تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/03/01 - 13:44
کد خبر: 235977

دروغ‌های تکراری از زبان آقای خاص

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: آمار و ارقام مطرح شده توسط آقای خاص همان دروغ های تکراری است که طی چند ماه گذشته بدون هیچ سند و مدرکی توسط رسانه های زنجیره ای مطرح شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: آمار و ارقام مطرح شده توسط آقای خاص همان دروغ های تکراری است که طی چند ماه گذشته بدون هیچ سند و مدرکی توسط رسانه های زنجیره ای مطرح شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ناصر امانی با اشاره به اینکه آقای خاص با استفاده از روش گوبلز دروغ های گذشته را بزرگ تر کرده است تا باورپذیر شود گفت: واقعا مردم تهران باور می کنند که طی 12 سال گذشته 7 کیلومتر مترو ساخته شده است؟ آقای خاص از کدام تهران حرف می زند؟

معاون شهردار تهران گفت: توسعه 30 کیلومتر متروی تهران در سال در برنامه پیش بینی شده بود ولی مشروط بر ایفای تعهدات دولت و تامین 50 درصد هزینه های آن از بودجه عمومی کشور، در حالیکه شهرداری تهران در این زمینه هیچ کمکی از دولت دریافت نکرده و همه هزینه های توسعه مترو را رأسا تامین کرده است و در آینده نزدیک با افتتاح و بهره برداری از خطوط 6- 7 و 8 مترو تعهدات خود را به پایان میرساند.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: ارقام متفاوتی از بدهی های شهرداری تهران اعلام می شود که از 40 هزار میلیارد شروع و اینک توسط آقای خاص به 70 هزار میلیارد افزایش یافته است که همین نکته نشان بی پایگی و غیر مستند بودن این ارقام است.

وی افزود: در گذشته از بدهی 20 هزار میلیاردی شهرداری به سیستم بانکی حرف زده می شد، خوشبختانه آقای خاص آنرا به 6 هزار میلیارد تومان کاهش داده است که جای تشکر دارد که این رقم بدهی برای شهرداری تهران به سیستم بانکی کشور اصلا قابل توجه نیست و 3/1 طلب شهرداری از دولت است.

معاون شهردار تهران گفت: تعداد کارکنان شهرداری تهران نیز مثل سایر آمارها خلاف واقع است و افزایش نیروی انسانی مطابق برنامه و توسعه ماموریت ها بوده و افزایش ایستگاه های مترو و آتش نشانی و مراکز فرهنگی و ورزشی در شهر تهران بکارگیری نیروی مورد نیاز را اجتناب تاپذیر کرده است و تعداد قابل توجهی از کارکنان فعلی شهرداری تهران که در گذشته از طریق شرکت های پیمانکار نیروی انسانی با ضریب بالا و هزینه های سنگین تر در شهرداری شاغل بوده اند، در این دوره مدیریت با شفاف سازی آمار و ارقام و حذف شرکت های تامین نیروی انسانی با هدف ایجاد امنیت شغلی در 2 شرکت نیروی انسانی شهرداری تهران تجمیع شده  که این به هیچ عنوان افزایش نیرو تلقی نمی شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top