تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/30 - 18:53
کد خبر: 235775

تبریک رئیس جمهوری چین به حسن روحانی

«شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین روز شنبه با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی را برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری ایران به وی و ملت ایران تبریک گفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین روز شنبه با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی را برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری ایران به وی و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین روز شنبه با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی را برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری ایران به وی و ملت ایران تبریک گفت.

در پیام رئیس جمهوری چین خطاب به روحانی آمده است: در دوره چهار ساله گذشته ریاست جمهوری جنابعالی، ایران توانسته است به موفقیت ها و پیروزی های اجتماعی و اقتصادی فراوانی دست یابد.
وی اضافه کرده است: با توجه به تلاش های دو کشور، مناسبات چین و ایران گسترش بسیار چشمگیری داشته است و این روند مثبت توسعه روابط همچنان با حضور مقام ها و ملت های دو کشور ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهوری خلق چین در پیام خود تصریح کرد که بدون شک سطح مناسبات چین و ایران تحت حمایت وی و روحانی ارتقای چشمگیری خواهد داشت.
وی تصریح کرده است که باید تلاش کرد تا روابط را به جلو برد و کاری کرد که سطح روابط به درجه ای از ارتقا برسد که دو کشور به دنبال آن هستند.
«شی جین پینگ» افزود که تردید ندارد در دوره دوم ریاست جمهوری روحانی او به همراه رئیس جمهور چین برای پیشبرد روابط تلاش وافری خواهد کرد.

خبرگزاری شین هوا هم گزارش کرده است که حسن روحانی امروز با کسب نزدیک به ۵۷ درصد آرا توانست به یک پیروزی قاطع دست یافته و برای چهار سال دیگر رئیس جمهور ایران شود.
گزارش از قول وزارت کشور ایران آورده که از میان ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رای سهم حسن روحانی ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ رای بوده و ابراهیم رئیسی دیگر نامزد انتخابات نیز موفق به کسب ۱۵ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۴۹ رای شده است.
گزارش می افزاید: نزدیک به ۵۶ میلیون نفر در ایران در این دور از انتخابات واجد شرایط رای دادن بودند و بیش از ۶۰ هزار صندوق رای در سراسر کشور برای رای دهندگان اختصاص داده شده بود.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top