا دارد، دانشجویان از ریاست دانشگاه خواستند تا ضمن کاهش هزینه های دریافتی بابت خوابگاه های دولتی، در خصوص ودیعه هایی که در ترم های گذشته از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان بازگردانده نشده، شفاف سازی نمایند.

همچنین دانشجویان در این نامه نارضایتی خود را از امکانات ضعیف و نامناسب خوابگاه اعلام کرده و ادعای مطرح شده از مسئولین مربوطه را در رابطه با وضعیت خوابگاهدها را مغایر با وقعیت دانسته اند!

در بخشی از نامه آمده است: طی پیگیری های انجام شده در سالهای گذشته مسئولین مدعی بودند که این مبالغ جبران هزینه ی خوابگاه خودگردان پسران می باشد لازم به ذکر است که این بهانه دلیل منطقی برای گرفتن چنین مبلغ گزافی نبوده، حال سوال این است برای سال تحصیلی۹۵_۹۶ دیگر با وجود اسکان آقایان درخوابگاه ملکی دانشگاه هزینه های دوباره به چه بهانه ای است؟

اعتراض 400 نفری دانشجویان دانشگاه یاسوج به افزایش اجاره بهاء خوابگاه +عکس

در پایان نیز دانشجویان خواستار پیگیری و پاسخگویی جدی مسئولین مربوطه شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
خوابگاه
1396/05/25 - 13:57

یک سری از خوابگاهها لوازم مورد نیاز تخت خواب و راحتی را تا اندازه زیادی دارند و بقیه فقط یک تشک به شما ارائه می دهند، در هر صورت شما یک لیست از لوازم راحتی را باید با خود همراه داشته باشید.این لوازم شامل یک یا دو بالش و پتو، و حتی اگر تشک مناسبی برای شما قرار داده نشده باشد باید برای خرید تشک نیز برای تخت خود در صورت تمایل اقدام کنید.ملحفه و روتختی نیز جز لوازم خوابی  است که باید همراه خود داشته باشید.
فضای اتاقی که در آن قرار خواهد بود روزها و شب هایتان را سپری کنید میبایست فضای آرامش بخش و زیبایی برای شما داشته باشد.به همین دلیل فکر خوبی خواهد بود که عکس خود و خانواده تان را به  همراه داشته باشیدتا هم احساس خوبی به شما بدهد و هم اینکه کمتر دلتنگ خانواده خود می شوید و یا اگر مجسمه کوچکی یا وسایل کوچک تزیینی در اتاق خود در خانه داشته باشید می توانید همراه خود بیاورید.
یکی از مزایای خوابگاه امکان درس خواندن آن هم به صورت دسته جمعی است که معمولا در نمازخانه خوابگاه یا اتاق های بزرگ بر پا می شود.
اگر هم عادت دارید به تنهایی درس بخوانید سالن مطالعه مکان بسیار مناسبی است که بیشتر هنگامی کاربردش بیشتر می گردد که سایر اعضای اتاق می خواهند چراغ ها را خاموش کنند و یا اتاق شما شلوغ است.
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top