تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/01/06 - 14:31
کد خبر: 230857

با اپلیکیشن «مانکن»؛

دکتر تغذیه و تناسب اندام در تلفن همراه +دانلود

دکتر تغذیه و تناسب اندام در تلفن همراه +دانلود

اپلیکیشن «مانکن» به اعتقاد بسیاری از کاربران و سایت‌های بررسی نرم‌افزار، بهترین اپلیکیشن حوزه سلامتی و تناسب اندام در ایران است.

خبرنامه دانشجویان ایران: ایام نوروز، تعطیلات سال جدید، آجیل و شیرینی، دید و بازدیدهای عیدانه، میهمانی‌های شبانه، استراحت‌های طولانی و خواب بیشتر همگی در یک چیز مشترک هستند: خوردن بیشتر و مصرف کالری بیشتر و در نتیجه چاقی! اما نگران نباشید؛ تا تعطیلات نوروز به نیمه نرسیده است اپلیکیشن پیشنهادی ما برای تناسب اندام و کنترل وزن و دیگر آیتم‌های سلامتی‌تان را نصب و همه‌چیز را مدیریت کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تناسب اندام یکی از موضوع‌های داغی است که این روزها به دنیای دیجیتال قدم گذاشته است و در دستبندهای سلامتی، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل، انواع اپلیکیشن، سایت و کانال تلگرام نمود پیدا می‌کند. در این حوزه نمی‌شود به هر نرم‌افزار و اطلاعاتی اطمینان کرد. به همین دلیل، ما می‌خواهیم اپلیکیشنی به شما معرفی کنیم که آزمون خود را پس داده و توانسته است اعتماد کاربران را جلب کند.اپلیکیشن «مانکن» به اعتقاد بسیاری از کاربران و سایت‌های بررسی نرم‌افزار، بهترین اپلیکیشن حوزه سلامتی و تناسب اندام در ایران است. بیش از ۲۰ هزار بار فقط از روی کاقه‌بازار دانلود شده است و نشان پنج ستاره گرفته است. این اپلیکیشن براساس الگوبرداری از محصولات Runtastic و دیگر اپلیکیشن‌های خارجی موفق کالری‌شمار و تناسب اندام می‌تواند وزن شما را کنترل و چربی‌های اضافه را آب و به فرم ایده‌آل برساند.

این اپلیکیشن از بخش‌ها و ابزارهای مختلفی تشکیل شده است که هریک سعی می‌کنند شیوه صحیح زندگی، تغذیه و ورزش صحیح، رژیم غذایی و اصول استاندارد کاهش وزن و تناسب اندام را نشان شما بدهند. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف این اپلیکیشن می‌اندازیم:

کالری شمار: شمارش کالری مصرفی روزانه و مدریت بر سوخت و ساز بدن روشی جدید برای دستیابی به وزن مناسب است. در مانکن با استفاده از بانک اطلاعاتی غنی و رابط کاربری روان سعی شده که به ساده‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن از کالری‌های دریافتی خود اطلاع پیدا کنید.

هدف‌گذاری: هدف خودتان را از اهداف پیشنهادی مانکن یا انتخاب شخصی تعیین کنید و با فعال کردن بخش‌های مدیریت هدف و مدیریت کالری، زمانبندی شده به وزن ایده‌آل خود برسید. در بخش هدف با فعال‌سازی چربی‌سوز، موتور چربی‌سوزی خودتان را روشن کنید!

گام شمار: با استفاده از گام شمار مانکن تعداد گام‌های روزانه خودتان را شمارش کنید و مقداری را که در طول روز رفتید را در چالش‌های 6000 و 10000 گام با دوستانتون به اشتراک بگذارید.

تعیین شکل بدن: انتخاب لباس بر حسب شکل بدن راهی آسان برای انتخاب لباس شیک و راحت در سریع‌ترین زمان ممکن است. قبل از انتخاب لباس برای شکل بدنتان باید شکل بدن خود را بدانید. در این بخش سوالاتی ساده را جواب دهید و ببینید بدنتان در چه دسته‌بندی قرار دارد.

محاسبه شاخص توده بدنی (BMI): این شاخص می‌تواند وزن ایده‌آل شما را طبق استانداردهای جهانی و وزارت بهداشت محاسبه نماید؛ علاوه بر وزن ایده‌آل، میزان افزایش و یا کمبود وزن شما را نیز نمایش می‌دهد.

محاسبه نسبت کمر به باسن (WHR): این شاخص نسبت دور کمر به باسن را محاسبه کرده و توصیه‌ای در جهت تغیر یا تثبیت این نسبت ارائه می‌نماید. همچنین نوع چاقی (گلابی‌شکل یا سیب شکل) را مشخص می‌کند.

تشخیص نوع استخوان‌بندی: نوع استخوان‌بندی تأثیر زیادی در اثرات فشار اضافه‌وزن بر بدن دارد، شما می‌توانید با استفاده از این شاخص در کنار شاخص توده بدنی برای افزایش و یا کاهش وزن برنامه‌ریزی صحیح‌تری داشته باشید.

محاسبه کالری مصرفی: این شاخص نشان می‌دهد که شما با وضعیت فعلی هرروز به چه میزان کالری نیاز دارید، همچنین میزان کالری مصرفی جهت افزایش و یا کاهش یک کیلوگرم وزن در هفته را نمایش می‌دهد که می‌تواند راهنمای بسیار خوبی در کنار رژیم‌های غذایی باشد.

محاسبه درصد چربی بدن: این شاخص درصد چربی بدن شما نسبت به وزنتان را نمایش می‌دهد و به شما توصیه‌هایی در جهت کاهش و یا افزایش چربی بدن با توجه به سن و جنسیت شما می‌کند. این ابزار بیشتر مناسب افرادی است که ورزشکار هستند یا فعالیت ورزشی دارند.

کتابخانه: در این بخش اطلاعات به صورت دسته بندی شده با قابلیت جستجوی پیشرفته و فیلتر موضوعی قرار دارد.

برای دانلود اپلیکیشن تناسب‌اندام «مانکن» روی اندروید به لینک زیر مراجعه کنید:

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top