تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/01/17 - 11:04
کد خبر: 231625

عباس آخوندی، امیر قلعه نویی و عوامل پشت صحنه!

عباس آخوندی، امیر قلعه نویی و عوامل پشت صحنه!

آنچه امروز میان عباس آخوندی و خبرنگار باشگاه خبرنگاران گذشت نه جدید بود، نه استثنا و نه حتی عجیب...چند سال پیش تر زمانیکه یک خبرنگار در سوال پرسیدن از مربی یکی از سرخآبی های پایتخت زیاده روی کرد او هم واکنشی شبیه به وزیر راه را نشان داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: روز گذشته بود که تصاویری از برخورد «خشونت آمیز» عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در رسانه دولتی ایسنا منتشر شد و موجی از واکنش ها را برانگیخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صادق فرامرزی در مطلبی درباره این حرکت آخوندی نوشت:

۱- وزیر راه و شهرسازی با عصبانیت به سمت (خانم) خبرنگاری که از او راجع به مرجوعی بودن ایرباس های خریداری شده سوال کرده بود میرود،میکروفن را از دستش میکشد و میگوید "یک جو عقل داشته باش" و بعد دستور بیرون کردن خبرنگار را صادر میکند...یک ماه پیش هم وزیر بهداشت در میانه بازدید از مرکز اورژانس شهرستان بدره وقتی با گلایه مسوولی بومی از نبود امکانات مواجه میشود با فریاد جواب میدهد"خیلی غلط کردی، اگر گذاشتم یک روز دیگر اینجا بمانی، بیشعور!"...نزدیک به یکسال و نیم قبل هم زمانیکه عده ای جوان در فضای مجازی کمپین تحریم خرید خودرو صفر کیلومتر ایرانی را در اعتراض به کیفیت نازل و‌ قیمت نجومی خودروها که در سایه انحصار تولید ایجاد شده بود راه اندازی کردند وزیر صنعت آنها را عده ای "ضدانقلاب" خطاب کرد،البته داستان تا دو ماه پیش ادامه یافت و نعمت زاده با گذشت یکسال و چند ماه از راه اندازی آن کمپین با اعلام دستور به نهادهای اطلاعاتی برای شناسایی عوامل این کمپین گفت "این افراد شناسایی شده و اسامی آنها را به مقامات اعلام کرده‌ایم"...نه یکبار و دوبار و سه بار که نزدیک به "چهل و نه" بار در این کمی کمتر از چهار سال رئیس جمهور نیز منتقدان را بیسواد، بی شناسنامه، بزدل، تازه به دوران رسیده، کاسب تحریم، لرزنده و... خطاب کرده!

۲- آنچه امروز میان عباس آخوندی و خبرنگار باشگاه خبرنگاران گذشت نه جدید بود، نه استثنا و نه حتی عجیب... چند سال پیش تر زمانیکه یک خبرنگار در سوال پرسیدن از مربی یکی از سرخآبی های پایتخت زیاده روی کرد او هم واکنشی شبیه به وزیر راه را نشان داد(البته که اگر فکر میکنید به سمت یک دختر جوان حمله کرد و میکروفنش را از دستش کشید کمی زیاده روی کرده اید)، قلعه نویی "علی" را صدا کرد و با چند درجه چرخاندن گردنش به سمت راست یادآور شد که صدای این خبرنگار را ببُر و الا داستان میشود!

۳- میان عباس آخوندی و امیر قلعه نویی تفاوت زیاد هست، میان وزیر دولت و مربی تیم فوتبال هم همچنین، حتی میان آنچه که امروز بین وزیر و خبرنگار گذشت و آنچه آنروز میان مربی و خبرنگار گذشت هم میشود تفاوت هایی یافت (به حق و انصاف که آن مربی برخوردش محترمانه تر بود) اما این دو در یک چیز مشترکند: نقش مشترک را همان "علی" که در پشت صحنه حاضر است بازی میکند... هیچوقت مشخص نشد علی ای که مورد خطاب قلعه نویی قرار گرفت دقیقا چه کسی بود؟ بادیگارد؟ لیدر؟ یا حتی نوچه؟ اما آن علی ای که به ‌پشتوانه اش عباس آخوندی به سمت یک زن حمله میکند چندان ناشناس نیست!...

در اینجا علی همان "مصطفی کواکبیان" و کواکبیان هایی هستند که در مجلس پشت آخوندی را گرم میکنند، اگر یادتان بیاید همین یک ماه پیش که قرار بر استیضاح وزیر مذکور بود فیلمی از مصطفی کواکبیان درآمد که میگفت ما برای حمایت از دولت "حتی از آخوندی" هم حمایت میکنیم و مخالفانش را قلع و قمع میکنیم... پشت آن "حتی" استفاده شده دنیایی معنا خوابیده بود که از آن میگذریم و به "قلع و قمع" اش میپردازیم...همان نمایندگان متاسفانه حائز اکثریتی هستند که به استیضاح آخوندی رای منفی دادند تا نشان دهند به پشتوانه تعدادی "وکیل الدوله" میشود به وزیر توانایی قلع و قمع خبرنگاران را داد، میشود اجازه داد که در برابر مطالبه مسکن مردم مسکن مهر را "مزخرف" خواند، میشود پس از سوختن دهها هموطن در حادثه قطار آذربایجان به مشهد روبرو دوربین تلویزیون مدعی شد "اشکالی ندارد بیمه پول دیه را پرداخت میکند."

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1396/01/18 - 07:01

بی انصافی کردید. قلعه نویی فقط گفته بود علی برود ببیند آن شخص چه می گوید. برخوردی هم رخ نداده بود.

برخورد آخوندی شبیه برخورد خاتمی بود که گفتن ساکت شوید و الا می دهم بیندازندتان بیرون!
تورهای مسافرتی آفری
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top