تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/12/25 - 15:14
کد خبر: 230125

قالیباف: چرا نباید بتوانیم در سال، 2 میلیون شغل ایجاد کنیم؟

محمدباقر قالیباف در آیین بهره‌برداری از ۵۹واگن و لوکوموتیو متروی تهران با ابراز گله از عدم تحقق مناسب ایجاد اشتغال در کشور گفت: چرا نباید بتوانیم در سال ۲میلیون شغل ایجاد کنیم؟ می‌توانیم و این منطق علمی دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدباقر قالیباف در آیین بهره‌برداری از ۵۹واگن و لوکوموتیو متروی تهران با ابراز گله از عدم تحقق مناسب ایجاد اشتغال در کشور گفت: چرا نباید بتوانیم در سال ۲میلیون شغل ایجاد کنیم؟ می‌توانیم و این منطق علمی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف شهردار تهران امروز در مراسم بهره‌برداری از 59 دستگاه واگن و لوکوموتیو شرکت متروی تهران با اشاره به وجود روحیه جوانمردی جوانان بانشاط شرکت واگن‌سازی تهران، گفت: در حالی که همه روزه در شرایطی هستیم که کارخانه‌ها تعطیل می‌شوند و شرایط سخت شده است، اما شما توانسته‌اید در هر فصل و در 4نوبت واگن‌های ساخته شده در شرکت واگن‌سازی تهران را آماده و تحویل دهید.

قالیباف اظهار امیدواری کرد که با همت انجام شده در شرکت واگن‌سازی تهران، بقیعه کارخانه‌های واگن‌سازی هم بتوانند با توجه به رشد توسعه مترو، در این زمینه به فعالیت جدی بپردازند.

قالیباف شهردار تهران با اشاره به اینکه خط 6مترو تهران با طول 30کیلومتر و با پیشرفت 85درصدی در 18ماه به این مرحله رسیده است، سرعت رشد و توسعه مترو را قابل توجه دانست.

وی با تاکید بر اینکه کار نشد نداریم و خداوند نیرویی که به انسان داده است و با عظم و خلاقیت و خردورزی و ایمان هیچ کاری نیست که بر زمین بماند و بگوییم که ما نمی‌توانیم.

شهردار تهران با اشاره به انجام تست گرم متروی خط 7 تهران در صبح امروز گفت: در این مسیر چقدر مشکلات فنی داشتیم؛ جنس خاک و فرسودگی تاسیسات و ... همه از نکاتی بود که همه قانع شده بودند که این خط را در این مسیر و منطقه نسازیم،‌وی یک دلیل آن هم دلیل خدمت به مردم و با همت شما عزیزان کفایت کرد که این کار نشدنی در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه  و با بهترین کیفیت انجام شود.

شهردار تهران همچنین گفت: نیاییم بگوییم در دنیا اینگونه است که این تعداد اشتغال ایجاد می‌کنند و ما بیشتر از آن نمی‌توانیم. این چند میلیون جوان تحصیل‌کرده و حتی جوانانی که سطوح تحصیلی بالا ندارند زمینه اشتغال را دارند. چرا نباید بتوانیم در سال 2میلیون شغل ایجاد کنیم؟ می‌توانیم و این منطق علمی دارد. همین تولید واگن‌ها هم نمونه‌اش. مگر مشکلات اقتصادی نیست؟ مگر شهرداری هم در این رکود اقتصادی نیست؟ چطور 30هزار نفر در این مترو مشغول به کار هستند؟

به گزارش تسنیم در ادامه آیین بهره‌برداری از 59 دستگاه واگن و لوکوموتیو قالیباف ادامه داد: درپایان سال 95 ما توانستیم 100 کیلومتر مترویی را که باید به نتیجه می‌رساندیم در خطوط 6، 7 و 8  به نتیجه برسانیم و با تست گرمی که امروز از خط 7 انجام شد از اواخر فروردین ماه، بهره‌برداری مسافرگیری از این خط شروع خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top