تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/12/26 - 16:15
کد خبر: 230236

گلایه دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی از عملکرد ریاست

البته باتوجه به آنکه توسعه فضای عمرانی دانشگاه آن هم به قیمت هایی که درآینده باید شفاف سازی شود به اوجب واجبات ایشان مبدل گشته،بدیهی است که این ذهنیت به جود بیاید که توان مدیریت توسعه فضای سیاسی و اجتماعی را ندارند،پس بهتر است آن را بایکوت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ریاست دانشگاه رازی خواستار اختناق کامل جنبش دانشجویی است.

ابوذر صفره در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و لزوم تأثیرگذاری جامعه دانشگاهی در یک انتخاب سالم و صحیح بر اقشار مختلف مردمی،طبیعتا آنچه که ایجاب می کند تا یک فضای سالم،رقابتی و نقادانه در دانشگاه صورت گیرد عبارت است از برآورده کردن امکانات و شرایط لازم برای فعالیت بیشتر و درچارچوب ضوابط توسط فعالان دانشجویی.چراکه جریان فعالان دانشجویی باهدف به بلوغ رساندن دانشگاهیان و ایجاد قرابت حداکثری بین بخش های مختلف مدیریتی و تصمیم گیر جامعه با دانشگاه،در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اما متاسفانه اخیرا و علی رغم تمام تلاش ها و رایزنی های صورت گرفته توسط تشکل های دانشجویی با ریاست دانشگاه،ایشان اصرار غیرمعقولانه ای به محدودکردن فعالیت های سیاسی و فرهنگی تشکل های دانشجویی دارد.

وی گفت: به نحوی که اگر قوانین و ضوابط فراسختگیرانه ایشان را در فعالیت های دانشجویی بپذیریم،تنها روی کاغذ انجام برنامه های مختلف امکان پذیر است و درعالم واقع  توان و ظرفیت اجرای هر کاری از متولیان این عرصه سلب شده است،به همین خاطر از همه دست اندرکاران،مراجع بالادستی،اساتید دانشگاه و فعالان دانشگاه میخواهم که به صورت جدی تر مطالبه گشایش فضای سیاسی و اجتماعی دانشگاه را داشته باشند.

صفره تاکید کرد: البته باتوجه به آنکه توسعه فضای عمرانی دانشگاه  آن هم به قیمت هایی که درآینده باید شفاف سازی شود به اوجب واجبات ایشان مبدل گشته،بدیهی است که این ذهنیت به جود بیاید که توان مدیریت توسعه فضای سیاسی و اجتماعی را ندارند،پس بهتر است آن را بایکوت کنند.

وی همچنین ابراز عقیده کرد: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اعلام می دارد در صورت گشایش حداکثری فضای سیاسی دانشگاه، با دستی پر و برنامه هایی کم نظیر به استقبال انتخابات سال آینده می رود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top