تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/02/20 - 21:45
کد خبر: 234822

«پرزیدنت؛ آکتور سینما» و «فروشنده» در دانشگاه گیلان اکران شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: رادیو کافه از جذابترین قسمت هاست که در این بخش دانشجویان از اساتید دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا دعوت می کنند تا در رادیو کافه با آنها مصاحبه کنند و صوت این مصاحبه به صورت زنده در سطح دانشگاه پخش می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به اکران پرزیدنت آکتور سینما و فروشنده در کافه انتخابات دانشگاه گیلان گفت: این کافه شامل بخش هایی از جمله رادیو کافه، گعده های دانشجویی، کافه کیوستک، برد آزادنویسی، تریبون آزاد و مناظرات دانشجویی است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، نبی زاده در خصوص برپایی کافه انتخابات در دانشگاه گیلان گفت: از شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه جاری کافه انتخابات توسط بسیج دانشجویی در این دانشگاه برپا شده است.

وی افزود: این کافه شامل بخش های مختلفی از جمله رادیو کافه، گعده های  دانشجویی، کافه کیوستک، برد آزادنویسی، تریبون آزاد و مناظرات دانشجویی می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: رادیو کافه از جذابترین قسمت هاست که در این بخش دانشجویان از اساتید دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا دعوت می کنند تا در رادیو کافه با آنها مصاحبه کنند و صوت این مصاحبه به صورت زنده در سطح دانشگاه پخش می شود. 

نبی زاده بیان داشت: در دیگر قسمت کافه بخشی تعبیه شده است به عنوان برد دیدبان که در آن عملکرد و کارهای کاندیدا به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه در ادامه کافه کیوسک را داریم که در آن روزنامه های هر روز وهمچنین روزنامه های سال های گذشته نیز برای مطالعه دانشجویان قرار داده می شود، گفت: بخشی به نام برد آزادنویسی نیز در کافه داریم که دانشجویان مطالب مورد نظرشان را می نویسند. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: در بخشی دیگر نمایش کلیپ و مستند پرزیدنت آکتور سینما و فروشنده را اجرا کرده و همچنین در دستور داریم.

نبی زاده تصریح کرد:  گعده های دانشجویی داریم که در این بخش از دانشجویان خواسته می شود در مورد کاندیدای مورد نظرشان صحبت کنند. 

وی افزود: در ادامه بخش مسابقه عکاسی داریم که در این قسمت دانشجویان با بنرهای قدی کاندیدا عکس می گیرند و در کانال بسیج دانشجویی دانشگاه به اشتراک می گذارند و عکس هایی که بالاترین کیفیت را داشته باشد هدیه دریافت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: موضع بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در انتخابات با توجه به سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب که در دیدارهای مختلف با دانشجویان به صورت صریح بیان فرمودند، ابتدا برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط و دوم انتخاب کاندیدای اصلح است که در این خصوص یکسری برنامه های روشنگری در دستور کار داریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top