تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/12/22 - 01:53
کد خبر: 229703

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر در پی انتصاب سرپرست جدید

شخصی را برای مدیریت دانشگاه ملایر منصوب کرده‌اند که بومی نیست و جزء هیئت‌علمی دانشگاه ملایر نبوده است - که این امر توهینی آشکار به اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ملایر محسوب می‌شود- و از طرف دیگر حداقل شایستگی‌های لازم از نظر سوابق اجرایی را برای مدیریت دانشگاهی با 170 عضو هیئت‌علمی و قریب به 7000 دانشجو نداشته و دارای حواشی بسیاری در فتنه 88 در دانشگاه بوعلی سینا همدان می‌باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر با صدور بیانیه‌ای در قبال انتصاب اخیر سرپرست جدید این دانشگاه اعلام کرد: انتصاب منوچهر بابایی به سرپرستی دانشگاه ملایر، امر توهینی آشکار به اعضای هیات‌ علمی دانشگاه ملایر محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: باید گفت که همه دانشجویان باهم همبستگی دارند تا  جلوی  چرخش چرخ علمی و فرهنگی دانشگاه ملایر همانند چرخ سانتریفیوژ ها و چرخ اقتصاد کشور گرفته نشود.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

من بارها گفته‌ام که برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلب مدرن و سنّتی و از این حرفهایی که میزنند، مطرح نیست؛ من به این اسمها اصلاً اهمّیّتی نمیدهم و توجّه ندارم؛ به محتواها کار دارم؛ امّا روی مسئله‌ی فتنه حسّاسم.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 95/01/01

داستان از جایی شروع می شود که در این چند سال اخیر و بخصوص در این چند ماه گذشته  جو حاکم بر دانشگاه اصلا مناسب این نهاد به عنوان مبدا تحولات کشور نبوده است و دستانی نه پشت پرده بلکه جلو پرده بصورت مستقیم و غیر مستقیم در امور دانشگاه دخالت می کنند در حالی که دانشگاه جایی برای پیشرفت و تعالی دانشجویان از لحاظ علمی،فرهنگی و و تحقق بصیرت و شکل گیری قدرت تحلیل سیاسیست و نه جایی برای پیشبرد اهداف عده ای خاص که صلاح دانشجویان و مردم را نمی خواهند و بدنبال پیشبرد اهداف خویش می باشند،اینان تعریفشان از دانشگاه نه مهد علم و دانش بلکه باشگاهی سیاسی است که از دانشجویان پاک ومعصوم آن همانند فتنه 78 و88 استفاده ابزاری نمایند ودر بهترین حالت از آنان به عنوان پیاده نظام جریانات سیاسی مطبوع خود استفاده نمایند.

در صحبت‌های رهبر انقلاب بارها بر عدالت‌خواهی، حق‌طلبی و مطالبه گری دانشجویان از مسئولین تأکید شده است، مخصوصاً در قضیه گردوغبار خوزستان ... که فرمایش معظم له دراین‌باره را همه ما چه مسئول و چه دانشجو قطعاً شنیده‌ایم. اما متأسفانه زمانی که دانشجویان برای خواسته‌ای که غیرمعقول نبود آن‌هم  به مسئولی که مسیرش را درست انتخاب نکرده و فاجعه خوزستان را رها نموده به استان خوش آب‌وهوای همدان آمده بودند اعتراض کردند، در راستای تحقق جامعه مدنی توسط حضرات مسئول با لگد به بیرون سالن هدایت شدند. و متأسفانه همین مسئله بهانه‌ای برای اصحاب فتنه سبز اموی که امیال و آرزوهای آن‌ها در دانشگاه ملایر تحقق‌نیافته بود، گردید و با همراهی و سردمداری نماینده به‌ظاهر تواب شهرستان و فرماندار عصبانی و فرمانداری به‌اصطلاح ویژه ملایر در جهت نیل به اهداف کثیف و پست سیاسی خود، ریاست دانشگاه ملایر را در یک پروسه طولانی‌مدت مجبور، تأکید می‌کنیم مجبور به استعفا نمودند و در ادامه شخصی را برای مدیریت دانشگاه ملایر منصوب کرده‌اند که بومی نیست و جزء هیئت‌علمی دانشگاه ملایر نبوده است - که این امر توهینی آشکار به اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ملایر محسوب می‌شود- و از طرف دیگر حداقل شایستگی‌های لازم از نظر سوابق اجرایی را برای مدیریت دانشگاهی با 170 عضو هیئت‌علمی و قریب به 7000 دانشجو نداشته و دارای حواشی بسیاری در فتنه 88 در دانشگاه بوعلی سینا همدان می‌باشد، شخصی که برحسب صحبت‌های شنیده‌شده کوچک‌ترین اقدامی که در جریان فتنه 88 انجام داده است، تعطیلی کلاس‌های درسش در دانشگاه بوعلی همدان و گسیل دانشجویانش به تهران، جهت شرکت در ناآرامی‌ها بوده است و در حال حاضر نیز کلاس‌های درس وی محلی برای تاختن به شورای نگهبان شده و هیچ موضع مشخصی از ایشان در قبال برائت از فتنه و فتنه گران و نیز اظهار ندامت از اعمال گذشته خود موجود نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی روسای دانشگاه ملایر در طی چند سال اخیر همواره برحسب فرموده امام راحل پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در محیط دانشگاه بوده است و برای انجام این وظیفه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و نخواهد کرد. لذا با توجه به سخنان رهبر انقلاب نسبت به جنبش دانشجویی وظیفه همه دانشگاهیان است تا جلوی تغییر و تحولات نابجا که چیزی جز عقب‌ماندگی علمی دانشگاه  و افتادن این نهاد مقدس به دامان سیاسی‌کاری و سیاست زدگی  به بار نخواهد آورد را بگیرند.

باید گفت که همه دانشجویان باهم همبستگی دارند تا  جلوی  چرخش چرخ علمی و فرهنگی دانشگاه ملایر همانند چرخ  سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد کشور گرفته نشود.

با آرزوی سربلندی همه دانشجویان و مسئولان پیرو خط امام و رهبری انقلاب اسلامی ایران

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top