تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/01/27 - 12:20
کد خبر: 232686

کارخانه روغن نباتی «جهان» هم تعطیل شد!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ممکن است در برخی از دستگاه‌های اجرایی مدیرانی ناتوان وجود داشته باشد، ابراز کرد: سعی کردیم تا حد توان نواقص را برطرف و این موارد را تعمیر و بازسازی کنیم و چنانچه اثر نکرد، مدیران تعویض می‌شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: خبرگزاری صدا و سیما نوشت: کارخانه روغن نباتی جهان با بیش از 50 سال سابقه فعالیت به علت رکود بازار صنعت تعطیل شد، ۲۰۰ کارگر این کارخانه از کار اخراج شدند.

این مسئله در حالی است تسنیم امروز در خبری نوشت: که سید بیوک موسوی در گردهمایی مدیران روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به دلیل حضور در بدنه ادارات، شاهد ضعف‌ها نقاط قوت و تهدیدها هستند و معمولا برای بازتاب فعالیت دستگاه‌ها از افراد اهل قلم و خوش‌فکر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی و این نظام متعلق به همه مردم و شهدا است، ابراز کرد: ما وظیفه داریم همانند انعکاس افتخارات نظام، فعالیت‌های دولت را نیز بازتاب دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره اینکه انعکاس ضعف‌های دولت به ضرر همه است، بیان کرد: ممکن است دولت ضعف‌هایی داشته باشد اما قرار نیست قصورهای انجام نگرفته را به حساب دولت بگذاریم.

وی به فعالیت روابط عمومی‌ها برای بازتاب اقدامات دولت در دهه فجر و پس از عید نوروز تأکید کرد و گفت: پس از این رویدادها نگاه‌ها به سمت دو انتخابات مهم و تأثیرگذار سال آینده معطوف می‌شود.

موسوی در مورد بیکاری تعدادی از کارگران کارخانه روغن نباتی جهان تصریح کرد: بیکاری یک نفر هم خواب از چشم بنده می‌گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارخانه روغن نباتی جهان زیر نظر بنیاد شهید فعالیت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در دولت قبل این کارخانه به بخش خصوصی واگذار شد و یک فرد ناکارآمد مدیرعامل این مجموعه شد.

وی افزود: این فرد و موسسه وابسته به آن شرکت‌های معتبری را نیز در اختیار گرفته و یکی پس از دیگری کارخانه‌ها را به تعطیلی می‌کشاند.

موسوی با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت روغن نباتی جهان به هیچ دستگاه و دولتی پاسخگو نیست، بیان کرد: این‌گونه اقدامات برنامه‌ریزی شده است و قصد تبلیغات منفی دارند.

وی به ایجاد فضایی با نشاط، آرام و امید‌آفرین در جامعه تأکید کرد و گفت: دولت سعی کرده تا سیاست‌ها را در مسیر عقلانیت پیش ببرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ممکن است در برخی از دستگاه‌های اجرایی مدیرانی ناتوان وجود داشته باشد، ابراز کرد: سعی کردیم تا حد توان نواقص را برطرف و این موارد را تعمیر و بازسازی کنیم و چنانچه اثر نکرد، مدیران تعویض می‌شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top