تاریخ انتشار: جمعه 1396/03/05 - 23:05
کد خبر: 236408

دبیر شورای صنفی دانشگاه:

کمبود اساتید مجرب تمام‌وقت از مشکلات اصلی دانشگاه باهنر شیراز است

دبیر انجمن‌های علمی دانشکده فنی و مهندسی باهنر پیشنهاد داد: یک کمیسیون با حضور و مشارکت مسؤولین، انجمن‌های علمی، شورای صنفی و بسیج دانشجویی تشکیل شود تا مطالبات دانشجویان و راهکارهای تحقق این مطالبات را به عنوان نماینده کل دانشگاه‌های فنی کشور به صورت یک سند تدوین و تقدیم وزارت علوم کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر شورای صنفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز گفت: کمبود اساتید مجرب تمام‌وقت از مشکلات مهم و اصلی این مرکز علمی آموزشی است که در کنار نبود تجهیزات آموزشی پیشرفته، باید به عنوان اولویت در رفع مشکلات مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، فرشید مزارع فرد در نشستی با حضور معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران، رئیس منطقه 4 دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و مسؤولان تشکل‌های علمی دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز، افزایش رشته‌های کارشناسی، به‌روز کردن سرفصل‌های آموزشی و ... را از دیگر مطالبات به حق دانشجویان این دانشکده دانست.

سعید زحمت‌کشان، دبیر انجمن‌های علمی دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز نیز با قدردانی از تلاش‌های علویان‌مهر، رئیس دانشکده، تاکید کرد: دانشجویان این مرکز علمی هیچ انتظار نابه‌جا و غیر قابل دسترسی از مسؤولان نداشته و ندارند.

زحمت‌کشان افزود: رفع مشکلات و تقویت نقاط مثبت دانشگاه با تدبیر و نگاهی واقع بینانه با همدلی و همزبانی با مسؤولین و تشکل‌های دانشجویی امکان‌پذیر است.

وی در خصوص مشکلات کلان این دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه دکتر حق پناهی، معاون پژوهشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای نسبت به چشم انداز دانشگاه فنی و حرفه‌ای کل کشور گفت: اولین اقدام و راهکار ارتقای کیفیت سطح علمی این دانشگاه، نهادینه کردن دیدگاه نوین و ترسیم خط پیشرفت علمی این مرکز دانشگاهی است.

دبیر انجمن‌های علمی دانشکده فنی و مهندسی باهنر پیشنهاد داد: یک کمیسیون با حضور و مشارکت مسؤولین، انجمن‌های علمی، شورای صنفی و بسیج دانشجویی تشکیل شود تا مطالبات دانشجویان و راهکارهای تحقق این مطالبات را به عنوان نماینده کل دانشگاه‌های فنی کشور به صورت یک سند تدوین و تقدیم وزارت علوم کند. 

دکتر حق‌پناهی، معاون پژوهشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور با ابراز خرسندی از دغدغه‌های اعضای تشکل‌های علمی دانشجویی، گفت: برای حل مشکلات بیان‌شده تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و تاکنون هم به نتایج خوبی رسیده‌ایم؛ پیگیری‌ها را ادامه داده و نتایج حاصله را به دانشجویان اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به نظرات و پیشنهادهای دبیران تشکل‌های مختلف دانشجویی نیز گفت: اعتقاد داریم با حمایت از دانشگاه و توسعه دانشگاه‌های مراکز استان می‌توان به اهداف اصلی مد نظر که کارآفرین بودن محور اصلی این اهداف است، دست یافت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
زن افغان و نوروز/ نوروز به‌مثابه‌ «اتاقی از آن خود»
راهی جز اصلاحات نداریم!
بی‌بی‌سی: یتیم شدن ۲۰ هزار کودک فلسطینی با حملات اسرائیل +فیلم
زنان بیش از مردان در معرض اختلالات خودایمنی هستند
اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
کاهش احتمال کمردرد زنان با مصرف بیشتر آنتی اکسیدان
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس
نهیب بانوی فلسطینی به کشورهای اسلامی و عربی +فیلم
کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
تهدید گزارشگر سازمان ملل توسط اسرائیل
اجرای ۴۷ پروژه دانش‌بنیان در هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات
خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان
بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
برنامه‌های شب قدر تلویزیون +جزئیات
عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
آرامگاه سعدی میزبان مسافران نوروزی +عکس
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم +عکس
اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top