تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/02/10 - 13:05
کد خبر: 233949

تبلیغات پاپ آپ چیست؟

تسویه حساب در سیستم تبلیغاتی پاپ آپ می به طور مرتب صورت میگیرد و صاحبان سایت از این بابت هیگونه نگرانی نخواهند داشت. علاوه بر این، لازم به ذکر است که مدیران سایت با استفاده از تبلیغات پاپ آپ میتوانند به ازای تعداد کاربران ثابت خود درآمد ثابت و مشخصی داشته باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: حتما شما هم در بین انواع مختلف تبلیغات، نام پاپ آپ را شنیده اید. در این مقاله قصد آن را داریم که به طور کلی پاپ آپ را بررسی نماییم. اما در ابتدا میتوان کمی به تاریخچه تبلیغات پرداخت.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تبلیغات سنتی انواع و اقسام مختلفی داشته است که در این بین میتوان از آگهی در روزنامه ها و مجلات، پخش تراکتهای تبلیغاتی و نصب بنرها در ابعاد مختلف در سطح شهر نام برد. در ادامه در دهه های اخیر تبلیغات اینترنتی پس از ظهورش، رشد چشم گیری داشته است. مخصوصا در چندسال اخیر، این رشد خود را بیش از پیش نشان داده است. در این میان تبلیغات پاپ آپ به عنوان یکی از برترین روشهای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای دارد.

تبلیغات پاپ آپ چیست؟
این روش تبلیغ نوعی آگهی اینترنتی است که در پنجره جدیدی جدا از پنجره جاری مرورگر کاربر، برای وی باز میگردد. این تبلیغ نمایش داده شده میتواند شامل هر محتوایی باشد و هیچگونه وابستگی به سایتی که کاربر در حال بازدید آن بوده است، ندارد. این نوع آگهی میتواند، به ابعاد متفاوتی نسبت به ابعاد فعلی پنجره مرورگر، برای کاربر بازگردد. حتی در صورتی که زبان آن هم متفاوت باشد فرقی نخواهد کرد.

یکی از رایجترین کاربردهای تبلیغات پاپ آپ برای افزایش رتبه الکسا می باشد. در حال حاضر در کشور ما رتبه الکسا به عنوان یکی از معتبرترین مراجع ارزیابی ارزش سایت مورد استفاده قرار میگیرد. الکسای سایت بر اساس تعداد بازدیدها در طول روز مشخص میشود. البته رتبه الکسا نوسانات شدید ندارد. برای این منظور سیستم رتبه بندی الکسا، رتبه سایت را بر اساس میانگین بازدید سه ماهه اخیر نمایش میدهد. پس اگر بازدید کننده های مشخصی با تعداد ثابت از یک سایت بازدید کنند، رتبه آن سایت در روز اول بسیار سریع و در روزهای بعد با سرعت کمتری و همینطور تا پایان سه ماه تا رسیدن به یک رتبه ثابت به مرور با همان تعداد بازدید کننده ثابت بهبود می یابد. ولی تفاوتی نمیکند که این بازدیدکنندگان به طور ثابت خودشان به سایت آمده باشند یا به مقدار ثابتی تبلیغ پاپ آپ خریداری کرده باشیم.

یکی از مناسبترین سیستمها، برای خرید پاپ آپ و بهره مندی از مزایای آن، وب سایت پاپ آپ می به آدرس popupme.net می باشد. در ادامه تعدادی از ویژگیهای این سیستم را شرح میدهیم.
همانگونه که مشخص است در صورتی که تعداد زیادی پنجره تبلیغاتی همزمان برای کاربر باز شود باعث ناراحتی کاربر میشوند. این پنجره ها نه تنها تبلیغاتشان به نتیجه نمیرسد بلکه کاربر به سرعت پنجره ها را بسته و زحمت تبلیغ دهنده نیز به هدر خواهد رفت. به همین منظور سایت پاپ آپ می تعداد تبلیغ باز شده در هر صفحه را فقط به یک تبلیغ محدود نموده است تا این تبلیغات آزاردهنده نباشند. علاوه بر این، تبلیغات سایت پاپ آپ می در حوزه های متفاوتی می باشد. از این رو کاربران با تکنولوژیهای روز دنیا آشنا میشوند.

تسویه حساب در سیستم تبلیغاتی پاپ آپ می به طور مرتب صورت میگیرد و صاحبان سایت از این بابت هیگونه نگرانی نخواهند داشت. علاوه بر این، لازم به ذکر است که مدیران سایت با استفاده از تبلیغات پاپ آپ میتوانند به ازای تعداد کاربران ثابت خود درآمد ثابت و مشخصی داشته باشند.

مزیت بعدی سرور داخل کشور سایت پاپ آپ می با آپتایم بسیار عالی می باشد. به همین دلیل اسکریپت سایت مذکور بسیار سریع لود شده و سایت نمایش دهنده نیز در نهایت با سرعت بیشتری بارگذاری میگردد. همچنین وقتی تبلیغ برای کاربر میخواهد باز شود و کاربر از سایت شمارنده که واسطه ای بین مبدا و مقصد تبلیغات است گذر میکند مقدار زمان بسیار کمتری نسبت به سایتی که سرور آن در خارج از کشور است صرف میکند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top