تاریخ انتشار: جمعه 1396/02/15 - 13:20
کد خبر: 234355

رشد ۸۰ درصدی جمعیت دانشجویی در دانشگاه علوم انتظامی امین

دکتر شریعتی نیاسر رشد 80 درصدی جمعیت دانشجویی در دانشگاه امین از ویژگی‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: این دانشگاه توجه ویژه ای به علوم پایه در نظام جامع آموزشی در اجرای ماموریت خود دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، رشد 80 درصدی جمعیت دانشجویی در دانشگاه "امین" را از ویژگی‌های این دانشگاه بر شمرد و گفت: این دانشگاه توجه ویژه‌ای به علوم پایه در نظام جامع آموزشی در اجرای ماموریت خود دارد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در مراسم گرامیداشت روز معلم در جمع فرماندهان، اساتید و مدیران ناجا با اشاره به دهه سرآمدی آموزش، اظهار داشت: سلامتی علوم یعنی اینکه بتوانیم چالش‌ها و راهکارهای پیش رو را شناخته و مرتفع کنیم.

وی، یکی از دلایل رشد بی رویه جمعیت آموزشی و دانشجویی دانشگاهها را عدم ارتباط حوزه آموزشی دانشگاه با سایر دستگاه‌ها برشمرد و گفت: اوایل انقلاب اسلامی جمعیت دانشجویی ما حدود 180 هزار نفر بود که این عدد در سال 84 به حدود دو میلیون و 200 هزار نفر رسید و در سال 94 بیش از 4 میلیون بود.

دکتر شریعتی نیاسر با اشاره به تعامل حوزه آموزش با سایر دستگاه‌های کشور گفت : اخیرا موفق شدیم 37 مرکز آموزش مهارتی را با کمک وزارت تعاون در کشور ایجاد کنیم؛ آموزش‌های مهارتی یک اصل جدی و ضروری است که می بایست با فرهنگ سازی مناسب مدیریت شود.

معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، دانشگاه امین را یکی از دانشگاه‌های پرافتخار و خاص در حوزه اجرای آموزش‌های مهارتی برشمرد و گفت: هدف ما باید معرفی دانشگاه‌های خاص به اقشار جامعه باشد که گروهی از این اقشار خانواده‌ها، مدیران ستادی و صنعتگران به معنای عام هستند؛ کسانی که می‌توانند به آموزش‌های مهارتی، کارورزی و کارآفرینی ما کمک کنند.

دکتر شریعتی نیاسر رشد 80 درصدی جمعیت دانشجویی در دانشگاه امین از ویژگی‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: این دانشگاه توجه ویژه ای به علوم پایه در نظام جامع آموزشی در اجرای ماموریت خود دارد.

وی با اشاره به تحول نظام جامع آموزشی، گفت: روش‌های اجرای آموزش در کشور ما هنوز به صورت سنتی انجام می‌شود، باید کاری کنیم تا دانشجو احساس کند شریک فضای دانش افزایی است.

دکتر شریعتی نیاسر، مدیریت تحول گرا را یکی دیگر از مراحل رشد و تغییر نظام جامع آموزشی برشمرد و تصریح کرد : آن دسته مدیرانی که در جهت اعتدال عموم هستند، تحول گرا خواهند بود.

معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به برنامه محور بودن مراکز آموزشی به عنوان ماموریت اصلی و نظام جامع آموزشی تاکید کرد و افزود : این موضوع راهبردی فقط از طریق ایجاد هیئت امناء در دانشگاه ها محقق خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، دکتر شریعتی نیاسر به ارتقاء 5 پژوهشکده کشور به تراز بین المللی اشاره کرد و گفت: پیشرفت شیب علمی کشور 25 درصد نسبت به سال گذسته افزایش پیدا کرد، همچنین در بخش فناوری نانو در خاورمیانه مقام اول و در دنیا مقام ششم را کسب کردیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top