تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/02/27 - 18:45
کد خبر: 235512

فرماندار چابهار: اگر کسی سیاست‌های این دولت را قبول ندارد خلاف شرع است

واکنش دانشجویان چابهاری به اظهارات فرماندار درباره «شرعی» بودن رأی به روحانی! +صوت

واکنش دانشجویان چابهاری به اظهارات فرماندار درباره «شرعی» بودن رأی به روحانی! +صوت

تشکل‌های دانشجویی چابهار، در واکنش به اظهارات عجیب فرماندار، نامه‌ای سرگشاده خطاب به وی صادر کردند. درویشی گفته بود: باید از این دولت دفاع کنید، اگر کسی سیاست‌های این دولت را قبول ندارد خلاف شرع است که یک روز در این دولت بماند.

خبرنامه دانشجویان ایران: تشکل‌های دانشجویی چابهار، در واکنش به اظهارات عجیب فرماندار، نامه‌ای سرگشاده خطاب به وی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اخیرا فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شده است که تشکل های دانشجویی چابهار مدعی هستند متعلق به ایوب درویشی فرماندار شهرستان چابهار است که چندی پیش خطاب به مدیران این شهرستان گفته است: "باید از این دولت دفاع کنید، اگر کسی سیاست‌های این دولت را قبول ندارد خلاف شرع است که یک روز در این دولت بماند".

فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی

همین مسئله با واکنش تشکل های دانشجویی مواجه شده است، در نامه ای که پنج تشکل دانشجویی این شهرستان منتشر کرده اند، آمده است: با کدامین استدلال مسئولان مختلف شهرستان را توصیه به حمایت از دولت یازدهم می کنید؟ شما چطور مسئولی را که سیاست های این دولت را قبول نداشته باشد بی انصاف، بی اخلاق و نامشروع می دانید؟ از نظر شما اگر برخی از مسئولان شریف این مملکت، سیاست های دولتی را که بسیاری از وزرایش همزمان با وزارت به شغل تجارت مشغولند.

متن کامل این نامه را می‌خوانید:

بسمه تعالی

سرپرست محترم فرمانداری شهرستان چابهار
جناب آقای ایوب درویشی

سلام علیکم
چند ماهی از حضور جنابعالی در سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان چابهار طی می شود و مردم این شهرستان انتظار دارند جنابعالی بعنوان عالی ترین نماینده دولت در شهرستان علاوه بر رسیدگی به نیازها و رفع مشکلات معیشتی و ساختاری این حوزه، در سطح مسائل کلان کشور نیز نماینده و مدافع مشکلات و کاستی های مردم این شهرستان و سایر ملت عزیز کشور باشید.

اخیرا از جنابعالی سخنانی مبنی بر اینکه "مسئولان شورای اداری شهرستان مکلف اند تا از دولت آقای روحانی دفاع کنند و در غیر اینصورت حضور در سمت های شان خلاف انصاف، خلاف اخلاق و خلاف شرع است" شنیده شده که مردم شریف شهرستان چابهار و علی الخصوص دانشجویان را نگران کرده است که نکند عالی ترین نماینده دولت در شهرستان به جای رفع مشکلات معیشتی شان که در بعضی مناطق شهرستان حتی از لوازم اولیه زندگی نیز بهره مند نیستند، وارد بازیها و حمایت های سیاسی مقطعی شده باشد.

آقای درویشی
با کدامین استدلال مسئولان مختلف شهرستان را توصیه به حمایت از دولت یازدهم می کنید؟
شما چطور مسئولی را که سیاست های این دولت را قبول نداشته باشد بی انصاف، بی اخلاق و نامشروع می دانید؟ از نظر شما اگر برخی از مسئولان شریف این مملکت، سیاست های دولتی را که بسیاری از وزرایش همزمان با وزارت به شغل تجارت مشغولند، دولتی را که نمایندگانش درمناظره و جلوی چشم 80 میلیون ایرانی صریحا عمل خطای دختر وزیر راکه با کارت بازرگانی شرکت مهندسی، پوشاک بچه به مبلغ 200 میلیون تومان وارد کرده است مظلوم میخوانند درحالی که همزمان حقوق 20 ماهه کارگران مظلوم یک معدن پرداخت نشده باشد، دولتی را که بیش از 3 هزار مدیر نجومی‌بگیر دارد و با این حال یکی از نجومی بگیرترینها را ذخیره انقلاب معرفی می کند، دولتی را که رئیس جمهورش بزرگترین فساد بعداز انقلاب اسلامی یعنی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان را توجیه کرده و معوقات بانکی معرفی می کند، دولتی را که نه تنها برای حل مشکلات حاشیه نشینان و کارتن خوابها برنامه ای نداشته بلکه سعی در نازا کردن آنها دارد، دولتی که یارانه را مصیبت عظمی میدانست و سه برابر کردن آن برای محرومان را وعده ای صرفا انتخاباتی می خواند اما خودش یک ماه مانده به انتخابات تنها برای جذب آرا، یارانه برخی از ملت را سه برابر می کند، دولتی را که با وجود مشکلات و مصائب مردم، بادی در غبغب می اندازد و می گوید "شرمنده نیستم" و با این رویکرد فاصله طبقاتی در کشور را می افزاید، دولتی را که مشکلات ریزگردهای خوزستان را تنها حاصل عذاب الهی دانسته و تدبیری برای چاره این مشکل ندارد و دولتی را که سوال از عملکرد اقتصادی اش را بدترین پرسش می داند و با سخیف ترین لغات و کلمات منتقدان را به جهنم حواله میدهد، قبول نداشته باشند، بی انصاف، بی اخلاق و نامشروع هستند؟

سرپرست محترم فرمانداری
امیدواریم که توصیه جنابعالی به مسئولان محترم مبنی بر حمایت و دفاع از دولت یازدهم، منجر به استفاده از منابع دولتی در راستای فعالیت های انتخاباتی نشود چرا که در آن صورت خلاف انصاف، خلاف اخلاق، خلاف شرع و البته خلاف قانون است. اقشار مختلف از روحانیون و فرهنگیان و دانشگاهیان و مردم شریف شهرستان چابهار از جنابعالی و دیگر مسئولان شهرستان انتظار دارند که با روحیه ای انقلابی و مردمی، علاوه بر رفع مشکلات معیشتی، عزت این مردم را نسبت به مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی نیز حفظ کنید.

جناب آقای درویشی
در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش هایی که تا بدینجا برای حل مسائل مختلف شهرستان انجام داده اید تاکید می کنیم که بلندگوی قشر مستضعف و محروم جامعه باشید و برای حمایت از کاندیدای خاصی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بر ویژگی‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد انتخاب اصلح برای وضع موجود همچون "توجه و برنامه داشتن کاندیدا برای مسائل اقتصادی"، "حفظ و تقویت عزت ملی و استقلال ملت ایران" و "حفظ امنیت ملی و آرامش ملی و عدم تحریک گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی" توجه داشته باشید.

والسلام علی عبادالله الصالحین
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه سلامت چابهار

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top