تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/02/31 - 15:57
کد خبر: 235877

منتظمی: رئیس‌جمهور رویه خود را در دولت دوازدهم تغییر دهد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به روحانی اعلام کرد: رویه خود را در دولت دوازدهم تغییر دهید و شفاف‌سازی را از همین الان آغاز کرده و برای شروع هزینه‌ها و دریافتی‌های ستادتان را به مردم ارائه کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به روحانی اعلام کرد: رویه خود را در دولت دوازدهم تغییر دهید و شفاف‌سازی را از همین الان آغاز کرده و برای شروع هزینه‌ها و دریافتی‌های ستادتان را به مردم ارائه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به روحانی اعلام کرد: مهم‌ترین مطالبه ما این است رویه خود را در دولت دوازدهم تغییر داده و شفاف‌سازی را از همین الان آغاز کنید، به نظر می‌رسد برای شروع شفافیت و شفاف سازی در دولت، هزینه‌ها و دریافتی‌های ستادتان را به سمع و نظر مردم برسانید تا گامی مستحکم در راستای شفافیت بردارید.

در ابتدای این نامه آمده است: آنچه که در روز گذشته اتفاق افتاد قطعاً چیزی جز پیروزی ملت ایران نیست که با حماسه‌ای 40 میلیونی، برگ زرین دیگری در قاموس این کشور آفریدند و صد البته باید به ملت ایران بابت ایجاد چنین حماسه‌ای که باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی است تبریک گفت و این حماسه مردمی وظیفه سنگین‌تری بر عهده شما می‌گذارد تا این بار در دولت دوازدهم به دور از هرگونه برچسب زنی و بی سواد و بی شناسنامه خواندن آنها، از خواب خوش بیدار شوید و اقدام و عمل را سر لوحه کارهایتان قرار دهید.

منتظمی ادامه داد: با این همه بر خود وظیفه دانستم تا نکاتی را به سمع و نظرتان برسانم تا شاید نه تنها آنها را فراموش نکنید؛ بلکه همواره در ذهن خود نگه دارید که چه اتفاقاتی به وقوع پیوست و شما به عنوان رئیس جمهور چه وظایفی نسبت به ملت دارید.

در ادامه تصریح شده است: جالب‌ترین نکته‌ای که در انتخابات اخیر رخ داد این بود که دولت یازدهم از چند ماه مانده به ایام انتخابات عملاً به ستاد انتخاباتی حضرتعالی تبدیل شده بود تا جایی که به علت بی اطلاعی جنابتان از آمارها و ارقام، معاون اولتان به عنوان کاندیدای پوششی وارد کارزار انتخابات شد و همچنین وزارتخانه‌های دولت کار اجرایی و رسیدگی به امور ملت را رها کرده و صرفاً به دفاع از عملکرد شما می‌پرداختند و کار انتخاباتی برای تخریب رقبایتان را آغاز نموده بودند که شاید در شان رئیس جمهور کشور در دولت قبل نبود که برای پاسخگویی به رقبایش از دولت به صورت تمام قد استفاده کنند.

منتظمی تاکید کرد: مهمترین مطالبه ما این است رویه خود را در دولت دوازدهم تغییر داده و شفاف سازی را از همین الان آغاز نمایید به نظر می‌رسد برای شروع شفافیت و شفاف سازی در دولت، هزینه‌ها و دریافتی‌های ستادتان را به سمع و نظر مردم برسانید تا گامی مستحکم در راستای شفافت بردارید هر چند که می‌دانیم شاید امری سخت و غیر قابل باور باشد ولی برای مردم حساس و مهم خواهد بود از طرفی شاید بهتر باشد در راستای همین شفاف سازی نسبت به برخی اقدامات از قبیل توزیع یارانه در شب انتخابات حتی به کسانی که یارانه شان قطع شده بود و یا افزایش حقوق‌ها که به شائبه انتخاباتی دامن می زنند نیز بپردازید چرا که به نظر می‌رسد این عمل‌ها مصداق بارز بازی با افکار عمومی باشد و لازم است که بر اساس شفاف سازی‌های حضرتعالی مردم نسبت به آن بینش داشته باشند.

در قسمت دیگری آمده است: گذشته از همه این‌ها مسئله رسیدگی و مبارزه با فساد یکی از مهمترین مطالبات مردمی است چرا که عملاً خاطرات تلخ 8000 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و امثالهم به شدت برای مردمی نگرانی ایجاد می نماید شاید بهتر باشد تکلیف مفاسد این چنینی و پرونده هایی که در مناظرات انتخاباتی به آنها اشاره شد مشخص شده و صواب و ناصواب بودن آن برای مردم مشخص گردد چرا که معتقدیم مبارزه با فساد اقتصادی به خصوص فساد سازمان یافته باید در اولویت دولت دوازدهم باشد.

در ادامه تاکید شد: همچنین از جنابعالی می‌خواهیم نسبت به تعیین تکلیف پرونده فساد کرسنت، بانک گردشگری و رابطه برخی از نزدیکان منسوب دولتی با دولت را مشخص نمایید و آن را به صورت شفاف به مردم عزیز ایران اسلامی اطلاع رسانی کنید تا مردم در جریان مفسدین اقتصادی حتی اگر از نزدیکان شما یا معاونینتان باشد ، قرار گیرند.

در پایان تاکید شد: تقاضا داریم که ضمن قطع ید دزدان و مفسدان از جیب ملت اجازه ندهید خلافکاران حتی اگر برادرتان باشد به حق و حقوق ملت تعرض نمایند. همچنین از خداوند متعال مسئلت داریم تا دورویی و نفاق را از سر ملت شریف ایران به دور نگه داشته و برای خدمتگزاران این مردم توفیق عنایت فرماید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top