تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/02/10 - 04:21
کد خبر: 233902

علی باقری: برجام چیزی برای افتخار ندارد

علی باقری با اشاره به روحیه انقلابی افزود: باید سعی کنیم روحیه انقلابی را در کشور ترویج کنیم چرا که هرچقدر این روحیه در جامعه تضعیف شود پایبندی به نظام و انقلاب کمرنگ تر می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: آقایانی که به برجام و سرسائیدن در دامن آمریکا می بالند بدانند که برجام و فضای پسابرجام چیزی برای افتخار ندارد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از اروم نیوز، علی باقری صبح روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به تشریح دیپلماسی خنده با دیپلماسی انقلابی پرداخت و گفت: طبق توافقات انجام شده در برجام تمام موادی که در صنعت هسته ای دخیل بود باید تدریجی به خارج ارسال می شد نه یکباره که آقایان ارسال کردند.

وی تصریح کرد: توافقات برجام نقض تمام چارچوب های موکدانه رهبری بود چرا که بعد از توافقات علاوه بر اینکه تحریم ها لغو نشد بلکه تهدیدی جدی برای امنیت ملی ما شد.

باقری با اشاره به شعارهایی که توسط یک عده داده می شود افزود: یک عده با شعار دادن هزینه مضاعفی را ایجاد می کنند اگر به عمق این مسایل نگاه کنیم خواهید دید که مضمون این شعارها قطع رابطه دین با حکومت است.

عضو سابق مذاکره کننده هسته ای ایران ادامه داد: مضمون این شعارها که قطع رابطه دین با حکومت بود سبب افزایش رای آقایان در سال ۹۲ شد.

وی همچنین به صنایع نظامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران جایگاه برجسته ای در صنایع نظامی بالاخص صنعت موشکی دارد از همین رو امروزه آمریکا و جهان غرب به این صنعت چشم طمع دوخته است.

علی باقری با اشاره به روحیه انقلابی افزود: باید سعی کنیم روحیه انقلابی را در کشور ترویج کنیم چرا که هرچقدر این روحیه در جامعه تضعیف شود پایبندی به نظام و انقلاب کمرنگ تر می شود.

وی ادامه داد: روحیه انقلابی در جامعه موجود باشد سبب پیشرفت و توسعه در کشور می شود این روحیه بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبب شد ایرانی که در دوران جنگ محتاج سیم خاردار بود با توانمندی موشکی از این جبهه خارج شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top