تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/02/31 - 14:54
کد خبر: 235867

پس از اعلام نتایج انتخابات؛

درگیری در دانشگاه امیرکبیر با بی‌قانونی یک تشکل دانشجویی +فیلم

جمعی از اعضای انجمن ترقی خواه دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به درگیری با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه کردند. گزارش‌ها حاکی از آن است که برخورد تند اعضای این تشکل‌ها باعث تنش و تجمع چند دقیقه‌ای در محوطه دانشگاه شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: از حاشیه‌های این تجمع می‌توان به سخنرانی محمدحسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از اعضای انجمن ترقی خواه دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به درگیری با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه کردند. گزارش‌ها حاکی از آن است که برخورد تند اعضای این تشکل‌ها باعث تنش و تجمع چند دقیقه‌ای در محوطه دانشگاه شده است.

*** ماجرا چه بود؟
صبح امروز یکشنبه تشکل‌های اصلاح‌طلب دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به نصب تصویر میرحسین موسوی بر روی بُردهای خود کردند که این مسئله با واکنش و حضور تشکل‌های دیگر این دانشگاه مواجه شد و طی آن، با برخورد تند اعضای این تشکل‌ها باعث تنش و تجمع چند دقیقه‌ای شد.


دانلود

درگیری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر


دانلود

درگیری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

از حاشیه‌های این تجمع می‌توان به سخنرانی محمدحسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت اشاره کرد. در جریان اعتراض دانشجویان به برگزاری غیرقانونی این تجمع، حامیان دولت با فحاشی بی دلیل به محمدحسین قائدشرف، دبیر دفترتحکیم وحدت و دانشجوی دکتری هسته‌ای دانشگاه امیرکبیر اجازه صحبت به وی نداده و فضا را متشنج کردند.

در فیلمی که منتشر شده است وی در جمع دانشجویان می‌گوید: "می خواهم صحبت کنم!" که فردی از درون جمعیت با ادبیاتی قابل تامل وی را خطاب می کند: "برو گمشو حیوون!"


دانلود

توهین به دبیر دفتر تحکیم وحدت

*** واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به اتفاقات امروز
بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر پیرامون حوادث امروز این دانشگاه در کانال تلگرامی خود نوشت: «اتفاقات امروز دانشگاه و اقدام غیرقانونی یکی از تشکل های معلوم الحالِ دانشگاه در نصب عکس یکی از سران فتنه در بُردِ خود، نشان داد که این جریانات  و تشکل‌های وابسته به آنها در داخل دانشگاه، چه در زمان پیروزی در انتخابات و چه در زمان شکست، بر مشیِ آشوب و قانون‌شکنی خود پایبند هستند.

متاسفانه این اولین باری نیست که این تشکل‌ها اقدام به قانون‌شکنی و در پی آن هوچی‌گری می‌نمایند و از آن تاسف بارتر، بی تفاوتی و انفعال مسئولین دانشگاه در برابر این اقدامات هنجارشکنانه علی رغم تذکر و پیگیری های مکررِ دانشجویان است.

بسیج دانشجویی ضمن محکومیت مجدد این سلسله اقداماتِ قانون شکنانه اعلام میدارد که از این پس در برابر این بی‌قانونی‌ها و انفعال مسئولین در برابر این حرکات، سکوت و خویشتن داری پیشه نخواهد کرد.

*** واکنش انجمن ترقی‌خواه به اتفاقات امروز
انجمن ترقی خواه امیرکبیر در کانال تلگرامی خود در پستی در این باره نوشت: «وقتی تمامیت‌خواهان گازانبر به دست میگیرند‼️ حمله دانشجونمایان به برد انجمن پلی تکنیک و شکستن قفل آن و پاره کردن پوستر داخل برد و مقاومت دانشجویان».

*** توضیحات رئیس دانشگاه پیرامون درگیری‌های امروز
معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو گفت: امروز عده‌ای از دانشجویان به منظور برگزاری جشن پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه جمع شدند تا این جشن را برگزار کنند.

وی ادامه داد: شنیدیم که دانشجویان عکس یکی از سران فتنه را همراه خود دارند که معاون خود را برای جمع کردن عکس فرستادیم که تا خواستند جمع کنند که یک مقداری بین دانشجویان هر دو طرف بحث درگرفت و شعارهایی سر دادند.

وی در پایان گفت: فعلا فضای دانشگاه خوب است؛ البته جمعی از دانشجویان در مقابل دفتر ریاست جمع شده‌اند و می‌خواهند که من در جمع آنها صحبت کنم

درگیری در دانشگاه امیرکبیر با بی‌قانونی یک تشکل دانشجویی +فیلم و عکس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top