تاریخ انتشار: شنبه 1395/12/28 - 14:33
کد خبر: 230366

جزئیات شکست ایران مقابل عراق بعد از 1400 روز

امیدواریم تیم ملی بعد از انجام بازی موفقیت آمیز مقابل قطر در تهران با حمایت حداکثری هواداران مقابل چین به موفقیت برسد تا سال 96 را خوب آغاز کند، سالی که امیدواریم در دو عرصه ملی و باشگاهی نتایج خوشحال کننده ای در انتظارمان باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: تیم ملی فوتبال ایران پس از ماه ها اولین بازی دوستانه خود را مقابل عراق در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و با یک گل شکست خورد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از "ورزش سه"، این مسابقه در شرایطی رو به اتمام است که تنها تصویر ارسالی از آن را یکی از همراهان در جایگاه وی آی پی ورزشگاه در اختیار "ورزش سه"، قرار داده است. مسابقه ای که مهمترین حرکت تیم کی روش صدرنشین گروه A مقدماتی آسیا در جام جهانی برای آغاز دور برگشت این رقابت هاست.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از روزهای جنجالی سه ماهه پایانی سال در این مسابقه با ترکیبی پنهان مقابل عراق قرار گرفته و رسانه ها در جریان ترکیب و کیفیت بازی قرار نخواهند گرفت. جالب اینکه کی روش دستیاران ایرانی خود را نیز از کادر خارج کرده تا عملا راه هرگونه اظهارنظر و کسب خبر در این زمینه بسته شود.

بنابه نوشته مرکز اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال ایران این مسابقه را یک ـ صفر به میهمان خود باخته است اما چه بسا این خبر هم از واقعیت به دور باشد! چراکه سرمربی تیم ملی ایران علاقه خاصی به رد گم کردن در این امور دارد و البته از این موضوع نتیجه هم گرفته است. تیم ملی که با لیستی نسبتا انتقادبرانگیز روانه قطر خواهد شد، در شهر دوحه کامل می شود و اولین بازی دور برگشت ایران مقابل قطر کلید می خورد.

ایران 5 بازی قبلی را با موفقیت پشت سر گذاشته و با دو تساوی و 3 پیروزی شرایط بسیار خوبی برای صعود دارد اما باتوجه به حواشی متعدد پیرامون مجادلات سرمربی تیم ملی اطمینان خاطر هواداران جای خود را به نگرانی داده است. ایران امروز در شرایطی در این مسابقه فوق امنیتی به روند بی شکست خود در آسیا پایان داد که شاید حضور هواداران می توانست قوت قلبی برای ملی پوشان پیش از بازی قطر باشد اما مسابقه ای که در ساعتی غیرمعمول و احتمالا با ترکیبی تازه برگزار شده، فعلا با همین دستاورد حداقلی به پایان رسیده است. اگرچه شاید کی روش از باخت در این مسابقه بیمناک هم نباشد و این آخرین حقه موجود در آستین او باشد.

امیدواریم تیم ملی بعد از انجام بازی موفقیت آمیز مقابل قطر در تهران با حمایت حداکثری هواداران مقابل چین به موفقیت برسد تا سال 96 را خوب آغاز کند، سالی که امیدواریم در دو عرصه ملی و باشگاهی نتایج خوشحال کننده ای در انتظارمان باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top