تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/01/15 - 21:54
کد خبر: 231456

روابط‌عمومی دانشگاه آزاد شیراز خبر داد؛

پیگیری تخلفات برنامه «قوچ سیاه و قوچ سفید» در دانشگاه آزاد شیراز

در ادامه رسانه ای شدن موضوع و واکنش مسئولین این دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز طی جوابیه ای ضمن قبول تخلفات در این برنامه اعلام کرد: کلیات برنامه به معاونت فرهنگی دانشگاه ارسال شده بود، ولی در شورای فرهنگی بررسی نشده بود؛ تخلفات این برنامه مورد پیگیری قرار گرفته‌است.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد شیراز طی جوابیه‌ای در خصوص حواشی برنامه «قوچ سیاه و قوچ سفید» اعلام کرد: تخلفات این برنامه مورد پیگیری قرار گرفته‌است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۵ در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز جشن «قوچ سیاه و قوچ سفید» با حواشی متعددی در این دانشگاه برگزار شد.(لینک خبر)

پس از اجرای این برنامه جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز در پیامی خطاب به مسئولین این دانشگاه از وضعیت فرهنگی موجود در دانشگاه انتقاد کرده و در بخشی از پیام خود آورده اند: مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با دست خود مروج فرهنگ بی بند و باری شده و تبدیل به پیاده نظام غرب شده‌اند.(لینک خبر)

در ادامه رسانه ای شدن موضوع و واکنش مسئولین این دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز طی جوابیه ای ضمن قبول تخلفات در این برنامه اعلام کرد: کلیات برنامه به معاونت فرهنگی دانشگاه ارسال شده بود، ولی در شورای فرهنگی بررسی نشده بود؛ تخلفات این برنامه مورد پیگیری قرار گرفته‌است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مدیرمسئول محترم خبرگزاری دانشجو

سلام‌علیکم

احتراما در خصوص درج خبری تحت عنوان «پیام اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به مسئولین دانشگاه» در تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز جوابیه ای صادر گردیده است که انتظار می رود در آن سایت خبری درج شود.

متن جوابیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

1-مطلبی که با عنوان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز منتشر شده است ملاحظه می فرمایید که هیچ تشکل و یا گروهی به نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز وجود ندارد و هیچ کدام از تشکل های موجود در دانشگاه نیز از تمامی دانشجویان این واحد نمایندگی نمی کنند، لذا عنوان مذکور مجهول است و لذا از سردبیران محترم آن سایت خبری انتظار می رود که اطلاعیه ای منتشر نمایند که توسط یک نهاد و یا تشکل رسمی تهیه شده باشد.

2-در متن منتشره اعلام گردیده که برنامه موصوف با حمایت مالی دانشگاه اجرا شده است. این مطلب کذب محض است و دانشگاه هیچ گونه کمک مالی نکرده است.

3-کلیات برنامه مذکور به معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارسال شده بود ولی در شورای فرهنگی مطرح نشده بود و این تخلف در دانشگاه مورد پیگیری قرار گرفته است.

4-برنامه اجرا شده بخشی از واحد درسی کارگاهی رشته نمایش بوده است.

5-ممکن است در اجرای برنامه مذکور برخی از احتیاط های لازم رعایت نشده است و یا حرکاتی ناپسند انجام شده باشد که مسئولان دانشگاه تذکرات لازم را در این خصوص به دست اندرکاران برنامه داده اند ولی نویسنده موضوع را آنچنان تشریح کرده است که انواع فسق و فجور در آن انجام شده است و این کار از اخلاق حرفه ای رسانه ای به دور است.

اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و شیراز

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top