تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/03/04 - 10:02
کد خبر: 236290

میثم نصیری: مسئولان استانی فقط به فکر عکس انداختن با قهرمانان هستند

کشتی‌گیر ملی‌پوش با گلایه از عملی نشدن وعده‌ها گفت: مسئولان ورزش استانی فقط به فکر عکس انداختن با قهرمانان هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران:  کشتی‌گیر ملی‌پوش با گلایه از عملی نشدن وعده‌ها گفت: مسئولان ورزش استانی فقط به فکر عکس انداختن با قهرمانان هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، میثم نصیری با اشاره به قهرمانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی جمهوری آذربایجان اظهار داشت: این مدال طلا را به ملت عزیز ایران تقدیم می­‌کنم و خوشحالی ایرانیان برای من افتخار است.

وی افزود: در مسابقه  نخست و  دوم کار سختی در پیش نداشتم و با اختلاف پیروز میدان شدم و در دیدار نیمه نهایی حریفی از کشور قزاقستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست دادم.

کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران بیان کرد: در دیدار نهایی که همسر رئیس جمهور کشور آذربایجان در سالن حضور داشت، تصمیم داشتند تا من را بازنده میدان کنند. اشتباهات داوری بسیار زیاد و از عمد بود و اگر اشتباهات داوری نبود با اختلاف هشت بر صفر پیروز میدان می­‌شدم

رد پیشنهاد رشوه

وی افزود: با اینکه پیش از مسابقه فینال مسئولان کشور میزبان حاضر به پرداخت پول شدند تا در فینال بازنده میدان شوم ولی حاضر به این کار نشدم و کسب مقام برای وطنم در اولویت نخست من است و ایران و ایرانی را با پول نمی­‌شود خرید.

نصیری در ادامه با اشاره به برنامه خود گفت: بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را برای انتخابی نهایی تیم ملی برای مسابقات جهانی پاریس که در شهریور ماه برگزار می‌شود، آغاز می­‌کنم تا بار دیگر با کسب مدال ملت عزیز ایران را خوشحال کنم.

وی در ادامه با بیان انتقاد از مسئولان ورزش استان تصریح کرد: مسئولان ورزشی استان زنجان به ورزشکاران و قهرمانان بها نمی­‌دهند و وعده­‌هایی که به من داده بودند هیچ کدام عملی نشد.

کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران  تاکید کرد: امکانات لازم در اختیار من قرار نمی­‌گیرد و با این که من منبع درآمد مالی ندارم، کمک های مالی نمی­‌شود و انتظار دارند من در همه مسابقات مدال بگیرم.

وی با بیان اینکه در روز شنبه 23 فروردین در مسابقات آسیایی در هند کشتی گرفتم و مدال برنز مسابقات را کسب کردم، عنوان کرد: چند روز بعد در باکو مراسم وزن­‌کشی برگزار شد که مجبور به کم کردن وزن خود شدم و روز جمعه در باکو مسابقات را برگزار کردم و موفق به کسب مدال طلا شدم و همه این کارها را به خاطر عشق به مردم سرزمینم انجام می­‌دهم.

نصیری افزود: با اینکه من تمام تلاشم را برای موفقیت و سربلندی ورزش استان انجام می‌دهم ولی مسئولان ورزش استان حتی حاضر به زدن بنر نشدند.

وی گفت: از شهردار زنجان ممنونم که با اینکه ورزش در حوزه مدیریتی وی نیست اما از بنده تجلیل و قدردانی کرد.

کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قول مدال در المپیک 2020 توکیو را می­‌دهید، گفت: ورزش قابل پیش‌بینی نیست اما به عشق مردم تمام تلاش خود را می­‌کنم و انتظار دارم مورد حمایت مسئولان قرار گیرم تا بار دیگر پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز دربیاورم.

وی گفت: مسئولان ورزش استانی فقط به فکر عکس انداختن با قهرمانان هستند ولی در راستای حمایت قهرمانان استان هیچ قدم مثبتی برنداشتند و ورزشکاران استان از اداره ورزش و جوانان استان زنجان انتقاد دارند.

نصیری گفت: مایل نبودم در مراسم استقبالی که برای بنده در زنجان گرفته بودند حاضر شوم ولی به اصرار نزدیکان و دوستانم در این استقبال مسئولان ورزش استان حاضر شدم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) +فیلم
طرح‌های شیطانی باید دفن شود/ از تمایز رئیس دولت تا صبر انقلابی در رفع مشکلات
نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در حرم سیدالکریم +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top