تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/01/02 - 10:51
کد خبر: 230560

رتبه اول تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایلام در کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به خدمات طرح تحول نظام سلامت در استان گفت: از زمان آغاز طرح تحول سلامت از اردیبهشت ۹۳ تا پایان دی ماه ۹۵ در استان ایلام، بیش از ۱۶۵ هزار مورد بستری انجام شده که نزدیک به ۱۱۰ هزار از این بستری ها با عمل جراحی توآمان بوده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی در بخش پژوهشی و تحقیقات چهار سال متوالی است که به عنوان رتبه اول کشوری در بین دانشگاه‌های سراسر کشور انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، علی دل پیشه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی در بخش پژوهشی و تحقیقات چهار سال متوالی است که به عنوان رتبه اول کشوری در بین دانشگاه های سراسر کشور انتخاب می شود.

 وی با اشاره به بهسازی و تجهیز بیمارستان های استان، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان علاوه بر یک دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید مصطفی شهر ایلام، شهرستان های دهلران، مهران، آبدانان نیز مجهز به دستگاه سی تی اسکن شدند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به خدمات طرح تحول نظام سلامت در استان گفت: از زمان آغاز طرح تحول سلامت از اردیبهشت ۹۳ تا پایان دی ماه ۹۵ در استان ایلام، بیش از ۱۶۵ هزار مورد بستری انجام شده که نزدیک به ۱۱۰ هزار از این بستری ها با عمل جراحی توآمان بوده است.

 دل پیشه گفت: بیش از سه میلیون و ۴۰۷ هزار ویزیت و ۱۱ هزار و ۵۶۸ مورد زایمان طبیعی با همکاری ۱۹۳ پزشک عمومی و متخصص تمام وقت انجام شده است.

 وی ادامه داد: در قالب طرح تحول سلامت از دو سال گذشته تا کنون حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی مدرن به استان ایلام وارد شده که مهمترین آنها خرید یک دستگاه ام آر آی، چهار دستگاه سی تی اسکن است ضمن اینکه مراکز درمانی استان مجهز به دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد:  ۱۳ کلینیک با حضور پزشکان متخصص و با تعرفه دولتی در ۹ درمانگاه شهرستان ها و ۳ کلینیک در سطح شهر ایلام و یک کلینیک ویزه در بیمارستان امام خمینی(ره) وظیفه خدمات سرپایی به بیماران را برعهده دارند.

 دل پیشه خاطرنشان کرد: در روند بهسازی و نوسازی بیمارستان ها در نظر است در آینده نزدیک بخش سوختگی بیمارستان امام راه اندازی و بخش اورژانش بیمارستان شهید مصطفی نوسازی می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top