تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/03/01 - 14:52
کد خبر: 235986

طی بخشنامه‌ای ابلاغ شد

تمهیدات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ماه رمضان

با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با ایام امتحانات، سازمان امور دانشجویان نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یادآور شد و از آنها خواست تا برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با ایام امتحانات، سازمان امور دانشجویان نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یادآور شد و از آنها خواست تا برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  فارس، با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و همزمانی این ماه با ایام امتحانات دانشجویان، سازمان امور دانشجویان با ارسال بخشنامه‌ای در این خصوص نکاتی را یادآور شد و از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواست تا برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این ایام انجام دهند.

در این نامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا بصورت دائم تاسیسات برودتی خوابگاه‌ها و محل برگزاری امتحانات بازبینی و نظارت شود.

همچنین بازبینی وضعیت تاسیسات آب گرم خوابگاه‌ها قبل از ماه مبارک رمضان و نظارت مستمر بر عملکرد تاسیسات و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلف سرویس‌ها در هنگام افطار به ویژه ابعاد بهداشتی آشپزخانه و سالن‌ها و ارائه غذاهای مناسب با ایام ماه مبارک رمضان از تاکیدات دیگر سازمان امور دانشجویان بوده است.

صدیقی در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته تا تمهیدات لازم برای تامین سحری دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها اتخاذ شود.

لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب و رفع مشکلات احتمالی با توجه به تقارن ایام امتحانات با ماه مبارک رمضان نیز از موارد دیگری است که سازمان امور دانشجویان بر آن تاکید داشته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top