تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/02/25 - 10:09
کد خبر: 235254

نضیر‌احمد‌ سلامی: رئیسی به داد محرومان می‌رسد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در مناطق محروم سیستان و بلوچستان بخش زیادی از مردم تنها با یارانه ۴۵هزار تومانی زندگی خود را سپری می‌کنند که این واقعاً رنج‌آور است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در مناطق محروم سیستان و بلوچستان بخش زیادی از مردم تنها با یارانه ۴۵هزار تومانی زندگی خود را سپری می‌کنند که این واقعاً رنج‌آور است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همه نامزدهایی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته و حتی نامزدهایی که صلاحیت آنها احراز نشد برای ما قابل احترام هستند و ما با هیچ یک از نامزدها اختلافی نداریم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "آقایان روحانی و رئیسی از همکاران من در مجلس خبرگان رهبری بوده و با هر دوی آنها آشنا هستم"، افزود: من در انتخابات ریاست جمهوری قبلی به آقای روحانی رأی دادم اما در این انتخابات گزینه مناسب مورد نظرم برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی فردی بااخلاق، مردم‌دار و دارای پیشینه مدیریتی مطلوب است و ما عقیده داریم ایشان می‌تواند با تلاش بیشتری جهت حل مشکلات اساسی کشور از جمله بیکاری و دیگر مشکلات اقتصادی که کشور را فرا گرفته گام بردارد.

مولوی سلامی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی به‌دلیل آنکه از کودکی در یتیمی بزرگ شده و زندگی را با محرومیت سپری کرده، با درد محرومان آشنا است و در حقیقت درد محرومیت را لمس کرده و تصور ما بر این است که ایشان به‌دلیل این شرایط بیش از دیگران به داد محرومان می‌رسد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینها از جمله دلایلی است که موجب شده در این انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی را به‌عنوان نامزد اصلح انتخاب کنم اما انتخاب ما به‌معنای رد دیگر نامزدها نیست و همه آنها برای ما محترم هستند.

وی با بیان اینکه کارنامه دولت مستقر در امر درمان و سلامت در سیستان و بلوچستان قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به‌جز در حوزه درمان و سلامت در هیچ حوزه دیگری در سیستان و بلوچستان عملکرد مطلوبی نداشته و به‌ویژه در حوزه اقتصاد، معیشت مردم و اشتغال عملکرد ضعیفی داشته است.

مولوی سلامی تأکید کرد: امروز همه مردم گرانی در بخش‌های مختلف زندگی روزمره را لمس می‌کنند و در شرایط معیشتی خوبی به سر نمی‌برند و به‌ویژه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان بخش زیادی از مردم تنها با یارانه 45 هزار تومانی زندگی خود را سپری می‌کنند که این واقعاٌ رنج‌آور است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شرایط اقتصادی مردم در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان واقعاً قابل بیان نیست و باید هرچه سریعتر برای حل مشکلات این مردم محروم چاره اساسی اندیشیده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top