تاریخ انتشار: جمعه 1396/03/05 - 13:03
کد خبر: 236378

مشروعیت به فساد و انحراف جنسی طبق سند 2030

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق سند ۲۰۳۰ می‌خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق سند ۲۰۳۰ می‌خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست "مرامنامه ارباب-رعیتی و سبک زندگی" در نقد قرارداد 2030، گفت: طبق روش و سیره حکومت امیرمومنان حکومت دینی باید به مردم در قبال کارهایی که انجام می‌دهد پاسخگو باشد.

وی افزود: نباید این طور باشد که بگوییم یک چیزهایی هست و به شما مردم مربوط نیست و ما خودمان با غربی‌ها چیزهایی را امضا کرده‌ایم و محرمانه است،‌ مسئولان چنین حقی ندارند.

وی نامحرم ندانستن مردم در قبال قراردادهای خارجی را خلاف مبانی اسلام و تشیع، فقه سیاسی شیعه و قانون اساسی و مبانی انقلاب دانست و اظهار داشت: این خلاف مبانی امام و رهبری است. باید همه چیز را شفاف به مردم بگوییم.

رحیم پور ازغدی گفت: در حکومت اسلامی هر تصمیمی که گرفته می‌شود، باید به مردم گفته شود و مسئولان باید بگویند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند. کتمان و مخفی کردن تصمیمات از ملت معنا ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این سوال که طبق کدام ضوابط دینی و اسلامی قراردادهایی مثل 2030 منعقد می‌شود، گفت: سوال این است که طبق کدام ضوابط‌ اسلامی و دینی حق داریم در قراردادهای بین‌المللی هر چیزی را ولو تشریفاتی و حتی خلاف صریح مبانی اسلامی امضاء کنیم؟

وی با تاکیدبر اینکه غربی‌ها و نظام سلطه تعریف خودشان از مفاهیمی که در قراردادها منعقد می‌کنند را دارند اظهار داشت: در همین قانون بین‌المللی 2030 می‌گویند هدفشان حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تهدیدشونده است که ما هم می‌گوییم این خیلی خوب است و حتما باید انجام شود اما این درحالیست که منضورشان از اقشار آسیب‌پذیر جریانات فاسد جنسی است.

رحیم‌پور ازغدی گفت:البته طبق این سند 2030 نیز حمایت از خانواده گنجانده شده است که البته همه می‌گویند این نیز خوب است اما آنها تعریف متفاوتی از خانواده دارند و می‌گویند که خانواده می‌تواند همجنس یا غیرهمجنس باشد. طبق این سند یعنی اینکه به فساد یا انحراف جنسی مشروعیت بدهیم و از آن حمایت کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد می‌گویند که اینها مختص عصر جدید است و این حرف‌ها برای قدیم است، خیر اتفاقا این کارها مربوط به قدیم است و هزاران سال پیش نیز طبق قرآن قوم لوط این کاره بوده‌اند. این کارهای شما خیلی قدیمی است و شما از اسلام خیلی قدیمی‌تر هستید.

وی با بیان اینکه نظام سلطه با شعارهای حمایت از حقوق بشر، توسعه، سعادت و عدالت وارد می‌شود گفت: شاهدیم که در باطن این شعارها تعریفشان از مصادیق متفاوت است.

رحیم‌پور ازغدی خطاب به نسل جوان و مردم انقلابی گفت: در هر قراردادی که در داخل حکومت جمهوری اسلامی در هر دوره‌ای با بیگانگان و به خصوص مستکبران امضا می‌شود ذره‌بین بیندازید و هر که گفت محرمانه است و به شما مربوط نیست بگویید همه چیز به ما مربوط است و باید بگویند که چه چیزی را و برای چه امضا کرده‌اند؟ و اینکه آیا بستر قانونی آن طی شده یا خیر؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: طبق سند 2030 می‌گویند که در جهان ما توسعه را تعریف می‌کنیم و هر کشوری که می‌خواهد به توسعه برسد با این سند آیین‌نامه‌ و مرامنامه‌اش را می‌نویسیم؛ این سیاستی جهانی است و همه باید به آن عمل کنند.

وی افزود: متاسفانه این مسئول کمیسیون یونسکو در ایران که یک فرد ایرانی است،‌ خودش آن را نوشته و به حدی پیش‌دستانه در آن عمل کرده‌اند و کارگروه تشکیل داده‌اند که طرف غربی نیز تعجب کرده که ما در داخل تا این حد پیش رفته‌ایم.

رحیم‌پور ازغدی در پایان خاطر نشان کرد: حقوق کارگران معدن را حدود یک سال و نیم است که پرداخت نکرده‌اند اما دستورات حقوق بشری سازمان ملل را اجرا می‌کنند؛ آیا حقوق کارگران معدن حقوق بشر نیست؟

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حسین
1396/03/05 - 21:08

برای دولت متأسفم
تورهای مسافرتی آفری
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
صندوق بین‌المللی پول از بهبود نرخ بیکاری در ایران خبر داد
مقایسه ساعت اورینت با سیتیزن
پلیس راهور: از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنید
اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است
بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی
اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top