تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/02/06 - 20:30
کد خبر: 233672

آغاز به کار کافه انتخابات دانشگاه آزاد بجنورد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری کافه انتخابات در دانشگاه آزاد بجنورد خبر داده وگفت : هدف از برپایی چنین محافلی در دانشگاه اولا ایجاد شور و اشتیاق توأم با بصیرت در بین قشر دانشجو و فرهیخته جهت مشارکت حداکثری در انتخابات است که این اولین هدف و مطالبه‌ی مقام معظم رهبری در همه ی انتخابات های گذشته و پیش‌ورو می‌باشد. الیاس جعفری در ادامه کافه انتخابات را بستری برای هم اندیشی دانشجویان در جهت انتخاب فرد اصلح دانسته و تصریح کرد : ایجاد فضایی جهت هم اندیشی دانشجویان در مورد شرایط کاندیدای اصلح از نگاه خود و هم‌چنین بازخوانی مطالبات حضرت آقا از نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و نیز شرایط کاندیدای اصلح از نگاه ایشان می‌باشد. وی یکی دیگر از اهداف برگزاری کافه انتخابات را اینگونه توضیح داد که : مطالبه ی برنامه ی اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و... از کاندیداها و بررسی و نقد آنها در دستور کار و جزو اهداف ما در کافه انتخابات است. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در پاسخ به اینکه چرا بسیج دانشجویی نمیتواند بصورت مصداقی از کاندیداهای خاصی حمایت کند گفت : زیرا رسالت بسیج دانشجویی پرداختن به مصداق ها نیست و رسالت ما تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی در فضای انتخابات است که ان‌شاءالله کمک شود به آگاه سازی مردم و قشر فرهیخته جهت انتخابی آگاهانه و با بصیرت . جعفری درادامه ، به موضوعات قابل بررسی در کافه انتخابات دانشگاه آزاد اشاره کرده و گفت : در کافه انتخابات از قالبهای مختلفی مانند غرفه فیلم و نشریات و گعده های دانشجویی و نمایشگاه استفاده خواهد شد و همچنین برنامه های جانبی دیگری چون تریبون های آزاد و کرسی های آزاد اندیشی و مناظره ها در این محفل دیده شده است. مسئول بسج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد زمان احتمالی آغازبه کار کافه انتخابات دانشگاه آزاد بجنورد را 5 اردیبهشت ماه تایین کرده و گفت : ما امیدواریم که ان‌شاءالله از حدود ۵ اردیبهشت ماه پس از کسب مجوزهای لازم از دانشگاه ، کافه انتخابات دانشگاه آزاد رسما فعالیت های خود را در صحن دانشگاه آغاز کند و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات دایر میباشد و دانشجویان محترم می‌توانند همه روزه از برنامه های مفیدی که در کافه انتخابات تهیه شده است استفاده کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: الیاس جعفری گفت: ما امیدواریم که ان‌شاءالله از حدود ۵ اردیبهشت ماه پس از کسب مجوزهای لازم از دانشگاه ، کافه انتخابات دانشگاه آزاد رسما فعالیت های خود را در صحن دانشگاه آغاز کند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری کافه انتخابات در دانشگاه آزاد بجنورد خبر داده وگفت : هدف از برپایی چنین محافلی در دانشگاه اولا ایجاد شور و اشتیاق توأم با بصیرت در بین قشر دانشجو و فرهیخته جهت مشارکت حداکثری در انتخابات است که این اولین هدف و مطالبه‌ی مقام معظم رهبری در همه ی انتخابات های گذشته و پیش‌ورو می‌باشد.

الیاس جعفری در ادامه کافه انتخابات را بستری برای هم اندیشی دانشجویان در جهت انتخاب فرد اصلح دانسته و تصریح کرد :  ایجاد فضایی جهت هم اندیشی دانشجویان در مورد شرایط کاندیدای اصلح از نگاه خود و هم‌چنین بازخوانی مطالبات حضرت آقا از نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و نیز شرایط کاندیدای اصلح از نگاه ایشان می‌باشد.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری کافه انتخابات را اینگونه توضیح داد که : مطالبه ی برنامه ی اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و... از کاندیداها و بررسی و نقد آنها در دستور کار و جزو اهداف ما در کافه انتخابات است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در پاسخ به  اینکه چرا بسیج دانشجویی نمیتواند بصورت مصداقی از کاندیداهای خاصی حمایت کند گفت : زیرا رسالت بسیج دانشجویی پرداختن به مصداق ها نیست و رسالت ما تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی در فضای انتخابات است که ان‌شاءالله کمک شود به آگاه سازی مردم و قشر فرهیخته جهت انتخابی آگاهانه و با بصیرت .

جعفری  درادامه ، به موضوعات قابل بررسی در کافه انتخابات دانشگاه آزاد اشاره کرده و گفت : در کافه انتخابات از قالبهای مختلفی مانند غرفه فیلم و نشریات و گعده های دانشجویی و نمایشگاه استفاده خواهد شد و همچنین برنامه های جانبی دیگری چون تریبون های آزاد و کرسی های آزاد اندیشی و مناظره ها در این محفل دیده شده است.

مسئول بسج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد زمان احتمالی آغازبه کار کافه انتخابات دانشگاه آزاد بجنورد را 5 اردیبهشت ماه تایین کرده و گفت : ما امیدواریم که ان‌شاءالله از حدود ۵ اردیبهشت ماه پس از کسب مجوزهای لازم از دانشگاه ، کافه انتخابات دانشگاه آزاد رسما فعالیت های خود را در صحن دانشگاه آغاز کند و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات دایر میباشد و دانشجویان محترم می‌توانند همه روزه از برنامه های مفیدی که در کافه انتخابات تهیه شده است استفاده کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top